ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

25/6/13

Ο ΧΑΠΑΚΩΜΕΝΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ by IMAGINOS

DOWNLOAD THE SONG 
Και χαπακώνομαι και χαπακώνομαι
μας κυβερνάει ο Αντωνάκης, καταρρακώνομαι
Και χαπακώνομαι και χαπακώνομαι
με το Βαγγέλα στην εξουσία, αναστατώνομαι

Πες μου τι παθαίνω, τον ένανε ψηφίζω,
και παίρνω και τον άλλο, για δώρο και ας γκαρίζω.
Όλα πάνε λάθος, μα είμαι ευτυχισμένος,
γιατί δεν έχω τύψεις, είμαι χαπακωμένος.

Υπάρχει και ο Τσίπρας που θέλω να ψηφίσω
μα πάλι Βενιζέλο, θα αντιμετωπίσω
Σαν την λέπρα είναι, σαν τον καρκίνο όλοι
όποιον και να ψηφίσεις, πεθαίνεις με πανώλη

Και να σου κι ο Κουτσούμπας, ζητάει και αυτός την ψήφο
καλύτερα να γίνω, αράπης να μαυρίσω.
Και τότε ο Καμμένος μου λέει πως είναι η λύση
μα όταν τον εβλέπω, μου χάνεται η στύση.

Tραβάω την σκανδάλη, για να αυτοκτονήσω
μπλοκάρει το πιστόλι, δεν παίρνω άλλο ρίσκο.
Η μόνη λύση είναι, να κόψω τις ουσίες
και με μυαλό καινούργιο, γαμώ τις εξουσίες

Δεν θέλω να ακούσω, καινούργια παραμύθια
το έχω αποφασίσει, σας γράφω στα αρχίδια
Και στον Μιχαλολιάκο, εκεί θα πάω να αράξω
κοντά στον Κασιδιάρη, χαστούκια θα μοιράσω.

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63847854

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ (ΔΙ)ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΟ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΑ ΕΝΤ ΚΟΜ-ΠΑΝΟΙ

(ΑΦΟΔΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΙΣ ΤΟΞΟΕΙΔΙΚΗ )


ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ...ΚΙΝΕΖΟ!

(ΕΧΕΣΘΗ)

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=19132:2013-06-24-22-46-03&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2


ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ(ΜΑΛΛΟΝ ΝΕΑΡΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ)ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ 17ΧΡΟΝΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ. "ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ" ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ;

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=19145:--------17--q-q---&catid=8:2012-02-11-12-50-51&Itemid=8

Ανώνυμος είπε...


ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ!

ΧΟΝΤΡΕΣ ...ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΙΝΙΖΙΚΕΣ ΛΑΘΡΟΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΟΣΜΙΖΕΤΑΙ ΗΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΙΦΑΔΟ

ΕΦΘΑΣΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΣ ΜΕ ΥΠΕΡΤΑΧΕΙΑ!

TA ..XONΤΡΑ ΘΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΩΣΤΙΣ ΕΞΤΕΝΣΙΟΝΣ

ΤΑ ..ΨΙΛΑ ΣΤΟΝ ΜΟΥΛΤΙΚΟΥΛΤΙ ΒΑΓΓΕΛΑ.

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=19132:2013-06-24-22-46-03&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2