ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

3/5/13

ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΟΠΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;

Όχι, δεν είναι επειδή θέλουν να τα τρώνε μόνοι τους. Η αλήθεια είναι πολύ πιο απλή. Εάν πχ ο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ αύριο έβγαζαν μία ανακοίνωση για δωρεάν διανομή τροφίμων στο Σύνταγμα, θα μαζεύονταν εκεί και πάλι οι δέκα περίπου χιλιάδες Έλληνες που μαζεύτηκαν χθες στη  διανομή της ΧΑ και μαζί με αυτούς θα μαζεύονταν επιπλέον και άλλα τρία με τέσσερα εκατομμύρια μαυριδεροί και μαύροι σαλταδόροι και μπουκαδόροι  λαθρομετανάστες.. 

Φανταστείτε λοιπόν τα πλάνα αυτά να παίζουν σε όλα τα κανάλια, 3 - 4 εκατομμύρια λαθραίοι στο.. Σύνταγμα πόσο θα έκαναν τους Έλληνες να ξυπνήσουν απότομα και ξαφνικά και που θα έφταναν την επόμενη στιγμή τα ποσοστά της ΧΑ όταν το σύστημα προσπαθεί με τα χίλια ζόρια να αποκρύψει τον πραγματικό αριθμό λαθραίων που βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα για να κρατάνε τους Έλληνες συνεχώς σε χειμερία νάρκη...

60 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε η Χ.Α. όταν ήταν στο 0,03% μιλούσε και για την κάστα των αστών δημοκρατών. Τους θεωρούσε ηλιθιους ή ακόμα συνυπεύθυνους που στηρίζουν το σύστημα.Είναι οι βολεμένοι που είναι μετριοπαθείς δεξιοί με πολιτικώς ορθές αριστερές πεποιθήσεις.Είναι τόσο δημοκράτες όσο είναι γεμάτη η τσέπη τους και είναι μέσα στο σύστημα.Η αλήθεια να λέγεται είναι μεγάλη μερίδα του πληθυσμού και σίγουρα μέσα σε ένα ποσοστό 15 με 20%.
Τους έχει ξεχάσει η Χ.Α. αυτούς από τον πολιτικό της λόγο ή είναι ιδέα μου κ.διαχειριστά;Να μην γελιόμαστε...ουτε οι περιθωριακοί λαθρομετανάστες ούτε τα απολιθώματα της αριστεράς είναι πραγματική απειλή για την χώρα από μόνοι τους.Οκ μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν για να προκαλέσουν προβλήματα αλλά ούτε μπορούν οι λαθρομετανάστες να μας κάνουν ισλαμαμπάντ όπως το 1453 ούτε οι αριστεροί να φέρουν κομμουνισμό αλά λένιν.Οι αστοί έλληνες δημοκράτες μπορούν όμως να ψηφίζουν έμμεσα μνημόνιο,έχουν εξουσία και θέσεις κλειδιά.Το 50% της ντόπιας τρόικας δεν ήταν οι φοβισμένοι παπούδες.Όπως έδειξαν και οι μετρήσεις κατά ηλικία...

Ανώνυμος είπε...

KΑΛΟ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

@ 3 Μαΐου 2013 - 2:31 π.μ.

@3 Μαΐου 2013 - 2:55 π.μ.

ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ;ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;

KAI TI ΓΡΑΦΕΙΣ;

ΤΑ 2.000.000 ΤΩΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΩΝ ΛΑΘΡΕΠΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΟΒΟΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 5.000.000 ;;;;

ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΟ ΤΗΣ ΜΟΣΑΝΤ;;;ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ;;;

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩ Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΖ ΖΗΤΩ Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΛΥΡΙΤΖΗΣ, ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΓΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΚΑΜΙΝh.

ΚΑΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΗ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΤΩ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ..

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟ

Ανώνυμος είπε...

