ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

14/11/13

ΡΕ ΣΥ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ;


Όλο το προηγούμενο διάστημα ο μπουμπούκος υπουργός διαβεβαίωνε δημόσια στις τοποθετήσεις του αλλά και στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν απολύσεις γιατρών. Μάλιστα από τα τέλη Αυγούστου υποσχέθηκε ότι θα παραιτηθεί από την πολιτική γενικώς εάν υπάρξει έστω και μία απόλυση και ήθελε να βάλει και στοίχημα!!! «Εάν υπάρξει έστω και μια απόλυση θα παραιτηθώ από την πολιτική... αλλά αν δεν υπάρξει θα παραιτηθεί εκείνος από το ΕΣΥ» είχε πει αναφερόμενος στον συνδικαλιστικό εκπρόσωπο του νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» και του ζητούσε να πάνε και στοίχημα!!!!!!

Και βγαίνεις τώρα ρε αρχικωλοτούμπα Μπουμπούκο και λες πως είσαι έτοιμος για απολύσεις και εάν το πράξεις αυτό δεν θα είναι διαταγή της Τρόικας αλλά δική σου απόφαση γιατί θα είναι για καλό; Μα καλά ρε, δεν ντρέπεσαι λίγο; 

 «Αν υπάρξουν απολύσεις γιατρών στον ΕΟΠΥΥ, σας παρακαλώ αυτό δεν θέλω να το χρεωθεί η τρόικα, δεν θέλω να μου παίρνει τη δόξα ο Τόμσεν για τα αυτονόητα. Οι αποφάσεις είναι δικές μου και θα το κάνω εγώ»!!!!!!!! Μιλάμε για τον ορισμό της παλιανθρωπιάς και της κωλοτούμπας!!!

Κάνε την πρώτη απόλυση αλλά μετά να φορέσεις παντελόνια επιτέλους και να παραιτηθείς και από βουλευτής όπως ήταν και το στοίχημα που ζήτησες.  Αλλά σιγά που θα φορέσεις παντελόνια... Αυτά είναι μόνο για άνδρες...

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι γιατρός του ΕΣΥ.

Γράφω στ'αρχίδια μου τον Μπουμπούκο.
Ακόμα κι αν με απολύσει, εγώ θ'ανοίξω ιατρείο.
Να δω όμως ρε Μπουμπούκο πού θα κρυφτείς εσύ όταν θα φύγετε κακήν κακώς με τα ελικόπτερα, ΑΛΗΤΕΣ !