ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

22/9/15

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Να μη μας παραμυθιάζει το επιτελείο του Μιχαλολιάκου. Η Χρυσή Αυγή δεν ανέβασε τα ποσοστά της, αντιθέτως έπεσε και αυτό προφανώς επιθυμεί και ο αρχηγός της... (παρακάτω οι εξηγήσεις...)

Ορίστε τα αποτελέσματα σε σχέση με τις εκλογές του Ιανουαρίου. 

379.591 χιλιάδες ψήφοι σε αυτές τις εκλογές.

388.387 χιλιάδες ψήφοι στις εκλογές του Ιανουαρίου!

Στις εκλογές του Μαΐου 2012 είχε πάρει
440.966 χιλιάδες ψήφους, 

και στις εκλογές του Ιουνίου 2012 είχε πάρει
 426,025 χιλιάδες ψήφους.

Στις προχθεσινές  εκλογές πήρε  6.99%, δηλαδή ναι μεν φαίνεται ανεβασμένο το ποσοστό της σύμφωνα με τις εκλογές του Ιανουαρίου (6.28%), αλλά όχι σε απόλυτους αριθμούς ψηφοφόρων διότι τώρα η αποχή έφτασε το 46%... Μάλιστα βλέπουμε πως σε κάθε εκλογική αναμέτρηση οι ψηφοφόροι μειώνονται.....  και δεν αυξάνονται όπως μας λένε.... 

ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ..

Συμβαίνουν τρομακτικά και κοσμογονικά πράγματα στην Πατρίδα όπως κανονική λαθροεισβολή, capital control, ισοπέδωση μισθών συντάξεων, ισοπέδωση των ποσοστών του Καμμένου, ο Καρατζαφέρης δεν κατέβηκε καν που σημαίνει πως εάν κατέβαινε θα τσίμπαγε πάλι ένα 2% από τα ποσοστά Καμμένου και κυρίως ΧΑ, τα ποσοστά αποχής ήταν για πρώτη φορά σχεδόν 50% χωρίς να μπορεί το κόμμα να τραβήξει ικανό αριθμό από αυτούς.., εντούτοις η ΧΑ κατάφερε να πάρει 10.000 λιγότερες ψήφους από τις εκλογές του Ιανουαρίου ενώ μετά από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, θα έπρεπε να έχει ξεπεράσει το 20%...!!!! 

Πως όμως θα ξεπεράσει το 20% όταν έχει ένα βλάκα για αρχηγό που τρεις μέρες πριν τις εκλογές χαντακώνει το κόμμα του με γελοίες δηλώσεις όπως αναλήψεις πολιτικών ευθυνών για δολοφονίες και όταν ο κόσμος πια βλέπει έναν γλυκανάλατο να προσπαθεί να γλείψει κάνα δημοσιογραφίσκο και όταν ο κόσμος βλέπει βούρλα και σούργελα μέσα στο κόμμα με πρώτη την σύζυγό του που την χώνει στη Βουλή για να κονομάει διπλή βουλευτική ταρίφα η οικογένεια και μία κόρη επόπτη των στρατιωτών του, η οποία έχει και το θράσος να κατακρίνει τις οικογενειοκρατίες των άλλων; (Για όλα αυτά δείτε την προηγούμενη από κάτω ανάρτηση...)

 Να κόψουν λοιπόν εκεί στη ΧΑ το δούλεμα πως τάχα ανεβαίνει η ΧΑ και να κάτσουν να δουλέψουν όπως πρέπει ώστε να κρατήσουν και κυρίως να αυξήσουν την αποδοχή και τις ψήφους τους στην Ελληνική κοινωνία. Και μη μου πει κανείς πως η ΧΑ δέχεται πόλεμο, φυλακές, φίμωση και αποκλεισμό γιαυτό και τα ποσοστά της δεν καλπάζουν. Να σκεφτείτε λοιπόν το εξής. Εάν τυχόν δεν δεχόταν αυτό τον πόλεμο τη φίμωση και τον αποκλεισμό., μπορεί να συνέβαινε και το ακριβώς αντίθετο από αυτό που νομίζετε. Θα μπορούσε να έχει καταποντιστεί σε ποσοστά εάν δεν φιμώνονταν οι γκάου και τα βούρλα που δεν ξέρουν καν να διαβάσουν... Μη ξεχνάτε πως πολλοί ψηφίζουν την ΧΑ επειδή ακριβώς δέχεται αυτό τον πόλεμο, τις φυλακές, τη φίμωση και τον αποκλεισμό βλέποντας τους με συμπάθεια ή και λύπηση ως θύματα και αδυνάτους... Δεν ξέρει κανείς πως θα ψήφιζε αυτός ο κόσμος εάν γνώριζε καλύτερα τους... γκάου του κόμματος που δυστυχώς είναι πολλοί...Παραδείγματος χάριν εάν δεις την Ζαρούλια να μιλάει, μόνο σε καταποντισμό του κόμματος να ελπίζεις... Παρόλα αυτά ο ανδρούλης της βγάζει συνεχώς όξω από τη Βουλή την ικανότατη δικηγόρο Βελέντζα για να χώσει το βούρλο οπότε να κερδίσει η οικογένεια διπλή ταρίφα βουλευτικής αποζημίωσης.. Ε αυτά δεν αρέσουν στον κόσμο..

Γιαυτό αντί να πανηγυρίζουν μέσα στο κόμμα και να πετάνε λάσπη στα μάτια των ψηφοφόρων τους πως τάχα ανεβαίνουν συνεχώς, να κοιτάξουν να δουλέψουν σωστά από δω και προς, επιτέλους να κάνουν μία αυτοκριτική, να περιορίσουν τις μαλακίες του αρχηγού τους που δείχνει να έχει σοβαρό πρόβλημα ηλιθιότητας και εφόσον ο αγαπητός Ηλίας Κασιδιάρης θεωρεί με δηλώσεις του πως η ΧΑ είναι κόμμα εξουσίας, να μάθουν μέσα στο κόμμα πως για να γίνουν τέτοιο, θα πρέπει να κερδίσουν και τους έχοντες μυαλό, συνείδηση και σκέψη, οι οποίοι και θα τους κριτικάρουν όταν πρέπει και όχι να ποντάρουν αποκλειστικά και μόνο στους γκάου μπίου ακίνητα στρατιωτάκια τους. Ειδάλλως είτε θα βαρέσουν διάλυση α λα Καρατζαφέρης είτε θα γυρίσουν πάλι στα γνωστά ποσοστά του 0,3% και θα βαράνε προσοχές μεταξύ τους πάλι... Δεν είναι καθόλου δύσκολο να ξεπροβάλει ένας καθαρός και υγιής νέος Εθνικιστικός - Πατριωτικός χώρος...

IMAGINOS

31 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

ποιος θα ειναι αυτος ο χωρος? εχεις κατι υποψιν σου?

Ανώνυμος είπε...

νταξει,δεν αξιζει τετοια σχολια ο μιχαλολιακος.πρεπει να φυγει και να δωσει την αρχηγια στον κασιδιαρη αλλα ειναι λιγο too much τετοιο βρισιμο.

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Σεπτεμβρίου 2015 - 1:12 π.μ. Όχι κάτι συγκεκριμένο αλλά δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ένας νέος Εθνικιστικός χώρος εάν χρειαστεί και δεν σοβαρευτούν μέσα στη ΧΑ. Και πίστεψέ με πως θα προωθηθεί μέσω των ΜΜΕ αυτός ο χώρος μόνο και μόνο επειδή θα κάνει "κακό" στη ΧΑ. Ας προσέξουν λοιπόν στην ΧΑ να μη φτάσουμε στο σημείο αυτό. Προσωπικά ακόμα στηρίζω ως ψηφοφόρος την ΧΑ αλλά δεν θα γίνω και φυτό ή αμίλητο στρατιωτάκι για χάρη της Οικογενείας.

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Σεπτεμβρίου 2015 - 2:09 π.μ. Δεν έχεις άδικο αλλά επειδή πολύ δύσκολα πουλάω την ψήφο μου, τα έχω πάρει στην κράνα. Μου το παίζουν και με αυξημένα ποσοστά ενώ ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει το 7% την ώρα που εδώ και χρόνια κάθε φορά μιλάνε για διψήφια. Καμία αυτοκριτική εκ μέρους τους. Άσε σε λίγο θα ηρεμήσω αλλά η κριτική κριτική.

Ανώνυμος είπε...

ΌΤΑΝ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΓΚΑΦΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ''ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΤΑΙ'' ΑΛΛΗ ΦΡΑΣΗ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΑΡΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΟΓΥΦΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ, ΕΠΙΣΗΣ Η ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον, περιμένω να γίνει το συνέδριο μιας και είχε πει ο ίδιος ο Κασιδιάρης ότι πρέπει να συζητηθούν διάφορα πράγματα.

Αν με το συνέδριο παραδώσει ο Μιχαλολιάκος στον Παππά πιστεύω θα είναι καλή κίνηση. Ο ηγέτης πρέπει να έχει κάποια ηλικία, ο Κασιδιάρης είναι άξιος αλλά είναι ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ και δεν κάνει για τέτοια θέση, μην μπερδεύεστε με τον Τσίπρα που τον ανέβασε ο διεθνής σιωνισμός.

Κατά τα άλλα, όντως Βελέντζα είναι γαμώ τα άτομα.

Ο Μιχαλολιάκος πλέον κάνει κινήσεις τελείως παλαιοκομματικές όπως με την Ζαρούλια και τον Ματθαιόπουλο το 2012 που βάλανε τον άλλον να παραιτηθεί.

Η Ουρανία πρέπει να εξαφανιστεί, δεν έχει προφίλ να μιλάει δημόσια και η Ζαρούλια είναι αντιαισθητική.

Ωστόσο οι αλλαγές πρέπει να γίνουν με προσοχή ώστε να μην διαλύεται το κόμμα με την πρώτη δίωξη.

Προφανώς πέφτει η Χρυσή Αυγή, ακόμα και να έπαιρνε 500.000 ψήφους θα ήταν μικρή άνοδος για αυτά που γίνονται άρα πτώση.

