ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

29/8/13

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ASLANIS HAUTE COUTURE ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ AFTER SHAVE ΚΟΛΟΝΙΑ

Η συγκεκριμένη καταπληκτική κολόνια με την υπογραφή του μακαρίτη Μιχάλη Ασλάνη είχε παραχθεί το 1994 και σε μόλις 100 αντίτυπα αριθμημένα. Εγώ έχω το νούμερο 2!!! Πωλείται σε τιμή λογική. 55.000 ευρώ (42.350 ευρώ χωρίς απόδειξη) και είναι το μπουκάλι της γεμάτο κατά τα 2/3.. 

 Αφήστε μήνυμα και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας εκτός εάν κάποιος προσφέρει μεγαλύτερο ποσό. Προλάβετε!
Δώρο ένα κινέζικο πολυεργαλείο με φακό led ΚΑΙ...
..ένα γνήσιο μίνι σοβιετικό δρεπάνι για να ξυρίζεστε κάθε 10 χρόνια με αξεπέραστο κομμουνιστικό στυλ! 

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΙΜΑΤΖΙΝΕ ΟΙ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ PC ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ; ΕΧOYME ΤΟ ΙΔΙΟ PC; ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΓΙΑ ΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ASPIRE 5634 WLMI.
ΣΚΥΛΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ACER 6 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ.