ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

9/6/13

ΕΚΤΑΚΤΟ! ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΣΤΟ TWITTER ΚΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ!

Μα γιατί; Το μόνο που του έγραψα ήταν: @PanosKammenos Ο Καμμένος μόλις δει την επόμενη δημοσκόπηση και το κόμμα του στο 2% θα υποσχεθεί κούρεμα 100% στα δάνεια.. 

και 

@PanosKammenos Λεφτά υπάρχουν. Εκατοντάδες δισεκατομμύρια, τρισεκατομμύρια! Panjeffrey Papandrokammenos.

27 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει...υπάρχει πάντα η σιγουράντζα Μπουμπούκου να ξεφτυλίζεις και να γελάμε και εμείς λιγάκι...

Ανώνυμος είπε...

Χεσμένο σε έχουν. Σε λίγο μόνο με το Δημητράκη θα ανταλάσσεις "φιλοφρονήσεις". Αλλά κι αυτός σε έχει χεσμένο μου φαίνεται...

ΤΥΦΟΣ - ΧΟΛΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΥΝΑΒΙΑ είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΙΜΑΤΖΙΝ ΑΚΟΥ. ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΛΛΑΚΙΙΙΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ. ΑΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΧΑΥΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΓΡΑΨΕ ΚΑΝΑ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑΚΑΥΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΜΥΝΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΝΑΒΙΑ , ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ , ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ

Unknown είπε...

@9 Ιουνίου 2013 - 10:13 μ.μ.

επειδης κ εγω προ ολιγου ειδα τι ειπα ο ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ μας ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΤΙΣ "ΜΑΛΑΚΙΕΣ" ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΔΕΣ?... παπαγαλακι...

-=IMAGINOS=- είπε...

9 Ιουνίου 2013 - 9:13 μ.μ. Και εγώ χεσμένο σε έχω μικρό μου πετ.

-=IMAGINOS=- είπε...

9 Ιουνίου 2013 - 10:13 μ.μ. Καλά κάνει ο Αρβανίτης και όλοι τους και τα χώνουν στο εβραιόπληκτο σύστημα και στους εβραίους. Μη ξεχνάς πως οι Εβραίοι ασχολούνται συνεχώς με την ΧΑ και ζητάνε να βγει εκτός νόμου ενώ και το σύστημα του ελληνοφοβικού τόξου στο "αντιρατσιστικό" θέλει να τιμωρούνται οι αρνητές του ολοκαυλώματος και μόνο. Για τις γενοκτονίες που υπέστησαν οι έλληνες ούτε κουβέντα. Συνεπώς καλά κάνει η ΧΑ και τους σπάει τα νεύρα.

Ανώνυμος είπε...

Μπούλης Πανούλης Καμμένος = άλλος ένας κάργα "δημοκράταρος" που δεν αντέχει την κριτική και την σάτιρα.

Τελικά καλά κάνω εγώ που είμαι φασίστας ...

ΥΓ - Προς τον 10:13 μμ : τα έχεις μπερδέψει φίλε.

Δεν ασχολείται η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με τους Εβραίους.

Οι Εβραίοι ασχολούνται με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, και μάλιστα σε ανώτατο διεθνές επίπεδο ( Παγκόσμιο Εβραικό Συμβούλιο ).

Και φυσικά η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ απαντάει σπάζοντάς τους τα νεύρα, όπως σωστά λέει ο ΙΜΑΤΖΙΝΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

GIA NA TOYS SPAEI TA NEYRA DHLADH, YIOTHETEI TIS BLAKEIES TVN NAZI POY KATESFAXAN TOYS ELLHNES??? E "ELLHNARADES"???

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΡΕ ΒΛΑΚΑ! ΑΕΙ ΣΤΟΝ ΡΑΒΙΝΟ ΣΟΥ ΤΩΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

Περιούσιοι και 1821
http://www.afipnisis.gr/1821-t779.html

Ανώνυμος είπε...