Τώρα ως προς το τί έγινε με την καταμέτρηση πολλοί έχουν ενστάσεις και βλέπουν από πισω τούρκους και λοιπά. Ο Χίος για παράδειγμα αν και αυτός πολλές φορές δεν παίρνει τα χάπια του.

ΤΕΛΟΣ, από τις προσωπικές μου δημοσκοπήσεις είδα ότι πάρα πολύς κόσμος ήθελε να ψηφίσει Τσίπρα επειδή "το παιδί δεν πρόλαβε"(να μας πηδήξει).

Το ότι οι ΝΕΟ-ΕΛΛΑΔΙΑΝΟΙ είναι απάτριδες, χέστηδες, μαλάκες και πρεζάκια τού ευρώ είναι δεδομένο και δεν πρέπει να κατηγορούμε την Χρυσή Αυγή για τα ποσοστά τόσο πολύ. Εθνικιστές είναι πολύ λίγοι, έχουν "εξευρωπαϊστοί" οι περισσότεροι πρώην Έλληνες.

Άποψή μου είναι ότι όλα καλά και άγια να τα κάνει η Χρυσή Αυγή θα βαρέσει ένα ταβάνι 15%.

Ανώνυμος είπε...

Σχετικα με τη φραση που ειπε προσωπικα με ενοχλησε περισσότερο το οτι δεν ανελαβε αυτος την ευθύνη οπως θα εκανε ενας αρχηγος...Ειπε αναλαμβανουμε την πολιτικη ευθύνη ωστε να ριξει την ευθύνη και στον τελευταίο ψηφοφορο...

Ανώνυμος είπε...

τους ρομα εννοεις?

συμφωνω για βελεντζα, ισως ηταν καλυτερη επιλογη στη θεση της ζαρού
βασικα κανουν πολλα επικοινωνιακα λαθη
ενω εχουν το καλυτερο πολιτικο προγραμμα, προς τα εξω δειχνουν σαν τραμπουκοι και ουγκα
ειδες το βιντεακι εκει που πηγε να ψηφισει ο χοντρος?ψηφισε ρε φιλε, αλλα οταν κανεις τις δηλωσεις σου, μην εχεις 4-5 μαυροφορεμενους "τραμπουκους" να φυλανε για τυχον επεισοδια-πες τους τουλαχιστουν να βγουν απο το πλανο ελεος δηλαδη
τελικα θα γινει το συνεδριο? θα ηταν καλο βημα να βγουν λιγο πιο νορμαλ προσωπα, ωστε να απευθυνθει και να κερδισει και πιο συντηρητικους ψηφοφορους.
καλο το κομμαντιλικι αλλα κρατα το στο πισω μερος του μυαλου σου,
δε χρειαζεται να το κανεις παντιερα γιατι ετσι τρομαζεις τους αναποφασιστους.
επισης καλο θα ηταν να κοπουν τελειως συμβολα που θυμιζουν εθνικοσοσιαλισμο-μαυρα και κοκκινα συμβολα,χμ διωχνουν κοσμο-χρειαζεται ενα πιο συντηρητικο προφιλ.ιδιο προγραμμα αλλα πιο νορμαλ προς τα εξω.
εκτος κι αν ειναι ναζιστες και θελουν να μεινουν σε επιπεδα κκε, να το καταλαβουμε κι εμεις και να παμε στην ελ.λας πατριωτικη συμμαχια-αυτοι τι λενε , αξιζουν τιποτα?

Ανώνυμος είπε...

Η διασπαση θα ηταν η χειροτερη λυση και προσωπικα δεν τη συζητω καν.
Οσα νεα κομματα δημιουργηθηκαν ως τωρα απο διασπαση, δεν καταφεραν ποτε να παρουν ποσοστα ανω του 3%.
Αλλαγη στην ηγεσια ναι, αλλα αποσχιση οχι. Κατι τετοιο θα ηταν ολοεθριο.

Καρχαρίας Καρχαρίας είπε...

Συγχαρητήρια Ιμάτζινε !
Συγχαρητήρια και για αυτό το άρθρο και για το αμέσως προηγούμενο.

Εκφράζεις ακριβώς όσα αισθάνεται ένας Πατριώτης ψηφοφόρος αυτού τού κόμματος. Μας κάλυψες, που λένε.

Απλός ψηφοφόρος είμαι και δεν έχω σαφή και σίγουρη γνώση για τα εσωτερικά τού κόμματος, όσα συμπεράσματα βγάζω προκύπτουν από την εικόνα που βγάζει το κόμμα προς τα έξω.

Ενδεικτικά (με τυχαία σειρά, ότι θυμάμαι θα γράφω τώρα):

1) Πόσο πιο ξεφτίλα πια, να μπαίνεις στο σάιτ τού κόμματος και να βλέπεις ως πρώτο θέμα φάτσα-κάρτα τον Χατζηνικολάου να εξηγεί τη δήλωση τού Μιχαλοβλάκα. Άμα είναι να επικαλείσαι τον Χατζηνικολάου, για το σωστό τής δήλωσής σου, ζήτω που χεστήκαμε...

