ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

19/7/16

ΟΙ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΕΣ ΜΥΓΙΑΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ Myphone.gr...


Είμαι μέλος του Myphone.gr από το 2003. Σήμερα με έκαναν ban. Γιατί; Γιατί είναι αρχιμαλάκες απλώς και εξηγούμαι. Κάνουν οι διαχειριστές μία ανάρτηση με τίτλο "Για πόσο ακόμη η Apple μπορεί να υποστηρίζει τόσο υψηλές τιμές στα iPhone της"... Και εγώ τους γράφω... "Μα είναι τώρα ερώτηση αυτή; Η Apple θα πουλάει με τιμές στο Θεό, όσο υπάρχουν κορόιδα να τα σκάνε χονδρά για να αγοράζουν τα προϊόντα της. Και τους βρίσκω πανέξυπνους να συνεχίζουν να τα αρπάζουν από τα κορόιδα εφόσον συνεχίζουν να τους τα πουλάνε. Εξάλλου πως θα επιβίωναν οι έξυπνοι εάν προηγουμένως δεν υπήρχαν τα κορόιδα;" Μετά από αυτό το σχόλιο λοιπόν έφαγα το ban και μου έγραψαν ως δικαιολογία πως το έφαγα επειδή λέει προσέβαλα τα μέλη της κοινότητας αποδίδοντας τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς όπως κορόιδα!!!!!!" Δηλαδή τα μέλη της κοινότητας έχουν όλα iPhones; Δεν το ήξερα.. Αλλά Σόρρυ ρε παιδιά, βλέπετε εγώ να απευθύνθηκα σε κάποιο μέλος της κοινότητας προσωπικά; Ελληνικά ξέρουν τα όρνια του MyPhone.gr ή μήπως οι διαχειριστές μυγιάστηκαν ως κάτοχοι iPhone; Χέστηκα εγώ εάν είναι κάτοχοι iPhone και εάν μυγιάζονται τόσο εύκολα. Τη γνώμη μας δεν ζήτησαν για τις τιμές που πουλάει η Apple; Ε αυτή ήταν η γνώμη μου και ήταν και γνώμη που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα διότι εάν μου στάζεις 1100 ευρώ για ένα κινητό δήθεν αμερικάνικο που το κατασκευάζουν στην Κίνα κάτι ταλαίπωροι δούλοι με μεροκάματα 4 δολάρια δουλεύοντας όλη μέρα και το προϊόν που παράγουν δεν έχει κόστος παραγωγής ούτε 30 ευρώ στην ουσία αλλά εσύ το πληρώνεις 40 φορές παραπάνω για να μου το παίζεις με δόσεις ο γαμάω μοδάτος και λεφτάς ενώ δεν έχεις φράγκο να αγοράσεις ούτε γάλα για το παιδί σου, τότε δεν είσαι απλά κορόιδο αλλά αρχιμαλάκας ακόμα και εάν έχεις λεφτά για πέταμα... Να μυγιάζονται λοιπόν όσο θέλουν τα κορόιδα και οι αρχιμαλάκες. Εγώ λέω και θα λέω πάντα τη γνώμη μου ελεύθερα και ας γκρεμιστεί το Σύμπαν από τις μύγες τους. Και είναι τόσο μαλάκες που νομίζουν πως δεν μπορώ να ανοίξω άλλους 1800 λογαριασμούς στο Myphone.gr...

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τα μπουρδελα iPhone είναι απλά το εργαλείο για να βρεις γαμπρό ή νύφη στην αγορά, οπως και το mini Cooper.

Ανώνυμος είπε...

άσε τα άι-φόουν τώρα, είδες ο 17χρονος δύσμοιρος πρόσφυγας με το τσεκούρι στην Γερμανία που το γλεντοκόπησε;