@ 9 Ιουνίου 11:41 :

Μάθε ρε ΒΟΔΙ πρώτα να γράφεις Ελληνικά και μετά μίλα.

Το κατάλαβες "Ελληναρά" ;;

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνει η Χ.Α και ασχολείται με τις υπερβολές των Εβραίων για το «ολοκαύτωμα» (αφού ασχολούνται και αυτοί με τα εσωτερικά μας ζητώντας να βγει εκτός νόμου ένα κόμμα που το υποστηρίζουν 1,000,000 Έλληνες) την στιγμή που οι «εκλεκτοί περιούσιοι» δεν αναγνωρίζουν την γενοκτονία των 1,200,000 Ελλήνων του Πόντου της Μικράς Ασίας και της Θράκης, όπως επίσης του 1,500,000 Αρμενίων και των 800,000 Ασσυρίων.

http://paspartoy.blogspot.gr/2013/06/blog-post_3803.html

http://olasthnfora2.blogspot.gr/2013/06/1900-6.html

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΟΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ;

ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Δημοκρατίσκε η Ελλάδα αν και έχει αναγνωρίσει εδώ και χρόνια το «ολοκαύτωμα», σε διαβεβαιώ ότι οι φίλοι σας οι Εβραίοι δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν ποτέ τις γενοκτονίες των φίλων τους των Τούρκων.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 2:18 μ.μ

Οι Εβραίοι δεν πρόκειται ποτέ να αναγνωρίσουν τα ολοκαυτώματα των άλλων λαών ακριβώς γιατί έχουν στήσει ολόκληρη βιομηχανία εκμετάλλευσης γύρω από το θέμα του δικού τους "ολοκαυτώματος" και ζητούν την αποκλειστικότητα...
Όσο για την ερώτηση σου...περιμένεις κάποιος λογικός άνθρωπος να πιστέψει ότι υπήρξαν 6.000.000 εβραίοι νεκροί στον Β' ΠΠ όταν τόσος δεν ήταν όλος ο πληθυσμός των εβραίων που κατοικούσαν στην Ευρώπη τη δεκαετία του '40;
Να σου θέσω και εγώ ένα ερώτημα εάν νομίζεις ότι είσαι Έλληνας και όχι κανένας ανθέλληνας της αριστεράς ή εβραίος...Τι ζόρι τραβάς με την άρνηση ή μη του ολοκαυτώματος ενός ξένου λαού των εβραίων που έγινε σε έναν ξένο τόπο τη Γερμανία όταν δεν τραβάς ζόρι με το ολοκαύτωμα των δικών σου συνανθρώπων προγόνων Ελλήνων;

ΤΥΦΟΣ - ΧΟΛΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΥΝΑΒΙΑ είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ? ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!!!!!!

Έλληνας εργάτης είπε...

εσύ ρε Ιμάτζινε για πες μας. Πιστεύεις οτι ο άνεργος πατέρας που σκέφτεται πως θα ταίσει τα παιδιά του σκέφτεται το ολοκάυτωμα ;

Ανώνυμος είπε...

@ Έλληνας εργάτης :

Όχι βέβαια, εννοείται πως ο άνεργος εργάτης ΔΕΝ σκέφτεται το "ολοκαύτωμα".

Ακριβώς γι'αυτό τα λα'ι'κά στρώματα που ψήφισαν και θα ψηφίσουν ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν πρόκειται να αλλάξουν γνώμη επειδή τα συστημικά ΜΜΕ ουρλιάζουν πως η ΧΑ αρνείται το "ολοκαύτωμα".

Πιάστηκαν όλοι από μια αποστροφή του λόγου του Κασιδιάρη στη βουλή για άλλο θέμα - την λίστα Λαγκάρντ - και από το πρωί μέχρι το βράδυ μας πρήζουν τα τέτοια για το "ολοκαύτωμα".

Ακριβώς αυτό λέει και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ότι δηλαδή ο Ελληνικός λαός που εξαθλιώνεται με τα μνημόνια και μαστίζεται από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων δεν ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για το υποτιθέμενο εβρα'ι'κό "ολοκαύτωμα".

Ανώνυμος είπε...

ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ: ΑΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΑΥΓΗ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΟΧΙ ΤΑ 6 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ.

ΠΑΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ;

Ανώνυμος είπε...

Άν δε σεβαστείς τον χώρο που βρίσκεσαι και δεν μιλάς πολιτισμένα, απάντηση δεν θα πάρεις. Μίλα καλύτερα και θα σου απαντήσω άμεσα.

Στέλιος

έλληνας εργάτης είπε...

"Όχι βέβαια, εννοείται πως ο άνεργος εργάτης ΔΕΝ σκέφτεται το "ολοκαύτωμα".:

πάλι καλά που το καταλάβατε πως έχει σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθεί...

"Ακριβώς γι'αυτό τα λα'ι'κά στρώματα που ψήφισαν και θα ψηφίσουν ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν πρόκειται να αλλάξουν γνώμη επειδή τα συστημικά ΜΜΕ ουρλιάζουν πως η ΧΑ αρνείται το "ολοκαύτωμα".

Πιάστηκαν όλοι από μια αποστροφή του λόγου του Κασιδιάρη στη βουλή για άλλο θέμα - την λίστα Λαγκάρντ - και από το πρωί μέχρι το βράδυ μας πρήζουν τα τέτοια για το "ολοκαύτωμα".

Ακριβώς αυτό λέει και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ότι δηλαδή ο Ελληνικός λαός που εξαθλιώνεται με τα μνημόνια και μαστίζεται από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων δεν ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για το υποτιθέμενο εβρα'ι'κό "ολοκαύτωμα"."

εφόσον λοιπόν ο Ελληνικός λαός "που εξαθλιώνεται με τα μνημόνια και μαστίζεται από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων δεν ενδιαφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ για το υποτιθέμενο εβρα'ι'κό "ολοκαύτωμα" ΄πως έγραψες , μήπως , λέω μήπως αντι να του λες για ολοκαυτώματα θα ήταν καλύτερο να του έλεγες για αυτά που τον απασχολούν ; Για ποιον λόγο να αναλώνεσαι σε κάτι που δεν απασχολεί τον λαο ;

έλληνας εργάτης είπε...

"Άν δε σεβαστείς τον χώρο που βρίσκεσαι και δεν μιλάς πολιτισμένα, απάντηση δεν θα πάρεις. Μίλα καλύτερα και θα σου απαντήσω άμεσα.

Στέλιος"

σε αυτόν τον χώρο μου βρίζατε χθες οτι εχω και δεν έχω , πως έχεις μούτρα και μιλάς για πολιτισμό ;
Αλήθεια εσύ εδώ τι είσαι και απαντάς ως στέλιος ;
Είσαι το alter ego του μπλογκερ που δεν τολάμει να εμφανιστεί απο τον λογαριασμό του ;

Ανώνυμος είπε...

Θέλεις να απολογηθώ για κάποιους αγροίκους που σε έβρισαν; δεν θα το κάνω. Είμαι εδώ για τον διάλογο, όπως και εσύ. Το όνομά μου είναι Στέλιος στ' αλήθεια: μιλούσαμε προχθές για πολλά κ διάφορα (είμαι ο συνομιλητής σου που ζεί στην Ιαπωνία). Δεν ξέρω για την διένεξή σου με τον μπλόγκερ. Άν θέλεις την γνώμη μου: διαφωνώ μαζί σου και συμφωνώ με αυτούς που σε έβρισαν. Δυστυχώς όμως, ό,τι δίκιο είχαν το έχασαν - ήταν απαράδεκτοι και η αξιοπρεπής στάση σου δείχνει πολιτισμένο άτομο, ικανό για διάλογο.

Ο παραπάνω τύπος αξιώνει μια απάντηση, αλλά ρωτά κακόβουλα. Του είπα (και πιστεύω πως θα συμφωνήσεις) πως κακόβουλες ερωτήσεις δεν αξιώνουν απάντηση. Είναι νομίζω δίκαιο.

Η Χρυσή Αυγή δεν αναλώνεται με το ολοκαύτωμα. Έχει πλούσια φιλανθρωπική δράση, Ελληνική διάπλαση των παίδων, προσπαθεί να ενημερώσει τον απλό κόσμο για το πρόγραμμά της κλπ. Δεν είναι προτεραιότητα του κόμματος το ολοκαύτωμα και οι εβραίοι. Όταν η Χρυσή Αυγή μοιράζει ψωμί δεν πετάει χαρτάκια που λένε "μην ξεχνάτε την απάτη του ολοκαυτώματος". Έχεις εμμονή με αυτό, και ξεχνάς τις υπόλοιπες ενέργειες του κόμματος. Ο πατέρας που πεινάει θα ακούσει το ολοκαύτωμα βερεσέ: εδώ συμφωνούμε. Εγώ όμως δεν πεινάω και θέλω να ακούω κάτι ιστορικό ή ιδεολογικό πότε - πότε. Δεν γίνεται ένα κόμμα να είναι πεζό, γιατί δεν έχει πλουραλισμό. Δεν μπορεί ένα κόμμα να απευθύνεται ΜΟΝΟ στους πατεράδες που πεινάνε. Αυτοί θα πάνε στην Ελληνική βοήθεια, τα παιδιά του στην Αγωγή, οι άλλοι πατεράδες που εργάζονται θα ακούσουν μια ιδεολογική τοποθέτηση κλπ. Στο ξαναλέω: ΝΑΙ ο άνεργος αδιαφορεί για το ολοκαύτωμα ΟΜΩΣ η Χρυσή Αυγή κάνει και άλλα γι αυτόν. Ο φτωχός Έλληνας που παραλίγο να μείνει χωρίς ρεύμα, αγκαλιάζει την Χρυσή Αυγή γιατί μεσολάβησε και δεν του το έκοψαν. Ο άλλος που θέλει να ενημερωθεί ιδεολογικά θα ακούσει άλλα. Ο άλλος που θέλει να διαβάσει ιστορικά θέματα θα ακούσει άλλο και πάει λέγοντας. Δεν είναι η κύρια δυναμική ή πολιτικό βάρος της Χρυσής Αυγής το ολοκαύτωμα, έλεος. Είναι μια παράμετρος ανάμεσα σε δεκάδες άλλες.

Στέλιος

Έλληνας εργάτης είπε...

"Θέλεις να απολογηθώ για κάποιους αγροίκους που σε έβρισαν; δεν θα το κάνω.'

Όχι, δεν σου είπα να απολογηθείς.Απλά αναφέρω ένα γεγονός. Πως εδώ και καιρό βρίζουν κι ενώ έχει προστατευτεί ακ΄μη και γνωστός χριστιανοταλιμπάν εγώ μπορώ να δέχομαι ύβρεις ελεύθερα.

"Είμαι εδώ για τον διάλογο, όπως και εσύ. Το όνομά μου είναι Στέλιος στ' αλήθεια: μιλούσαμε προχθές για πολλά κ διάφορα (είμαι ο συνομιλητής σου που ζεί στην Ιαπωνία)."

ασφαλώς κι αν ήξερα πως ήσουν αυτός που μιλούσα δεν θα έγραφα έτσι, ή έστω θα σε είχα εξαιρέσει λέγοντας το όνομά σου. ΄βαζε το όνομά σου (δεν μου το είχες πει ή μπορεί να μην το πρόσεξα) για να ξέρω ποιος μου μιλάει.


