ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

12/10/14

IMAGINOS - Σκατά (Πολιτικόν Σκατοτράγουδον)

Μουσική: Neil Young
Στίχοι: Γεώργιος Σουρής & IMAGINOS
Εκτέλεση - Παραγωγή: IMAGINOS

Lyrics:
Τίποτε δεν απόμεινε στον κόσμο πια για μένα,
όλα βρωμούν τριγύρω μου και φαίνονται χεσμένα.
Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον άγονο
χεσμένοι όλοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο.
Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
μα μόλις φύγει βλέπουμε πως αποσκατωθήκαμε.

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά και ο κόσμος όλος
απ’ το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!

Σκατά βρωμάει τούτος δω, σκατά βρωμά κι εκείνος,
σκατά βρωμάει το σκατό, σκατά βρωμά κι ο κρίνος.
Σκατά κι εγώ, μες στα σκατά, και με χαρτί χεσμένο
ό,τι κι αν γράψω σαν σκατό, προβάλλει σκατωμένο.
σκατά μασώ, σκατά ρουφώ, σκατά πάω να χέσω,
απ’ τα σκατά θα σηκωθώ και στα σκατά θα πέσω.

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά και ο κόσμος όλος
απ’ το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!

από τα γέλια τα πολλά κοντεύω ν’ αρρωστήσω
και δεν μπορώ να κρατηθώ, μου φεύγουν από πίσω.
Όταν πεθάνω χέστε με, τα κόλλυβά μου φάτε
Και πάλι ξαναχέστε με και πάλι ξαναφάτε,
κληρονομιά σας άφησα σκατούλα μυρωδάτη
και μια κουράδα μακρουλή χοντρούλα και βαρβάτη

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά ο κόσμος όλος
κι απ’ το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!

DOWNLOAD THE SONG
http://www.divshare.com/download/26263525-004

Δεν υπάρχουν σχόλια :