ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

1/4/14

ΗΠΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΞΗΡΟ!

Βασικά εγώ ήπια μια βυσσινάδα, ο Χριστόδουλος ήπιε τον καφέ αλλά δεν έχει σημασία. Βρισκόμουν σε μία καφετέρια σε ένα χωριό κοντά στην Χαλκίδα και έπιασα κουβέντα με έναν τύπο που καθόταν στο διπλανό τραπεζάκι και που έμοιαζε καταπληκτικά με τον Χριστόδουλο Ξηρό. Του λέω σε μία φάση χαμογελώντας, "συγγνώμη που ενοχλώ αλλά είσαι ίδιος ο Χριστόδουλος Ξηρός"...!!! "Δεν είμαι ίδιος με τον Χριστόδουλο, είμαι ο ίδιος ο Χριστόδουλος" μου απαντάει...!!! Ε και πιάσαμε μετά κουβέντα αφού κάθισα στο δικό του τραπέζι. Σε μία φάση τον έβγαλα και φωτογραφία κρυφά με το κινητό μου, προς πάσαν αμφιβολία...

1 σχόλιο :

AvDarGOR είπε...

εγω γελαω,με τους πασης φυσεως "μη συμπαθουντες" της ΧΑ,ψευτοδεξιουληδες βολεψακιδες "καπιταλακιδες","κρυφολουγκρουλες",αριστερακια,που λενε.... "μα,ποιος θα βγει Δημαρχος!" με τρεμαμενει φωνουλα κ ενα ριγος πανικου να καταλαμβανει ολο τους το ειναι.... γιατι αραγες? Μουλοι 'ερχομαστε'.