4:27

Μπολσεβίκος είναι, έγραφε νωρίτερα ως "Ελληνας εργάτης" αλλά ρουμπώθηκε και το 'κοψε.
Φυσικά και δεν είναι πρόβλημα γι'αυτόν ούτε οι λαθροεισβολείς ούτε οι αριστεροί, αυτοί είναι ταξικά αδέρφια του.

Ανώνυμος είπε...

Από τα πιο εύστοχα σχόλια που έχω διαβάσει. Έγραψες Ιματζίνε.

Ανώνυμος είπε...

"Eλληνα εργάτη" αν έχεις κάποιες καλύτερες προτάσεις και ιδέες μπορείς να ιδρύσεις ένα πολιτικό φορέα και να ζητήσεις την ψήφο του λαού.Άσε τις γκρίνιες και τις απλοικές ερμηνείες και πες μας πως θεωρείς εσύ ότι πρέπει να λειτουργεί ένα εθνικό κράτος.Επίσης φρόντισε να καταστήσεις σαφές ποιοι είναι οι ιδεολογικοί σου "πρόγονοι".Από τα όσα έχεις γράψει μέχρι τώρα στο blog μου θυμίζεις βορειο-κορεατικό προπαγανδιστικό βίντεο.

Έλληνας εργάτης είπε...

"Μπολσεβίκος είναι, έγραφε νωρίτερα ως "Ελληνας εργάτης" αλλά ρουμπώθηκε και το 'κοψε.
Φυσικά και δεν είναι πρόβλημα γι'αυτόν ούτε οι λαθροεισβολείς ούτε οι αριστεροί, αυτοί είναι ταξικά αδέρφια του."


ο κύριος imaginos να σας πει αν είναι ίδια η ip .
Έχω πάρει πολλές φορές ηδη θέση εναντίον της λαθρομετανάστευσης.
Σε αυτό το θρεντ δεν είχα γράψει, τώρα έγραψα πρώτη φορά.
Ασφαλώς και η λαθρομετανάστευση είναι κίνδυνος και μέγα όπλο στην αποδόμηση των Εθνικών κρατών και ειδικά οι λαθρο απο Ισλαμικές χώρες , όποιος δεν το βλέπει είναι ή εμπαθής ή υποκινούμενος ή τελείως ανεγκέφαλος.
Συνεπώς λύση είναι η άμεση απέλαση όλων των ξένων και αυτών που προέρχονται απο χώρες της ΕΕ ακόμη.

Έλληνας εργάτης είπε...

""Eλληνα εργάτη" αν έχεις κάποιες καλύτερες προτάσεις και ιδέες μπορείς να ιδρύσεις ένα πολιτικό φορέα και να ζητήσεις την ψήφο του λαού.Άσε τις γκρίνιες και τις απλοικές ερμηνείες και πες μας πως θεωρείς εσύ ότι πρέπει να λειτουργεί ένα εθνικό κράτος.Επίσης φρόντισε να καταστήσεις σαφές ποιοι είναι οι ιδεολογικοί σου "πρόγονοι".Από τα όσα έχεις γράψει μέχρι τώρα στο blog μου θυμίζεις βορειο-κορεατικό προπαγανδιστικό βίντεο."

δεν πιστεύω στα κόμματα που υπάρχουν δεν αποκλείω κάτι νέο αν αξίζει, θα συμμετάσχω, τα υπάρχοντα θα τα πολεμήσω .

Πρόγονοι του Εθνικισμού είναι ο Συκουτρής , Ο Δραγούμης, η Σίτσα Καραισκάκη και άλλοι.Εννοείται πως έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου . Δεν θα τους χαρίσω βέβαια ποτέ στους στοχικούς και την άκρα δεξιά.
Πως λειτουργεί ένα Εθνικό κράτος ;
εν ολίγοις με ισχυρό δημόσιο τομέα στην ενέργεια , τις μεταφορές, την άμυνα, ευέλικτο ιδιωτικό τομέα με κρατικό πλαφόν για να αποφεύγονται τραστ και καρτελ και κερδοσκοπίες, απαγόρευση μεταφοράς χρημάτων στο εξωτερικό, εθνικό νόμισμα είναι κάποια απο αυτά .

Έλληνας εργάτης είπε...

εμένα όμως μου κάνει εντύπωση που τόση ώρα απο χθες που ζητησα στον magino να τοποθετηθει για την στάση των μπάτσων δεν γράφει καθόλου με το προφίλ του.
Τόσο δύσκολη τοποθέτηση ειναι ; μην θιχτούν οι μπάτσοι ;
Εννοείται πως περιμένω να μας πει και για τις συκοφαντίες σας , βλέποντας τις ip διαφορετικά μου δίνει το δικαίωμα να λέω κι εγώ για προβοκάτσιες.

Ανώνυμος είπε...

Έλληνα εργάτη, και εγώ αν επανεκκινήσω το ρούτερ μου θα αλλάξω την ip, άφησε που μπορώ και από άλλο δίκτυο.

Ανώνυμος είπε...

Έλα μπολσεβίκε, μη συγχύζεσαι και μην τα λες έτσι αφού δεν τα πιστεύεις κιόλας. Όπως έλεγε κι ο ήρωάς σου ο Λένιν και με τον διάβολο πρέπει να συνεργαστείς για να πετύχεις τον σκοπό σου.
Τα ταξικά αδέρφια σου είναι οι λαθρο. Αυτοί θα σε βοηθήσουν να σφάξεις τους αστούς και να καταλάβεις τα χειμερινά ανάκτορα. Kαι να δώσεις και οκτάωρο. χαχαχα

Έλληνας εργάτης είπε...

"Έλληνα εργάτη, και εγώ αν επανεκκινήσω το ρούτερ μου θα αλλάξω την ip, άφησε που μπορώ και από άλλο δίκτυο."

δεν έχω λόγο να γράψω ένα τέτοιο κείμενο λεβεντάκο μου , ειδικά όταν είμαι εναντίον της λαθρομετανάστευσης , αν τώρα φτάσατε σε τέτοια απόγνωση οι ακροδεξιοί αγιασοφιάδες για να θολώσετε τα νερά πρόβλημά σας.
Άλλωστε κι εγώ μπορώ να γράψω το νικ ενός άλλου και να τον συκοφαντήσω .

" Kαι να δώσεις και οκτάωρο. χαχαχα"

ούτε το οκτάωρο σου κάνει , θες 14ωρο μαζόχα μου ;;;

Ανώνυμος είπε...

Η ip της γραμμής του δικτύου είναι σταθερές
Η ip του ρουτερ δεν παίζει ρόλο στα σχόλια, ούτε του pc. Οι εταιρείες συνδέσεων ίντερνετ έχουν όλη τη διαδρομή με όλες τις ip.

Αλλάζοντας την ip του ρουτερ έχεις μια τρύπα στο νερό.

Πάνος.

Ανώνυμος είπε...

Πάνο, στην ιστοσελίδα αλλάζει η ip, απλά οι εταιρίες για κάποιο διάστημα κρατούν όλες τις προηγούμενες ip των χρηστών.

Ανώνυμος είπε...


" Kαι να δώσεις και οκτάωρο. χαχαχα"

ούτε το οκτάωρο σου κάνει , θες 14ωρο μαζόχα μου ;;;
Αν φέρουμε και εδώ τον Κιμ Γιογκ πως τον λένε, τότε να δείς.

Έλληνας εργάτης είπε...

Αν φέρουμε και εδώ τον Κιμ Γιογκ πως τον λένε, τότε να δείς.

3 Μαΐου 2013 - 12:13 μ.μ.

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΘΕΣΗ ;;;Ε ρε ακροδεξιοί που κάνετε και τους Εθνικιστές...

Έλληνας εργάτης είπε...

"Η ip της γραμμής του δικτύου είναι σταθερές
Η ip του ρουτερ δεν παίζει ρόλο στα σχόλια, ούτε του pc. Οι εταιρείες συνδέσεων ίντερνετ έχουν όλη τη διαδρομή με όλες τις ip.

Αλλάζοντας την ip του ρουτερ έχεις μια τρύπα στο νερό.

