ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

13/1/15

ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ SMS...


Νίκος Φίλης, Διευθυντής της φυλλάδας "Αυγή" του ΣΥΡΙΖΑ, λίγο πριν μου έστειλε με sms προεκλογικό μήνυμα! Ρε μπουχέσα ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να μου μολύνεις το κινητό με την παρουσία σου, ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να με ενοχλείς βραδιάτικα, ποιος νομίζεις πως είσαι και πιστεύεις πως θέλω να έχω την όποια επικοινωνία μαζί σου και κυρίως πως και από που βούτηξες παρανόμως το τηλέφωνό μου που ποτέ δεν σου έχω δώσει; Θέλεις να σε χώσω μέσα για υφαρπαγή ή παράνομη αγορά και χρήση προσωπικών δεδομένων που αποτελεί και κακούργημα;

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Και η κόρη του δράκουλα σπαμμάρει προεκλογικά sms, μου το έκανε και παλαιότερα και το κάνει και σε αυτές τις εκλογές.

Ίδιες σάπιες και παρωχημένες μεθόδους χρησιμοποιούν και οι συριζαίοι και η νουδούλα.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι λιγο ασχετο αλλα ο Μιχαλολιακος θα επρεπε ηδη να μιλαει για βεβαιη νοθεια στις εκλογες κατα της ΧΑ.Ακομα δεν τον εμαθε τον γαμημενο μηχανισμο;