ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

19/6/14

Ο Μάκης δεν φοβάται τίποτα εκτός από το ΣΥΡΙΖΑ! Μεγάλη κότα τελικά! Καροτόκοτα λειράτη!

Τον Κορκολή τον κατέστρεψες χωρίς ενδοιασμό επειδή πήγαινε με γυναίκες και δη την αρραβωνιαστικιά του, τον Ζαχόπουλο τον ξεφτίλισες επίσης εν ψυχρώ αν και βρισκόταν στην εντατική, αλλά τώρα πρόκειται για συριζαίο και τους συριζαίους δεν τους αγγίζει ούτε ο Θεός προφανώς... έτσι θα μας πεις "αριστερέ" Μάκη μου.  

6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Αργά η γρήγορα θα βγάλει το βίντεο .

Ανώνυμος είπε...

http://www.zougla.gr/politiki/article/krivonte-piso-apo-to-karoto

Ανώνυμος είπε...

http://www.zougla.gr/politiki/article/i-politiki-tou-karotou

Τώρα οφείλεις να πεις ένα συγγνώμη.

-=IMAGINOS=- είπε...

Να ζητήσω συγγνώμη για ποιο λόγο; Έβγαλε το βίντεο στον αέρα όπως είχε βγάλει του Κορκολή και του Ζαχόπουλου; ΟΧΙ. Άρα εξακολουθεί να είναι καροτόκοτα. Σάμπως δεν το ξέραμε ότι πρόκειται για τον Σακελλαρίδη; Εδώ και ένα μήνα το αποκάλυψε ο... Κασιδιάρης.

Ανώνυμος είπε...

Βιάστηκες να τον αποκαλέσεις κότα αλλά σε διέψευσε. Αν τελικά δεν βγάλει το βίντεο τότε μπορείς να μιλήσεις.

-=IMAGINOS=- είπε...

Άμα το δημοσιεύσει το βίντεο, εγώ θα γίνω μοναχός στο Κατμαντού του Νεπάλ. Είναι καροτόκοτα και μάλιστα η μέγιστη. Ας μου το δώσει μένα το βίντεο όπως και τον κάλεσα για να το δημοσιεύσω εγώ. Αλλά δεν μου απάντησε.