Πάνος. "

'αλλοι με κατηγορούν οτι έγραψα κείμενο που δεν έχω γράψει. Τελικά όποιος διαφωνεί με τους ακροδεξιούς είναι ή ο Δημητράκης ή μπολσεβίκος ;
Να διαφωνεί δηλ κάποιος με εσάς και να είναι Εθνικιστής δεν γίνεται ε ;
ENNOEITAI ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ...

Έλληνας εργάτης είπε...

τι έγινε ρε στοχικοί ;
κατάπιατε την γλώσσα σας με τα πουτανογεννήματα της ΕΛΑΣ και τα άισχη τους ;;;
έχουμε και λέμε.
Συλλήψεις γνωστών εθνικιστών (και της ΧΑ ) και πολυετής φυλακίσεις.
Φακελώματα...
Ντου ακόμη και στο ιερό του Αγιου Παντελεήμονα.
Συλλήψεις 50 Εθνικιστών στην Πανόρμου.
Συλλήψεις με ψευδή στοιχεία στον Βόλο σε 3 νεαρούς Εθνικιστές.
Χημικά χθες.
Παρεμπόδιση του λαού να καταλάβει την βουλή τώρα εμποδίζει τον λαό και να φάει ακόμη.
Παρεμπόδιση των Πατρινών και συλλήψεις όταν επειχήρησαν να μπουν στην Πειραική Πατραική να τσακίσουν τους Αφγανούς φονιάδες.

ΣΤΟΧΙΚΟΙ. Θα σας ακούσουμε ;

Ανώνυμος είπε...

Εσύ θα πάρεις θέση για τους ΚΝΑΤΟΜΠΑΤΣΟΥΣ;

Ανώνυμος είπε...

Δεν το λέμε εμείς, μόνος σου το λες τι είσαι. Οι "ακροδεξιοί" σε καίνε, οι άλλοι είναι απλά "ψευτοαριστεροί", δηλαδή όχι όσο αριστεροί θα τους ήθελες.
Σε προηγούμενο ποστ τους υπερασπιζόσουν τους μπολσεβίκους με τα μπούνια, και ...ναι... και δεν έχει σημασία που ήταν εβραίοι και βαλτοί και προδότες, είχαν κι αυτοί τα δίκια τους, αυτά έλεγες. Φάτε ρε έναν "εθνικιστή". "Εθνικιστής" οπαδός του Λένιν.

"Αν φέρουμε και εδώ τον Κιμ Γιογκ πως τον λένε, τότε να δείς."

Αυτό εννοούν όλοι οι μπολσεβίκοι ως "οκτάωρο": δεκαεξάωρο για τις ανάγκες της σοσιαλιστικής ανοικοδόμησης. Αν έχεις αντίρρηση αναλαμβάνει να σε πείσει η ΓκεΠεΟυ. Σαν όλους αυτούς που πέθαιναν στα κάτεργά τους, ενώ οι ίδιοι υπέγραφαν τις εκτελέσεις από τα ανάκτορα και τις ντάτσες τους. Υπέρ του λαού πάντα, βέβαια.

Έλληνας εργάτης είπε...

"Εσύ θα πάρεις θέση για τους ΚΝΑΤΟΜΠΑΤΣΟΥΣ;"

1000 φορές τους έχω κράξει που φυλάνε την βουλή . Και το 2010 στο πρωτο μνημόνιο και το 2011 στην 48ωρη που έπεσε το ξύλο, όπως έχω να πω πως διασπούν το λαικό κίνημα κάνοντας ξεχωριστά συγκεντρώσεις και παρελάσεις στο ΄Ζαπειο ενώ παρά το οτι έχουν 2 νεκρούς δικούς τους απο χημικά τα τελευταία χρόνια ούτε καν μια ανακοίνωση της προκοπής δεν βγάζουν.Προδότες και ξεφτίλες. Και φυσικά εννοώ τις ηγεσίες κι όχι την βάση όπως δεν μου φταίνε οι ψηφοφόροι της ΧΑ και κανενός κόμματος.