2) Μέχρι και στις 6:30μμ τη Κυριακή τών εκλογών, κύριο θέμα στο σάιτ ήταν η έκκληση για εκλογικούς αντιπροσώπους. Αλλά, πώς να βρείς περίπου 19.000 εκλογικούς αντιπροσώπους για τα αντίστοιχα εκλογικά τμήματα, όταν έχεις δημιουργήσει τέτοια στεγανά στο κόμμα κι αυτό λειτουργεί με την αρχή τής επετηρίδας; Πολλοί θα πήραν ανάποδες και δεν θα δήλωσαν συμμετοχή, μετά και τις τελευταίες δηλώσεις. Άσε που θα προσφέρθηκαν και ίσως να έγιναν και δεκτοί (στα τυφλά) και κάποιοι που θα ήταν βαλτοί από άλλα κόμματα. Καταλαβαίνεις τώρα πόσα έγκυρα ψηφοδέλτια σκίστηκαν και πετάχτηκαν...

3) Είναι απαράδεκτο στη κεντρική προεκλογική συγκέντρωση και ομιλία στην Αθήνα, που μεταδόθηκε πανελλαδικά από την ΕΡΤ, να απευθύνεσαι στους συγκεντρωμένους και να λες "Χρυσαυγίτες και Χρυσαυγίτισες", αντί να λες π.χ. "Ελληνικέ Λαέ" ή "Λαέ των Αθηνών" ή "Συμπατριώτες", κλπ. Το νόημα μιας τελευταίας προεκλογικής ομιλίας είναι να πείσεις τους αναποφάσιστους. Επίσης η επιλογή τών ομιλητών ήταν κακή. Γενικά η όλη προεκλογική εκστρατεία ήταν χλωμή και χλιαρή σε λόγο.

4) Η επιφώνηση "Ζήτω ο Αρχηγός" είναι αποκρουστική, θυμίζει Κίνα τού Μάο ή άλλους σχετικούς πατερούληδες. Επίσης θυμίζει το "Άβε Καίσαρ" για τους Ρωμαίους Αυτοκράτορες. Ποιος νομίζει ότι είναι ; Δεν χρειάζεται πολλή ανάλυση το θέμα αυτό, απωθεί κάποιον ουδέτερο.

5) Ήταν εξευτελιστικό να μπαίνεις στο σάιτ για τις εκπομπές πολιτικής ενημέρωσης τού webtv και να βλέπεις να μιλάει η Ουρανία, έβγαζα σπυριά όταν την έβλεπα. Δεν έχει τις δυνατότητες για τέτοια πράγματα,να κάτσει σπίτι της και να πλέκει καλύτερα.

6) Η λέξη "Σιωνισμός" (που συζητιέται ακόμα και στα καφενεία πια) είναι απαγορευμένη λέξη για το κόμμα ; Όλο για "πλουτοκρατία" λένε (την ίδια λέξη χρησιμοποιεί και το κκε) ή για "τοκογλύφους" (την ίδια λέξη τη γράφει πια κι ο ανταρσία στους τοίχους).


(...συνεχίζεται αμέσως, λόγω μεγάλου όγκου, δεν το σηκώνει το σύστημα)

Καρχαρίας Καρχαρίας είπε...

(...συνέχεια από το προηγούμενο)

7) Η προ ετών γνωστή φωτογραφία τού χαιρετισμού-υπόκλισης στη Μπακογιάννη, ήταν αυτό που τότε σε πολλούς νέους ψηφοφόρους τού κόμματος, λειτούργησε σαν "ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε". Έτοιμος να της γλύψει τα παπούτσια ήταν, γεμάτος υποτέλεια.

8) Προσωπικά κι ο τίτλος τού κόμματος "Χρυσή Αυγή" μ' ενοχλεί. Δεν ψάχνουμε για χρυσάφι, για Ελευθερία κι Αξιοπρέπεια ψάχνουμε. Πολύ καλύτερος ήταν π.χ. ο τίτλος "Ελληνική Αυγή" των δημοτικών εκλογών.

9) Το δυνατό χαρτί τής Χρυσής Αυγής ήταν η θέση της για τους λαθροεισβολείς. Όμως όταν τον ρώταγαν οι δημοσιογράφοι (υποκριτικά) :
"Και τι να κάνουμε ; Να τους βυθίσουμε και να τους πνίξουμε ;", αυτός απάνταγε "Όχι, δεν είπα να τους πνίξουμε, κλπ, κλπ", αντί να επικαλεστεί ευθαρσώς το παράδειγμα τής Ισπανίας που είχες γράψει προ ημερών στο σάιτ σου και να επιχειρηματολογήσει σχετικά, ότι δηλαδή θα δοθεί πρώτα μια προειδοποίηση να μη τολμήσουν να μπουν στα χωρικά ύδατα κλπ. Έτσι έμμεσα νομιμοποίησε τις ως τώρα πρακτικές των τελευταίων κυβερνήσεων και έστελνε και το μήνυμα στον απλό πολίτη και ψηφοφόρο, ότι το πρόβλημα είναι άλυτο και πρέπει να το ανεχτούμε αδιαμαρτύρητα.

Τελειώνοντας, δεν ελπίζω σε λύση εντός τού κόμματος, ο τύπος έχει τη σφραγίδα και δεν θα την αφήσει, εξάλλου εκκρεμούν και κάποια εκατομμύρια από τη κρατική επιχορήγηση, που παράνομα κόπηκαν και θα δοθούν αναδρομικά.

Προσωπικά δεν ξαναψηφίζω αυτό το κόμμα με αυτόν ως αρχηγό, δεν ξανακουβαλάω νερό για κανέναν, υπερασπιζόμενος ως τώρα το κόμμα στο προσωπικό μου περιβάλλον. Αισθάνομαι προδωμένος κι εκτεθειμένος.

Υ.Γ.: Μη μου το κόψεις το μήνυμα, σεβάσου τον κόπο που έκανα να το γράψω.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως επιβεβαιωθηκαν οι φοβοι μου .Την ακουσε κανεις την Κανελη σημερα ;;ζηταει την ποινικη διωξη διοτι μονο ποινικες ευθυνες υπαρχουν Ελπιζω αυτη η γκαφα η οτι αλλο ητανε του Μιχαλολιακου να μην στοιχισει την φυλακιση ολων τους .Κατα τα αλλα να εισαστε σιγουροι οτι αρχισε η διαλυση της ΧΑ . Και η θα παει αναγκαστικα μπροστα αλλαζοντας προσωπα και πραγματα και θα αφησει τ απολιθωματα πισω της η θα διαλυσει.Ετσι χωρις ν αλλαξει τιποτα στις επομενες εκλογες οποτε κι αν γινουν θα χει καταρευση

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Σεπτεμβρίου 2015 - 4:50 μ.μ.

Είδες που τα έλεγα στο προηγούμενο άρθρο ότι με τη βλακώδη αυτή δήλωση ο πανίβλαξ θα χώσει όλη τη ΧΑ στη φυλακή ενώ την αθώωση μέχρι προχθές την είχαν σίγουρη; Διαβάστε τι είχα γράψει...

Τι σημαίνει πολιτική ευθύνη; Στο ποινικό μας δίκαιο δεν τιμωρείται η πολιτική ευθύνη διότι απλά δεν προβλέπεται. Για το λόγο αυτό όποιος αναλαμβάνει πολιτικές ευθύνες ειδικά σε ανθρωποκτονίες, ενίοτε καταλήγει στη φυλακή γιατί ουσιαστικά μιλάμε για ποινική ανάληψη ευθύνης λόγω μη πρόβλεψης ποινικοποίησης της πολιτικής ευθύνης! Βουτυράκι στο ψωμί των Ντογιάκηδων, των Κουτζαμάνηδων κλπ... Αυτή η δήλωση Ηλία θα σας χώσει φυλακή τη στιγμή που 100% η αθώωση σας ήταν απολύτως σίγουρη!

Πολιτική ευθύνη σημαίνει εντολή για δολοφονία με πολιτικά κίνητρα. Έσωσε τέτοια ο Μιχαλολιάκος ποτέ; Εγώ δεν το νομίζω. Τότε για ποιο λόγο πέταξε αυτή τη μαλακία; Δεν σημαίνει πως έχεις πολιτική ευθύνη εάν κάποιος οπαδός ή στέλεχος του κόμματος σου διαπράξει ένα αδίκημα ή έγκλημα όπως βλακωδώς προσπάθησε να δικαιολογηθεί μετά ο αρχηγός. Μήπως έχετε τυχόν και κούτσουρα νομικούς να συμβουλεύουν τον αρχηγό; Να το εξετάσετε και αυτό. Μάλιστα είπε πως και το ΠΑΣΟΚ έχει πολιτική ευθύνη για τον Τσοχατζόπουλο και η ΝΔ και τον Καλαμπόκα που σκότωσε τον Τεμπονέρα. ΟΧΙ δεν υπάρχει ούτε σε αυτές τις περιπτώσεις πολιτική ευθύνη διότι αυτοί έπραξαν αυτοβούλως και χωρίς εντολή ή προπαρασκευαστικές πράξεις και οργάνωση τέλεσης των αδικημάτων που διέπραξαν.

Μη ξεχνάτε πως και οι φονιάδες της 17Ν τα ίδια είπαν. Ανέλαβαν την πολιτική ευθύνη για τα εγκλήματα τους και έλεγαν πως επρόκειτο για πολιτικές δολοφονίες! Εκεί όμως υπήρχε οργάνωση προμελέτη σχεδιασμός και κεντρική εντολή για τη διάπραξη των δολοφονιών και ληστειών της 17Ν σε αντίθεση με την δολοφονία του Ρουπακιά η οποία ήταν μία απλή συμπλοκή. Και όπως είδατε, η 17Ν πήγε φυλακή. Προφανώς την ίδια κατάληξη επιθυμεί και ο Μιχαλολιάκος για το κόμμα και τα μέλη του αλλιώς δεν εξηγείται. Τι νόμιζε δηλαδή ο βλάκας, πως θα έλεγε πως αναλαμβάνει πολιτικές ευθύνες για δολοφονίες και θα την έβγαζε ατσαλάκωτος ο ίδιος, τα μέλη και το κόμμα του, χωρίς συνέπειες στις εκλογές και στη Δίκη;

Καρχαρίας Καρχαρίας είπε...

@
Ο/Η -=IMAGINOS=- είπε...22 Σεπτεμβρίου 2015 - 3:13 π.μ.

Μέχρι και η singularlogic τούς τρόλαρε, τούς έδωσε 6,99%...

(...κάποιος θα είχε βάλει στοίχημα ότι θα πάρει κάτω από 7%)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που κάνετε είναι ότι χειρότερο. Συμφωνώ μαζί σας 100% αλλά ο τρόπος και η ώρα που εκφράζεται είναι λάθος. Οι προτάσεις που κάνετε είναι ανεδαφικές και οδηγούν 100% σε διάλυση και εξαφάνιση της ΧΑ. Τότε θα καταλάβετε εσείς οι έξυπνοι πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί το 7%. Οι βρωμιάρηδες οι άπλυτοι κόκκινοι τρίβουν τα χέρια τους όταν διαβάζουν τέτοια. Αυτό που επιθυμούν διακαώς για την ΧΑ είναι η διάσπαση ώστε μετά να εμφανίζονται οι 20 αυτόκλητοι σωτήρες της Εθνικιστικής παράταξης και οι πατριώτες να χάσουν την μπάλα. Ότι δηλαδή γινόταν την δεκαετία του 80 και του 90 που είμασταν σαν τα κουμμούνια 20 κόμματα του 0%.
Βάλτε τον εαυτό σας λίγο στην θέση του Μιχαλολιάκου. Μάχεται από την δεκαετία του 70' έχει πάει 2 φορές φυλακή, έχει περάσει τα πάνδεινα με δολοφονικές επιθέσεις και μόλις πιάνει το 7% να πραδώσει σε ένα ωραίο και γεροδεμένο παιδί για να μας ψηφίζουν οι χαζογκόμενες και οι μαμάδες. Επαναλαμβάνω ότι συμφωνω 200% μαζί σας αλλά ο τρόπος που εκφράζεται είναι αυτοκτονικός, μην πω κατι χειρότερο. Η ΧΑ είναι νέο κόμμα (ως προς την βουλή) και έχει δρόμο μπροστά να γίνει όπως το ονειρευόμαστε εκτός αν λέτε αυτές τις μπαρούφες. Δείτε το εθνικό μέτωπο Γαλλίας που ήταν από το 0,5% στο 5% και τώρα πάει για κυβέρνηση. Δεν γίνονται σε 3 χρόνια όλα !!! Έλεος Ελληνάρες αυτοκαταστροφικοί μια ζωή και χωρίς ίχνος υπομονής.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ...Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΟΥΣΚΕΜΑ . ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΙΜΑΤΖΙΝΕ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΕΦΤΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ.ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ...ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ .ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΑΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟ ΑΤΟΜΟ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΑΙΒΑΤΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ. ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Χ.Α ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΕΜΠΤΗ

Ανώνυμος είπε...

ΝΕΟ-ΕΛΛΑΔΙΑΝΟΣ είναι απάτριδας, μαλάκας, γύφτος και πρεζάκιας ακόμα είσαι εσύ - ΤΟ γεγονός πως αυτός ο κόσμος ψήφισε ΌΧΙ στο δημοψήφισμα μάλλον το ανάποδο δείχνει!
Επίσης όπως διαβάζω και στον στόχο πολλοί σύνδεσμοι δώσαν γραμμή για αποχή και ο Στόχος (εφημερίδα) είπε πως όλοι αυτοί που απήχαν είναι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΙΚΟΙ! Λοιπόν για τα μούτρα σου να μιλάς άραγε... (απάντηση στον πρώτελευταίο μηδενιάρη από πάνω)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ

ΤΟ ΣΟΙ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΛΛΑ....ΑΛΛΑ...

....5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ

ΛΟΙΠΟΝ ΣΟΙ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΠΑ ΤΕΛΟΣ....ΓΙΑΤΙ ''ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ Η ΠΑΤΡΙΣ''

Ανώνυμος είπε...

Εθνικό μέτωπο φίλε

Μακριά από την καφρίλα της ΧΑ


Ανώνυμος είπε...

Μετά την Χ.Α η αποχή και το λευκό οι μόνες επιλογές μου.

Agisilaos είπε...

Εύγε-εύγε συναγωνιστές-Εθνικιστές.Η διάσπαση πάει τραίνο.Κουμμούνια,λαθρολάγνοι ,λαθροσκούπιδα και προδότες υπάλληλοι-λακέδες του διεθνούς σιωνισμού που υποδύονται την κυβέρνηση και ο υπόλοιπος συρφετός ,τρίβουν τα χέρια τους.Ρίχτε κι άλλο νερό στο μύλο τους.Παίξτε το παιχνίδι όπως μας το έχουν πλασσάρει στο υποσυνείδητο χωρίς να το καταλάβουμε...Όταν το πάρουμε χαμπάρι θα είναι πολύ αργά.Ως και τον σκατάκη-καζάκη γκαζάκη η όπως διάολο τον λένε ΄και κάτι άλλες χρυσές εφεδρείες έχουν ετοιμάσει(του στυλ εθνικά μέτωπα,εθνικές μύτες κοκ),για να μαντρώσουν τους απογοητευμένους.
Ρε αφήστε τα πράγματα ν' ακολουθήσουν το "φυσιολογικό "τους δρόμο,κι άμα...ΔΕΝ...ε,τότε ορμάτε να κατασπαράξετε ,παίζοντας το παιχνίδι των παλιόσκυλων ,τους καθ'ύλην "υπεύθυνους"...και πιστέψτε με τα πράγματα θα πάρουν την ροή που πρέπει στον Εθνικιστικό χώρο...
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ!!!ΕΛΕΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

επαναλαμβάνω το 93% αυτών που ψηφίσανε και το 100% αυτών που απήχαν αφήνωντας τους πασοκτζήδες να βγάλουν κυβέρνηση είναι

ΕΛΛΗΝΟΦΑΝΕΙΣ, ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ, ΕΛΛΑΔΙΑΝΟΙ, ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΝΟΤΙΟ-ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΜΑΖΑ, ΠΡΕΖΑΚΗΔΕΣ, ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΑΤΙΜΟΙ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΡΕΤΑΛΙΑ, ΟΘΩΜΑΝΙΣΤΕΣ, ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΙ, ΓΥΦΤΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΙ, ΤΕΛΙΩΜΕΝΟΙ, ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ, ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ, ΚΑΤΙΝΕΣ, ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ Ό,ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΩΡΑΕΙ

ΤΟ 62% ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΕ ΞΑΝΑ.

ΜΕΤΑ ΤΟ 62% "ΟΧΙ" ΗΡΘΕ ΤΟ 93% "ΝΑΙ" ΚΑΙ ΤΟ 50% ΑΠΟΧΗ ΠΟΥ ΆΦΗΣΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΟ "ΝΑΙ" ΠΟΥ ΔΙΑΦΑΙΝΌΤΑΝ

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δικιο 1000% Imagine,και ετσι πρεπει να σκεφτεται καθε σκεπτομενος ψηφοφορος που δεν θελει να ειναι χειροκροτητης και προβατο του καθε τσοπανη προεδρου κομματος η "Αρχηγου".Να βαλει και κανα μορφωμενο στα ψηφοδελτια και στη Βουλη.Αρκετα πια με τους ταξιτζηδες,φορτηγατζηδες,κρεοπωλες και μαναβηδες που εχει,οσο και να σεβομαι και εκτιμω το καθε επαγγελμα και τον καθε ανθρωπο.Ποιος θα γινει υπουργος αν υποθετικα κερδισει η ΧΑ καποιες εκλογες;Ο Μπαρμπαρουσης ο αγροτης,η Ζαρουλια η νυκοκοιρουλα,ο Λαγος ο μπραβος η ο Γρεγος ο οδοκαθαριστης;Και τι θα καταλαβουν αυτοι απο οικονομικες αναλυσεις,ιατρικα θεματα,θεματα εκπαιδευσης και παιδειας,υποδομες και ηλεκτρονικη διακυβερνηση;Θα λεει ο καθε οδοκαθαριστης στο γιατρο τι και πως να συνταγογραφει ας πουμε;Ειναι πολυς κοσμος που εχει απογοητευθει απο τη ΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δίνεις αγονα απο το δικο σου μετερίζι και στο τέλος όλοι μαζί θα αποχωρήσουμε απογοητευμένοι απο την οικογενιακη επιχείρηση του Μιχαλολιακου καλό θα ήταν να προπαγανδίσεις αληθινά πατριωτικά εθνικιστικά κόμματα και δυνάμεις.
Εθνικό Μέτωπο. Για μένα γνήσιοι πατριώτες μορφωμένοι εθνικιστές με μόρφωση όχι χουλιγκανισμός σκινς και κουραδομαγκια.
Επίσης ο Ιφικράτης Αμυρας με την ΙΕΡ.Α.Κ.Σ
Αντί να χάνεις το χρόνο σου την ενέργεια σου με το μαγαζακι του Νικόλα ενημερώσου και ψάξε για πραγματικούς αγωνιστές που έχουν λόγο και επιχειρήματα. Που δεν τρομάζουν τον απλό λαό που αγωνίζονται για την πατρίδα.
Η ΧΑ τελείωσε θα γίνει το ακροδεξιό κκε και εμείς θέλουμε να σώσουμε την πατρίδα ΟΧΙ την οικογένεια του Αρχηγού.
Συναγωνιστές μην τρώτε κουτόχορτο το αυτομαστίγωμα ειναι για τους μαζοχες οχι για μας.
Είμαι στο χώρο 20 χρόνια πρέπει επιτέλους να γίνουν οι σωστές επιλογές.
Αν θέλετε με ακούστε με!! αν όχι ξυπνήστε σύντομα γιατί η Ελλάδα χάνετε. ..

Idos

Ανώνυμος είπε...

"τον φυσικο τους δρομο" λεει ο αλλος.μα ο φυσικος δρομος επελεξε τον κασιδιαρη!ενω ο μιχαλολιακος ειναι αρχηγος,ο κοσμος τον ηλια θελει και αγαπαει.αρα αυτος ειναι ο φυσικος δρομος.ο μιχαλολιακος δεν δεχεται τον φυσικο δρομο και θελει να ηγειται τυπικα ενω ουσιαστικα ο κοσμος δεν ελκυεται απ αυτον.ελεος ρε γαμωτο.λες και υπογραψαμε συμβολαιο και δεν μπορει να φυγει.αν δεν εβαζε ολο του το το ηλιθιο σοι τοτε ισως να μην γκρινιαζαμε τοσο.αλλα ολα εχουν τα ορια τους.εγω απορω με καποιους σοβαρους ανθρωπους που πανε στις ομιλιες για να βαρανε προσοχη οταν ο μιχαλολιακος μιλαει.και ο κασιδιαρης να ηταν το ιδιο ασχημο ειναι.τι γελοια πραματα ειναι αυτα;και δεν μπορει ο "αρχηγος" να πει να τα σταματησουνε αυτα τα καραγκιοζιλικια;

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΙΜΑΤΖΙΝΕ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΨΗΦΟΥΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ 426.000 ΤΟΥ 12 ΚΑΙ ΛΕΣ ΕΧΑΣΕ 50.000 ΨΗΦΟΥΣ.
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟΤΕ ΤΑ ΚΟΚΟΥΕΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ 12 ΕΙΧΑΝ 550.000 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΖΟΡΙ 300.000.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΥ ΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 3.600.000 ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ 1.500.000 ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΠΡΟΧΘΕΣ.
ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΚΑΝ ΓΙΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΛ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΘΑΜΝΕΙΣ ΧΑΝΟΥΝ 100 ΚΑΙ 200.000 ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΒΟΥΛΗ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΗΣ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΩ ΠΑΣΟ.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΛΕΣ ΤΙΣ ΧΕΥΣΑΥΓΕΙΑΔΕΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ , ΕΙΔΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΑΜΑΡΑ ,ΘΑ ΨΗΦΙΖΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ.
ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΧΥΜΑ.ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΒΕΡΩΝΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 12 ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΖΑΛΟΛΙΑΚΟΥ,ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΣΤΟ ΧΑΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΘΡΟΜΑΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΛΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ WEB TV ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ,ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΤΟ 12 ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ,ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ .ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ,ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΑΕΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ,ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΖΟΡΙΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΚΟΥΡΗΣ ΔΑΓΚΩΣΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ,ΜΙΑ ΧΑΕΑ.
ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ Η ΔΚΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΑΝΟΙΚΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο αγράμματος πρεζάκιας παραπάνω (9.52 μήνυμα), που βρίζει, εάν απευθύνεται σε μένα, που δεν βρίζω καν και εκφράζω μια ψύχραιμη άποψη αν και συμφωνώ με την κριτική...... λέω εάν απευθύνεται σε εμένα, να πάει επειγόντως σε κλινική αποτοξίνωσης, αλλιώς θα του ΓΑΜΗΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

Ιμάτζινε, σε αγαπώ και σε εκτιμώ, σε διαβάζω ανελλιπώς, και συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα. Ανέλαβε όμως δράση και διώξε τα πρεζάκια που βρίζουν ενώ δεν γνωρίζουν καν συντακτικό και γραμματική και το παίζουν και Έλληνες

Ανώνυμος είπε...

Αξιζει η ψηφος μου μονο και μονο γιαυτο.... https://youtu.be/d30iGUhiecU

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ιμάτζινε τα λέγαμε και για τον ΛΑΟΣ παλιότερα. Η ψήφος μας είναι χρηστική και όχι προβατοειδής. Ναι η Χρυσή Αυτή αν δεν πέφτει σύμφωνα με κάποιους, είναι τουλάχιστον στάσιμη αν και για μένα πέφτει. Οπότε ναι υπάρχει θέμα. Πάντως έστω κι έτσι η Χρυσή Αυγή, θα συμφωνήσω με ένα προηγούμενο σχόλιο, δεν θα πήγαινε πάνω από 15% και πολύ λέμε. Όσο για άλλα εθνικιστικά κόμματα φυσικά και δεν υπάρχουν στα σοβαρά. Ο λαός αυτός είναι τελειωμένος. Απλά σώζουμε ότι μπορούμε, "μαγιά" για επόμενες γενιές.

vaggelis είπε...

http://isxys.blogspot.com/2015/09/blog-post_363.html#more

Ανώνυμος είπε...

Ιματζινε, πραγματικά δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο σε αυτά που λες! Έχεις απόλυτο δίκιο σ'όλα εκείνα που γράφεις. Ιδίως αυτό για την επανεκλογή της Ζαρούλια και όχι της Δ. Βελέτζα, είχα σκεφτεί ακριβώς το ίδιο. Δεν είναι μόνο ο λόγος της Ζαρούλια που είναι... ολίγον τι "βλακώδης", αλλά και εκείνου του Γρέγου. Τέλως πάντων, ο Μιχαλολιάκος όντως χρειάζεται να παραχωρήσει τη θέση του σε κάποιον άλλο. Με αυτή την παρούσα μορφή που έχει η Χ.Α., μόνο εκεί στο 6 με 7 τοις εκατό μπορεί να κυμανθεί. Αν θέλει να κυβερνήσει και να αυξήσει και τα ποσοστά και τους ψηφοφόρους της, αλλαγές είναι αναγκαίο να γίνουν στο κόμμα! -Κώστας