"Δεν ξέρω για την διένεξή σου με τον μπλόγκερ. Άν θέλεις την γνώμη μου: διαφωνώ μαζί σου και συμφωνώ με αυτούς που σε έβρισαν. Δυστυχώς όμως, ό,τι δίκιο είχαν το έχασαν - ήταν απαράδεκτοι και η αξιοπρεπής στάση σου δείχνει πολιτισμένο άτομο, ικανό για διάλογο."

θα σε καλούσα να δείξεις υπομονή και να διαβάσεις τιςμακροσκελής συζητησεις που έχω κάνει με άλλους και θα αναθεωρήσεις για το άν είχαν δίκιο.Εγώ φίλε μου πάντα επιδιώκω οι άλλοι να εκνευρίζονται. Αυτό είναι πολιτική , να τους πηγαίνεις όπου θέλεις.Ας πρόσεχαν.

"Ο παραπάνω τύπος αξιώνει μια απάντηση, αλλά ρωτά κακόβουλα. Του είπα (και πιστεύω πως θα συμφωνήσεις) πως κακόβουλες ερωτήσεις δεν αξιώνουν απάντηση. Είναι νομίζω δίκαιο."

και ακριβώς επειδή δεν είδα που απευθυνόσουν νόμιζα πως τα έλεγες για εμένα . Αν είχες βάλει ένα χαρακτηριστικό ασφαλώς και δεν θα το έγραφα.

Έλληνας εργάτης είπε...

"Η Χρυσή Αυγή δεν αναλώνεται με το ολοκαύτωμα. Έχει πλούσια φιλανθρωπική δράση, Ελληνική διάπλαση των παίδων, προσπαθεί να ενημερώσει τον απλό κόσμο για το πρόγραμμά της κλπ. Δεν είναι προτεραιότητα του κόμματος το ολοκαύτωμα και οι εβραίοι. Όταν η Χρυσή Αυγή μοιράζει ψωμί δεν πετάει χαρτάκια που λένε "μην ξεχνάτε την απάτη του ολοκαυτώματος". Έχεις εμμονή με αυτό, και ξεχνάς τις υπόλοιπες ενέργειες του κόμματος."

καμία ενέργεια δεν ξεχνώ και χειροκροτώ όλες αυτές όπως έκανα κι όταν άνοιξαν τα διόδια. Ας κάνει το έργο της και να μην ασχολείται με μαλακίες και μόνο καλά αποτελέσματα θα πάρει. Αν είναι δυνατόν να δίνει δικαίωμα στα σκουπίδια να ασχολούνται με αυτό μια εβδομάδα !

"Ο πατέρας που πεινάει θα ακούσει το ολοκαύτωμα βερεσέ: εδώ συμφωνούμε."

Απολυτα. Όμως δεν ειναι μόνο αυτός. Είναι και ο επισφαλώς εργαζόμενος , είναι ο φοιτητής, η νοικοκυρά, ο συνταξιούχος που τον έχουν τσακίσει, ο μικροεπιχειρηματίας. Είναι το σύνολο της κοινωνίας μας.


"Εγώ όμως δεν πεινάω και θέλω να ακούω κάτι ιστορικό ή ιδεολογικό πότε - πότε."

προφανώς σου χρειάζεται πολύ περισσότερο απο αναλύσεις για το ολοκάυτωμα , ελπίδα και υποσχέσεις για να γυρίσεις στην Πατρίδα. Να χέσω το ολοκαύτωμα αν είναι να αποδειχτεί οτι ηταν Εβραική μούφα αλλά εδώ δεν έχεις μέλλον και κάτσεις στην Ιαπωνία.


