ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

29/5/14

IMAGINOS - ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ (HAPPY COVER) THE SUPER SUMMER DANCE HIT 2014

DOWNLOAD THE SONG ΑΠΟ ΕΔΩ

 IMAGINOS - ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ

Από βραδύς ως την Αυγή,
Που τα φυτά ψηλώνουν,
οι συριζαίοι κάνουν sex,
με λάθρο ξεσαλώνουν

και τα φρικιά ξεραίνονται
απ΄ την πολλή την πρέζα
από χάμω  σηκώνονται
μα είναι πάλι τέζα

Αυτή την ώρα την μικρή,
Ο οίστρος μου με πιάνει,
Και γράφω τα τραγούδια μου,
Κοιτώντας το ταβάνι.

Και ψάχνοντας για τα κοινά
Σημεία μεταξύ μας,
Μπουκώνω όλα τα κενά,
Της κυβέρνησής μας.

Και όντως, βρίσκω αρκετά,
Καθώς το εξετάζω,
το πρόβλημα τεράστιο
με σένανε τα βάζω.

Την έριξες την ψήφο σου
αφού είχες γίνει πίτα
γουστάρεις τώρα τον Αμπντούλ
γιαυτό ψηφίσεις Τσίπρα.

Παντού οι λαθραίοι εισβολείς
αφρικανοί βαρβάτοι
κάθε βράδυ και άλλονε
να έχεις στο κρεβάτι

Να κόβουν βόλτες αλβανοί,
γύφτοι, ινδοί, αζέροι,
σκύλοι, γατιά, πακιστανοί,
και γκέι χέρι χέρι.

Κι εδώ, αρχίζει δυστυχώς,
Σαν πρωινή βεντέτα,
Να θέλουμε αποκλειστικώς,
Την ίδια τουαλέτα.

Και να χωρίσουμε ζητάς,
γιατί είμαι χρυσαυγίτης,
θα προτιμούσες τώρα λες
να ήμουνα λεχρίτης.

Μου λες πως είμαι νεοναζί
πως είμαι εγκληματίας
μου λες πως είμαι αμόρφωτος
πως είμαι εκτός πορείας

σε οργάνωση εγκληματική
σου φύτεψαν πως είμαι
στο μυαλουδάκι σου εκεί
όσοι με την Ελλάδα είναι

Φοβάσαι τους νεοναζί
γιατί μετά ο Χίτλερ
μπορεί και να αναστηθεί
και σου καεί το μίξερ.

Και η πλάκα είναι πως ζητάς
να μπω και στη φυλάκα
τον Πρετεντέρη πίστεψες
και κάθε άλλο μαλάκα

Αμόρφωτος δεν είμαι εγώ
Εσύ είσαι παραμορφωμένη
Ούτε εγώ είμαι νεοναζί
εσύ είσαι μια χαζή.

Κάποτε ήσουν έξυπνη
και κόλλησα μαζί σου
τώρα είσαι ηλίθια
και άντε και γαμήσου!

Συγνώμη που σ'αγάπησα
τώρα πια το πιστεύω
κατάλαβα πως ήσουνα
ένα μαλακισμένο. 

Ας είναι δεν σε παρεξηγώ
δε θέλω το κακό σου,
μα εύχομαι κόμπους ναυτικούς
να δέσει τ' άντερό σου.

Και μην με προκαλέσετε
''ευχές'' δε στέλνω άλλες.
πάντα με ζηλεύατε
το ήξερα κουφάλες......

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!

Έγραψες ΙΜΑΤΖΙΝΕ !!!

Φοβερός !!!

Σάββας Ουρογάμης είπε...

φοβερο !!!