ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

6/8/16

Τα πρώτα λουκέτα στην Αττική από το "σαφάρι" του ΣΔΟΕ για αποδείξεις Στα καταστήματα των μαύρων και στις πουτάνες τους που δεν κόβουν ποτέ απόδειξη, θα βάλουν λουκέτα ή μήπως αυτοί εξαιρούνται;

Τους Έλληνες τους τσακίζει το ΣΔΟΕ....

Στα καταστήματα των μαύρων και στις πουτάνες τους που δεν κόβουν ποτέ απόδειξη ούτε καν τους αγγίζουν ποτέ,. Κοπρίτες εγώ σας καταγγέλλω πως στην οδό Ι. Δροσοπούλου 183 το Αιθιοπικό εστιατόριο AXUM που λειτουργεί όλο το βράδυ μέχρι το πρωί στις 10 και μάλιστα παράνομα ως Music Club χωρίς καν άδεια μουσικής  δεν κόβει μία απόδειξη ούτε για δείγμα. Για να δούμε τους μαύρους θα τους τσακώσετε και θα τους βάλετε λουκέτο αναλόγως όπως κάνετε στους Έλληνες; Για να δούμε παλιοκοπρίτες. 
Και στις μαύρες πουτάνες στην Πατησίων και όχι μόνο, που σκορπάνε το AIDS χωρίς απόδειξη και στους μαύρους της ΑΣΟΕΕ και όχι, μόνο που επίσης δεν κόβουν απόδειξη, λουκέτα κατασχέσεις και ποινές θα μπουν ή αυτούς τους εξαιρείτε; 

Ορίστε έτοιμες οι καταγγελίες, ελέγξτε τες και πεδίον δόξης λαμπρόν. Όχι τίποτα άλλο αλλά επειδή μας πουλάτε δημοκρατίες και δημοκρατικά πολιτεύματα και περνάτε τους Έλληνες ως μαλάκες πως εμείς πρέπει αποκλειστικά  να πληρώνουμε πάντα τις μαλακίες και τις λαμογιές σας κύριοι κυβερνώντες... Οι μαλακίες και η ανοχή τελείωσαν μαλάκες μου.

11 σχόλια :

Ksiriza είπε...

Αν πιασουν τις πουτάνες ,θα πιάσουν και την μάνα σου.
Δεν σε συμφέρει.
Αυτή η μαιμού ο Μιχαλοβλάκος τι απέγινε?
Η Ουρανία και ο γαμιάς της?

Imaginos είπε...

Τα σχόλια κλείνουν!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Προς ksiriza:
Γαμημένοι κομμουνιστοσυριζαίοι, γουστάρετε τους αραπάδες βρωμοπουσταριά !
Σας ξεσκίζουν το βρωμερό ορθό σας...και της μάνας και του πούστη κομμουνιστή πατέρα σας και της πόρνης αδερφή σας...παλιοκομμουνιστολινάτσες !

Ανώνυμος είπε...

www

Ksiriza είπε...

Τους χρυσαυγίτες γουσταρουν να ξεσκίζουν οι αράπηδες.
Γι αυτο τους μισήτε!!!!!

Ανώνυμος είπε...

για να κάνει έτσι αυτός πρέπει να έχει μεγάλη λατρεία για τους μαύρους, αυτό τον ενόχλησε, αν το συνδιάσουμε και με τον σεξουαλικό προσανατολισμό των αριστερών....

Georgios Papadopoylos είπε...

Βρε εβραϊκό μουνακι, γαμω τον Γιαχβέ σου, μην. κανεις έτσι, παντα οι μάνες σας θα είναι οι μεγαλύτερες πουτανες του γαλαξία...!!!!!

-=IMAGINOS=- είπε...

7 Αυγούστου 2016 - 1:43 μ.μ. Ρε τελειωμένε ψυχασθενή, βλέπεις να γράφω εγώ κάτι για τη Χρυσή Αυγή και να τη συσχετίζω; Τι με ενδιαφέρει εμένα ποιος είναι ο γαμιάς της Ουρανίας; Μέλος της ΧΑ είμαι ρε μπετόβλακα; Εσένα βλέπω να σε ενδιαφέρει όμως. Μάλλον τη γουστάρεις ε; Βαρέθηκες της αράπηκες πούτσες προφανώς μπουαχαχα

ksiriza είπε...

Σιγά μην ήσουν και μέλος της Χρυσής Πουσταυγης
ρε άγραμματο φασιστοκουραδο.
Επίσης μεγαλυτερος κωλοτουμπας στη γη απο εσένα τον βλακα δεν υπάρχει.Καλα που υπαρχεις
και μας διασκεδαζεις.

-=IMAGINOS=- είπε...

9 Αυγούστου 2016 - 1:06 π.μ Ρε Avgapordor πειραματόζωο των φρενοκομείων για πες μας μία κωλοτούμπα που έχω κάνει; Μιλάει και η πορδή του κώλου του Αδώνιδα ω Θεοί!!!

Ανώνυμος είπε...

Προς ksiriza:
Εκτός από αριστεροί-κομμουνιστές και πούστηδες,όπως και ο πατέρα σας,αν και εσύ ksiriza είσαι αγνώστου πατρός, είστε και ψυχικά ανώμαλοι,όπως είναι αναμενόμενο εκ της ''ιδεολογίας'' σας !
Όσον αφορά εμένα είμαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ και είναι μεγάλη μου Τιμή !
Όσον αφορά την συριζοκομμουνιστική σας άθλια ύπαρξη...ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ''ΚΡΑΚ'' ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΤΑΝ ΛΕΙΩΣΩ ΤΟ ΣΑΠΙΟ-ΔΥΣΟΣΜΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΒΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ...ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ !!!!
ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ...
Οφείλω όμως να 'πω ένα ΣΥΓΝΩΜΗ στον Imagino διότι ''ξέφυγα'' στο ιστολόγιό του...με αυτόν το πούστη το κομμουνιστή ksiriza...
ΣΥΓΝΩΜΗ IMAGINE ΓΙΑ ΤΟ ''ΕΠΙΠΕΔΟ'' και σε ευχαριστώ για την φιλοξενία.

μόνιμος αναγνώστης