" Δεν γίνεται ένα κόμμα να είναι πεζό, γιατί δεν έχει πλουραλισμό. Δεν μπορεί ένα κόμμα να απευθύνεται ΜΟΝΟ στους πατεράδες που πεινάνε. Αυτοί θα πάνε στην Ελληνική βοήθεια, τα παιδιά του στην Αγωγή, οι άλλοι πατεράδες που εργάζονται θα ακούσουν μια ιδεολογική τοποθέτηση κλπ. Στο ξαναλέω: ΝΑΙ ο άνεργος αδιαφορεί για το ολοκαύτωμα ΟΜΩΣ η Χρυσή Αυγή κάνει και άλλα γι αυτόν. Ο φτωχός Έλληνας που παραλίγο να μείνει χωρίς ρεύμα, αγκαλιάζει την Χρυσή Αυγή γιατί μεσολάβησε και δεν του το έκοψαν. Ο άλλος που θέλει να ενημερωθεί ιδεολογικά θα ακούσει άλλα. Ο άλλος που θέλει να διαβάσει ιστορικά θέματα θα ακούσει άλλο και πάει λέγοντας. Δεν είναι η κύρια δυναμική ή πολιτικό βάρος της Χρυσής Αυγής το ολοκαύτωμα, έλεος. Είναι μια παράμετρος ανάμεσα σε δεκάδες άλλες."

Όπως είπα πιο πριν η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας μας αντιμετωπίζει τεράστια καθημερινά προβλήματα. 1 υσσίτιο αξίζει όσο 1000 ιστορικά μαθήματα. Με τα κοινωνικά πρέπει να ασχολείται , τις μάζες έτσι τις κερδίζεις.

Ανώνυμος είπε...

Έλληνα Εργάτη λες πως επιδιώκεις πάντα να εκνευρίσεις τον συνομιλητή σου. Προσωπικά θεωρώ αυτήν την επιδίωξη αξιοθρήνητη και κομπλεξική. Δεν μπορώ να κάνω διάλογο με κάποιον που έχει στόχο το να με εκνευρίσει. Όταν κάνω διάλογο θέλω να κερδίζω κάτι εποικοδομητικό, κάτι διδακτικό, κάτι αξιόλογο. Άν πάντα επιδιώκεις να εκνευρίσεις τον συνομιλητή σου, κάνε διάλογο με κάποιον άλλον.

Στέλιος

Έλληνας εργάτης είπε...

"Έλληνα Εργάτη λες πως επιδιώκεις πάντα να εκνευρίσεις τον συνομιλητή σου. Προσωπικά θεωρώ αυτήν την επιδίωξη αξιοθρήνητη και κομπλεξική. Δεν μπορώ να κάνω διάλογο με κάποιον που έχει στόχο το να με εκνευρίσει. Όταν κάνω διάλογο θέλω να κερδίζω κάτι εποικοδομητικό, κάτι διδακτικό, κάτι αξιόλογο. Άν πάντα επιδιώκεις να εκνευρίσεις τον συνομιλητή σου, κάνε διάλογο με κάποιον άλλον.

Στέλιος"

Απορώ πως δεν κατάλαβες πως δεν αναφερο΄μουν σε εσένα και πάλι...Όπως είπα κάνε τον κόπο , διαβασε συζητήσεις μου με τους άλλους και θα δεις ποιους προκάλεσα και πως. Πολιτική σημαίνει αποτέλεσμα.Η τακτική αυτή γίνεται σε όποιον την αξιζει. Έννοια σου και θεωρώ πως έχω ένα καλό οπλοστάσιο και για ήρεμη συζήτηση , όταν όμως έχω απέναντι μου κάφρους σαν ορισμένους περνάνε και σε τέτοιες μεθόδους. Άλλωστε αυτοί ξεκίνησαν να βριζουν ωστε να κάνω το ίδιο. Εντόπισε εκεί λοιπόν το κακό. Εγώ στην τελική δεν είπα σε κανέναν οτι είναι αδερφή, πούστης , αρχίδι . Αντιθετως δεχτηκα όλα αυτά φυσικά με τις ευλογίες του μπλόγκερ...