ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

19/11/13

ΕΝΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΓΙΟ ΤΟΥ..


Στίχοι - Μουσική Λάμπρος Φουντούλης
Ηχογράφηση Studio Room S

Όταν ο Γιώργος ήτανε στην εφηβεία και ανησυχούσα σαν γονιός μην μπλέξει με ναρκωτικά κλπ όπως κάνει κάθε γονιός για το παιδί του.


Μιλούσαμε πολύ για αυτά τα θέματα και είχα την διαβεβαίωση του ότι αφού είναι αθλητής να μην ανησυχώ εγώ θέλησα να εκφράσω την ανησυχία μου μέσα από το τραγούδι. Το τραγούδι αυτό λέγεται "ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ" και το έχω γράψει πριν από 13 χρόνια. Δυστυχώς βγήκε προφητικό όχι για τον λόγο που ανησυχούσα αλλά για τον άδικο τρόπο που έφυγε ο Γιώργος .Ο Γιώργος μου το είχε ακούσει του άρεσε και εγώ του το τραγουδάω από μέσα μου συνέχεια.....


 Λάμπρος Φουντούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια :