ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

12/8/14

Ο ΠΟΥΤΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟΥ!




Κύριε Μανώλη Γλέζο.

Κατ' αρχάς σύντροφο να αποκαλείτε τον Αμπντούλ και τον κάθε ισλαμιστή Αμπντούλ που εισάγετε μετά χαράς στην Πατρίδα σας για να βρίσκετε εσείς οι συριζαίοι χαρά στον ποπό σας. Εγώ δεν είμαι ούτε σύντροφός σας, ούτε επιθυμώ κάποιου είδους συντροφίας μαζί σας.

Σε ότι αφορά τα άλλα που μου λέτε, βαριέμαι πραγματικά να απαντώ σε σταλινικές παπαριές αλλά μιας και σέβομαι την ηλικία σας, σας απαντώ ειλικρινώς πως σας έχω γραμμένους, όλους σας, κανονικά. Εάν είστε εσείς οι Έλληνες, φίλοι της Ρωσίας, όπως μας λέτε, τότε να μας το αποδείξετε.

Όταν πάτε και ψηφίζετε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και όλα αυτά τα υπαλληλάκια της "Νέας Εποχής" που συχνά πυκνά επικαλείται στους λόγους του και ο "Jeffrey" σας, τι μου ζαλίζετε, τώρα τις μπάλες με παπαριές περί φιλίας, ιστορικής κοινής διαδρομής, ομοδοξίας κλπ;

Το μόνο κόμμα στην Ελλάδα που βλέπει πραγματικά με φιλικά αισθήματα την Ρωσία, είναι η Χρυσή Αυγή, γιαυτό και την βάλατε όλοι σας μαζί στην φυλακή με διαταγή των σιωνιστικών αφεντικών σας και τώρα έρχεστε και εκλιπαρείτε στα γόνατα μου;

Τα πράγματα είναι απλά λοιπόν κύριε Μανώλη. Θέλετε πραγματικά ως Έλληνες την βοήθεια, την στήριξη και την φιλία από την Ρωσία; Ας ψηφίσει πρώτα ο Ελληνικός λαός την Χρυσή Αυγή. Αυτή είναι η μοναδική απόδειξη φιλίας προς την Ρωσία.  Ολόκληρο όμως το διεφθαρμένο και προδοτικό σιωνιστικό σας πολιτικό σύστημα, για πρώτη φορά σύσσωμο και ενωμένο και από άκρη σε άκρη, φυλακίζει τους πραγματικούς φίλους της Ρωσίας, τους χρυσαυγίτες και απορώ με τι μούτρα τώρα εκλιπαρείτε μπροστά μου να σας λυπηθώ...

Αν δεν καταλάβατε καλά, κάθε λαός έχει και τους ηγέτες που του αξίζουν, δηλαδή σας έχω χεσμένους κύριε Μανώλη γιατί αυτό και μόνο αξίζετε.

 Οπότε καλό ψόφο γιατί στον Πούτιν πουτινιές δεν γίνονται κύριε Μανώλη. Οι μαλακίες ενίοτε πληρώνονται σκληρά. Ας προσέχατε.

Βλαντιμίρ Πούτιν

ΕΔΩ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