Σειρά σου τώρα

Συλλήψεις γνωστών εθνικιστών (και της ΧΑ ) και πολυετής φυλακίσεις.
Φακελώματα...
Ντου ακόμη και στο ιερό του Αγιου Παντελεήμονα.
Συλλήψεις 50 Εθνικιστών στην Πανόρμου.
Συλλήψεις με ψευδή στοιχεία στον Βόλο σε 3 νεαρούς Εθνικιστές.
Χημικά χθες.
Παρεμπόδιση του λαού να καταλάβει την βουλή τώρα εμποδίζει τον λαό και να φάει ακόμη.
Παρεμπόδιση των Πατρινών και συλλήψεις όταν επειχήρησαν να μπουν στην Πειραική Πατραική να τσακίσουν τους Αφγανούς φονιάδες.

περιμένω

Ανώνυμος είπε...

@Έλληνα εργάτη

Δεν συμφωνώ μαζί σου είναι ότι λες να διώξουμε όλους τους μπάτσους και να βάλουμε άλλους από ανέργους διότι θα δημιουργηθεί εκρηκτικό μείγμα οι απολυμένοι θα είναι μόνιμα σύμμαχος με κάθε εχθρό μας.
Το σωστό είναι οι ίδιοι να καταλάβουν με ποιανού το μέρος είναι και χωρίς εκβιασμούς.

Αν και έχω αξιωματικούς στρατού στην οικογένεια μου συμφωνώ πως έχουν παίξει ρόλο στην κατάντια μας.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου και σε θεωρώ καλό εθνικιστή και πατριώτη.

Ξέρω πως παίζουν τρολιές αλλά μπορώ να ξεχωρίσω ότι εκείνο το σχόλιο δεν έχει σχέση με εσένα.

Πάνος.

Υ.γ. Καλύτερα να έμπαινες και σε κανένα μπλοκ αριστερών εθνοπροδοτών να τους ξυπνήσεις.

Ανώνυμος είπε...

AΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ,ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ,ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ,ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.....ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ 68 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΗ ΓΗΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ,ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ!!

Έλληνας εργάτης είπε...

¨"Δεν το λέμε εμείς, μόνος σου το λες τι είσαι."

πουθενά δεν δήλωσα μπολσεβίκος , απλώς δήλωσα εθνικιστής προερχόμενος απο την αριστερά. Δηλ με την λογική σου αν κάποιος ψήφιζε κκε ή κάτι αριστερό και τώρα ψήφισε ΧΑ είναι ακόμη μπολσεβίκος ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Δεν μπορώ να σου βάλω μυαλό, χρειάζεται να με αποκαλείς κάπως για να ταμπουρώνονται οι υπόλοιποι και να μην πιάνουν την ουσία όσων λέω. Θα σε βόλευε να μην ήμουν Εθνικιστής αλλά η αλήθεια είναι σκληρή ειδικά όταν προέρχεται απο Εθνικιστές.

Οι "ακροδεξιοί" σε καίνε, οι άλλοι είναι απλά "ψευτοαριστεροί", δηλαδή όχι όσο αριστεροί θα τους ήθελες."

σε αυτό το μπλογκ τα χώνω σε εσάς , αν μπω στο left.gr θα τους τα χώσω όπως πρέπει (τότε με λένε φασίστα και οτι δεν είμαι αριστερός) , στο olympia κράζω τους νεοδημοκράτες κλπ



"Σε προηγούμενο ποστ τους υπερασπιζόσουν τους μπολσεβίκους με τα μπούνια, και ...ναι... και δεν έχει σημασία που ήταν εβραίοι και βαλτοί και προδότες, είχαν κι αυτοί τα δίκια τους, αυτά έλεγες. Φάτε ρε έναν "εθνικιστή". "Εθνικιστής" οπαδός του Λένιν."

