ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

21/9/13

ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ ΤΣΟΓΛΑΝΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟ. THAT'S ALL.

Αυτή είναι η αντικειμενική αποτύπωση της πραγματικότητας που σας κρύβουν για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους οι διεφθαρμένοι δημοκράτες της διεφθαρμένης δημοκρατίας του αντισυνταγματικού τόξου.

ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ ΤΣΟΓΛΑΝΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟ. THAT'S ALL.

Εγώ όταν πάω σε καφετέρια να παρακολουθήσω έναν αγώνα ποδοσφαίρου, πίνω την μπυρίτσα μου ήσυχα και όμορφα με την παρέα μου και δεν δίνω καμία μα καμία σημασία σε σχόλια τυχόν ηλιθίων που βρίσκονται στα διπλανά τραπεζάκια. Εάν χρειαστεί κάνω και πως δεν άκουσα. Αυτοί που "ακούν" είναι ηλίθιοι γιατί ως ηλίθιοι πάντα απαντούν στους ηλίθιους...... Με ηλίθιους αφήνω λοιπόν να ασχολούνται οι ηλίθιοι.

ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ ΤΣΟΓΛΑΝΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟ. THAT'S ALL ΛΟΙΠΟΝ.

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ...

3 σχόλια :

Inthemind είπε...

Κάτι θα ήξεραν οι κυβερνώντες και άφησαν να γιγαντώσει ο οπαδικός χουλιγκανισμός, γέννημα θρέμμα της ψευτοδημοκρατίας τους.

AvDarGOR είπε...

σιγουρα ο παραγοντας ματς οσφπ-παρι επαιξε καποιο ρολο!! κ ο δολοφονος μας λενε το ματς παρακολουθουσε.....στο β ημιχρονο μαλιστα που ο οσφπ ετρωγε 4αρα.....

tomb raider είπε...

ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ.ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ.ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΛΑΕΙ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΙΑΛΕΓΩ ΦΙΛΟΥΣ Η ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ.Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΑΡΙΑ.