ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

21/2/14

Κουβέντα για την Χρυσή Αυγή με έναν Αλβανό ταξιτζή....

Γυρνώντας σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες με ταξί από μιά ταβερνούλα που είχα πάει για την Τσικνοπέμπτη, έπιασα κουβέντα για την Χρυσή Αυγή με τον ταξιτζή που ήταν αλβανός μάλιστα και μου λέει σε μία φάση γελώντας... "Μιλάμε ο Σαμαράς και οι άλλοι είναι εντελώς γελοίοι. Αν η Χρυσή Αυγή ήταν όλα αυτά που της καταμαρτυρούν, δεν θα είχε ανατρέψει απλά το πολίτευμα της Ελλάδας, αλλά θα κυβερνούσε εδώ και καιρό, ολόκληρο τον πλανήτη"...!!!! χαχαχαχαχαχαχα  

Μετά μου λέει "Είμαι στην Ελλάδα 22 χρόνια, εδώ γνώρισα την γυναίκα μου αλβανίδα και αυτή και εδώ απέκτησα και 3 παιδιά που δεν ξέρουν λέξη αλβανικά αλλά δυστυχώς ετοιμαζόμαστε να πάμε πίσω στην Αλβανία μόνιμα το Πάσχα και δεν είναι τόσο η οικονομική κρίση η αιτία. Τον ρωτάω γιατί έτσι και τι μου λέει; Με συγχωρείς δηλαδή, μπορεί κανείς άνθρωπος λογικός να ζήσει πια σε αυτή την χώρα με τόσους βρωμιάρηδες απολίτιστους τριτοκοσμικούς λαθραίους που χέζουν και κατουράνε στην πόρτα του σπιτιού σου; Σε λίγο θα τα κάνουν μέσα στο σπίτι σου. Δεν βλέπεις γύρω σου τι συμβαίνει; Μακάρι να ξυπνήσει κάποτε ο Έλληνας και να σκεφτεί και λίγο την πατρίδα του. Μόνο η Χρυσή Αυγή μπορεί να σας γλιτώσει πια. Εάν δεν το καταλάβουν αυτό οι Έλληνες, κακό του κεφαλιού τους."!!! 

Έμεινα ξερός μιλάμε.. Μέχρι και οι μετανάστες είναι πλέον ανοικτά με την Χρυσή Αυγή και υπάρχουν ακόμα Έλληνες να κοιμούνται όρθιοι και να φοβούνται μην έλθει από τον άλλο κόσμο ο Χίτλερ και ανοίξει ξανά το Άουσβιτς και τη Μακρόνησο.... Κατάντια πραγματικά.

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ο Αλβανός προφανώς σε κάποια από τα γκέτο της Αθήνας θα μένει Ιμάτζινε, οι αριστεροί (με τις δεξιές τσέπες) του Κολωνακίου και της Εκάλης τι να καταλάβουν;

Ανώνυμος είπε...

Τα ίδια και με έναν αλβανό εργάτη φίλου μου. Μου λέει : μόνο η χρυσή αυγή θα σώσει την Ελλάδα. Του λέω μα θα σας απελάσει! και μου απαντάει ότι: Καλά θα κάνει! Να μας απελάσει, να φέρει ανάπτυξη πάλι και μετά να ξανάρθουμε σωστά, με χαρτιά και σειρά! Όχι μπάτε σκύλοι αλέστε! Έμεινα κάγκελο!

asepites είπε...

Αμα είναι ΤΟΣΚΗΔΕΣ στην καταγωγή παίζει πολλοί αλβανοί να ξαναθυμούνται την ιλλυριακή καταγωγή τους σιγά σιγά.Άμα είναι ΓΚΕΓΚΗΔΕΣ άστα να πάνε.Είναι οι καθαρόαιμοι αλβανοί που μας κουβαλήθηκαν από τον καύκασο και ζουν κυρίως στη βόρειο αλβανία και στο κόσσοβο.

Και εγώ έχω γνωστό μου που λέει ότι είναι αλβανός.Έχει δυο παιδάκια και δουλεύει τίμια.Σπάνιο αλλά υπάρχουν και τέτοιοι αλβανοί.Εεεε στο κινητό του έχει πολλά βλάχικα τραγούδια γιατί λέει του αρέσουν.Έλληνας ξεχασμένος και αυτός είναι δηλαδή.