ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

6/8/13

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΟΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ!

Επειδή αρκετά μας τα έχετε κάνει τσουρέκια για το ότι είναι οι χρυσαυγίτες ναζιστές, θα πρέπει να σας δώσω μία απάντηση επ'αυτού γιατί εγώ δεν μασάω τα λόγια μου όπως άλλοι. Δεν μας ενδιαφέρει τι έκαναν οι γερμανοί ναζί το β παγκόσμιο όπως και ο Στάλιν που ήταν σύμμαχος τους και εξόντωσε  και περισσότερους ανθρώπους από τον Χίτλερ στην Ουκρανία και τη Σιβηρία. Αυτά αποτελούν περασμένες εποχές και ιστορία.  Αυτό που μας ενδιαφέρει σήμερα είναι να έλθει τούμπα όλη η Χούντα της Μεταπολίτευσης και της ψευτοδημοκρατίας της διεφθαρμένης γενιάς του Πολυτεχνείου που καταλήστεψε, πρόδωσε και ξεπούλησε την Ελλάδα μας και να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι κλέφτες και οι προδότες αυτοί. Και αυτό μπορεί να συμβεί μόνο από τους ναζί. Οι ναζί του Χίτλερ ήταν Γερμανοί, εάν η Χρυσή Αυγή είναι ναζί, είναι όμως Έλληνες ναζί που σημαίνει πως αγωνίζονται για την Ελλάδα και όχι για την Γερμανία όπως τότε ο Χίτλερ και σήμερα ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και όλο το ελληνοφοβικό τόξο. Η διαφορά είναι τεράστια όπως θα καταλάβετε εάν έχετε βέβαια την επαρκή φαιά ουσία.. Μακάρι λοιπόν η ΧΑ να είναι τόσο ναζί όσο τους καταλογίζουν ότι είναι. Μόνο με ναζί μπορεί να σωθεί και να επιζήσει πλέον αυτός ο τόπος.

Χρυσή Αυγή για να ξεβρωμίσει ο τόπος λοιπόν. 

8 σχόλια :

Inthemind είπε...

Εμένα Ιμάτζινε δεν μου αρέσουν ούτε οι αγκυλωτοί σταυροί (άσχετα αν είναι Ελληνικοί-που δεν είναι-είναι Ινδικοί), ούτε και τα τατουάζ, αλλά ψήφισα και θα συνεχίσω να είμαι ψηφοφόρος της Χ.Α γιατί είναι το μόνο πατριωτικό κόμμα που θα κλείσει στη φυλακή όλους τους παχυλά αμειβόμενους διεφθαρμένους πολιτικούς.

ISAAK SOLOMOY είπε...

εγραψες τις σκεψεις μου εδω και καιρο..........
συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου ιματζινε
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ......
ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ........

ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.......Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΘΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Inthemind είπε...

Η απάντηση του Ηλία Κασιδιάρη για το θέμα με το τατουάζ.

http://paspartoy.blogspot.gr/2013/08/blog-post_9101.html

ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ είπε...

Εντάξει ρε παιδιά, εγώ δεν έχω κανένα τατουάζ ούτε θέλω να έχω.

Ήμουν, είμαι και θα είμαι Εθνικιστής και Χρυσαυγίτης και καθόλου δεν με ενδιαφέρουν τα τατουάζ που έχει ο Κασιδιάρης και ο κάθε Κασιδιάρης.

Άλλος μπορεί να έχει τατουάζ με τον κώλο της γκόμενάς του. Εκεί θα κολλήσουμε τώρα ;;

Εμένα με ενδιαφέρουν οι πολιτικές απόψεις του Κασιδιάρη - που εύχομαι να εφαρμοστούν - και όχι τα τατουάζ του.

Και είναι τόσο ηλίθιοι οι δημοσιογράφοι, ώστε δεν καταλαβαίνουν ότι πάλι διαφήμιση του κάνουν.

asepites είπε...

"...άσχετα αν είναι Ελληνικοί-που δεν είναι-είναι Ινδικοί..."

Και εγώ αυτό πίστευα.Όμως το σημερινό άρθρο στο olympia.gr με έκανε να αναδιατυπώσω
τις όποιες απόψεις μου:
Η διαχρονική απάτη του ναζισμού και η σβάστικα.
http://olympia.gr/2013/08/06/%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83/#more-315734

"...ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ......
ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ........"
Κρυμένος εθνικιστής ήσουνα.ΚΑΙ ΕΓΩ ήμουνα οργανωμένος σαν φοιτητής στην πασπ.(Ανδρέας και η ελλάδα ανήκει στους Έλληνες).Αλλά για έναν περίεργο και ακατανόητο λόγο από το 1996 και μετά αρκετά συχνά αγόραζα ή διάβαζα από την παρέα μου τον στόχο του καψάλη-τότε-
αλλά και την χρυσή αυγή.Όχι πως συμφωνούσα με όλα όσα διάβαζα τότε αλλά ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ.
Το χω ξαναπεί:Εθνικιστές και πατριώτες είναι ίσως και το 85% των Ελλήνων και βρίσκονται και μέσα στην αριστερά.
Kαι αυτό τρομοκρατεί το καθεστός.

Hellas-Orthodoxy είπε...

Δεν σ' ενδιαφέρει; Έλα πές το αν τολμάς στα Καλάβρυτα, το Δίστομο, την Κρήτη και τους χιλιάδες άλλους τόπους ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ από τα ινδάλματα των ινδαλμάτων σου, ΠΡΟΔΟΤΗ!!!

ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ είπε...

Άντε ρε ηλίθιε Σωτηρόπουλε να γλείψεις τον Σαμαρά και τον Ελληναρά Αντετοκούμπο, που θα με πεις και προδότη !

Άντε, γελοίε, γιατί το έχεις παρακάνει !

Ο Κασιδιάρης υπηρέτησε στις Ειδικές Δυνάμεις στην Κύπρο, κι εγώ 24 μήνες έφεδρος αξιωματικός σε πολεμικό πλοίο.

Εσύ πού υπηρέτησες, χριστέμπορα ;;

Θα πλένεις καλά το βρωμόστομά σου πριν μιλήσεις για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, καραγκιόζη !!

Ανώνυμος είπε...

Aει γαμησου ρε Σωτηροπουλε,μαθε πρωτα ποιοι ηταν η αιτια που εγιναν αυτες οι σφαγες στο Διστομο και στα Καλαβρυτα και μετα τα λεμε,ανιστοριτε μαλακα και εγω εχω τατουαζ τη σβαστικα πανω μου και ειμαι υπερηφανος.-ΔΗΜΙΟΣ-