ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

12/6/15

IMAGINOS - Είμαι Βαμπίρ (Gothic Metal Ωδή Στον Μητσοτάκη)


LYRICS
Είμαι Βαμπίρ και πίνω αίμα
ντύνομαι πάντοτε στην πένα
μαύρο κουστούμι και κόκκινη μπέρτα
θα σε παντρευτώ με μαύρα κουφέτα

Είμαι Βαμπίρ δεν είναι ψέμα
θα σου συγχωρέσω τα πεθαμένα
Μέσα στο Bar χορεύεις για μένα
σφηνάκια από αίμα κερασμένα

Είμαι Βαμπίρ και πλάκα σπάω
οι άλλοι πεθαίνουν εγώ δεν γερνάω
Mercedes νεκροφόρα οδηγάω
με κόκκινο φανάρι εγώ περνάω

Είμαι Βαμπίρ ψωμάκι βουτάω
μέσα στο αίμα και πιτσιλάω
και στο παράθυρο σου τώρα στέκω
για επιδόρπιο εσένα θα έχω.

Είμαι Βαμπίρ και μου αρέσεις
σου πίνω το αίμα και συ αντέχεις
και κουνουπάκι με φωνάζεις
μα απ' τον τρόμο σου πάνες αλλάζεις

Είμαι Βαμπίρ και μαζί σου χορεύω
το ρέζους θετικό σου το λατρεύω
και όταν σε κοιτώ με κόκκινα μάτια
ταξίδι μακρινό με του Χάρου τη βάρκα

Είμαι Βαμπίρ και θα σε πάρω
χωρίς παπά μα με κουμπάρο
ο Μητσοτάκης κουμπάρος μας θα ‘ναι
τον Χάρο αιώνιο, εχθρό σου κάνε.

LYRICS AND VOCALS CREDITS BY IMAGINOS
Copyright ©2015, All Rights Reserved

DOWNLOAD THE SONG

Δεν υπάρχουν σχόλια :