κάθε καθεστώς ολοκληρωτικό έχει τα θετικά του . Το Σταλινικό δεν είχε . Αυτό αυξησε την λεγόμενη νόρμα και αυξηθηκε το ωράριο εργασίας , ουδεμία σχέση η Οκτωβριανή επανάσταση με τον ΣΤάλιν τότε ασήμαντο στέλεχος. Δεν με απασχολεί η καταγωγή κάποιου αν συμμετέχει σε μια προσπάθεια υπερ του λαού . Με την ίδια λογική στην επανάσταση του 21 να κράζαμε τους φιλέλληνες ή πιο μετά τον Εβραίο Φριζή.Άλλωστε οι Εβραίοι που ανέφερες εκτελέστηκαν όλοι απο τον εβραιοκομμουνισμό που επικαλείσαι, δηλ Τρότσκυ, Ζηνόβιεφ , κλπ , ε αφού ελέγχαν τα πάντα αυτοί οι Εβραίοι γιατί πέθαναν ;;;
ελπίζω επίσης να κατάλαβες πως τόση ώρα άθελα σου ίσως υπερασπίζεσαι το προηγούμενο εγκληματικό καθεστώς του Τ΄σαρου. Λεπτομέρεια απλά σου είπα.Εκτός αν θεωρείς πατριώτη τον τσάρο οπότε μην σε κουράζω.

"Αν φέρουμε και εδώ τον Κιμ Γιογκ πως τον λένε, τότε να δείς."

Αυτό εννοούν όλοι οι μπολσεβίκοι ως "οκτάωρο": δεκαεξάωρο για τις ανάγκες της σοσιαλιστικής ανοικοδόμησης. Αν έχεις αντίρρηση αναλαμβάνει να σε πείσει η ΓκεΠεΟυ. Σαν όλους αυτούς που πέθαιναν στα κάτεργά τους, ενώ οι ίδιοι υπέγραφαν τις εκτελέσεις από τα ανάκτορα και τις ντάτσες τους. Υπέρ του λαού πάντα, βέβαια."

Όπως είπα δεν περιμένω να μπορείς να ξεχωρίσεις το Σταλινικό πρόγραμμα της βίαιης κολλεκτιβοποίησης με την νέα οικονομική πολιτική του Λένιν που μάλιστα είχε και κεντρικό σύνθημα , ένα υπερ της ιδιοκτησίας "πάρτε την γη". Τότε πρωτοαπέκτησε γη ο Ρώσος χωρικός , την έχασε επι Στάλιν. Για αυτό λοιπόν η σωρός του Στάλιν πήγε στα σκουπίδια και του Λένιν όχι.Θα ήθελα επίσης να σε ενημερώσω πως το καθεστώς Τσάρου το υπερασπ΄στηκαν οι Ουκρανοί αναρχικοί με τον Μάχνο ! Στην Κρονστάνδη ! Αυτό το έχω διαβάσει στο βιβλίο "Ντουρούτι, η κοινωνική επανάσταση στην Ισπανία".
Απλά σου το λέω για να δεις τι υπερασπιστές είχε ο πατριώτης τσαρος, δηλ μουσουλμάνους Κοζάκους και αναρχικούς !!!Αυτά...

Έλληνας εργάτης είπε...

"@Έλληνα εργάτη

Δεν συμφωνώ μαζί σου είναι ότι λες να διώξουμε όλους τους μπάτσους και να βάλουμε άλλους από ανέργους διότι θα δημιουργηθεί εκρηκτικό μείγμα οι απολυμένοι θα είναι μόνιμα σύμμαχος με κάθε εχθρό μας."

Σε παρακαλώ διάβασε ξανά, είπα πως σε όλες μα όλες τις επαναστάσεις ένα τμήμα των σωμάτων ασφαλείας πάει με το λαό κι ένα μένει πιστό στην κυβέρνηση, εννοείται πως αυτούς δεν θα τους πειράξεις !!!Τώρα τους προδότες θα τους βγάλεις και θα βάλεις δικούς σου, ανέργους. Το μείγμα μόνο εκρηκτικό δεν θα είναι γιατί αυτοί οι πρώην άνεργοι θα είναι δικοί σου.

"Το σωστό είναι οι ίδιοι να καταλάβουν με ποιανού το μέρος είναι και χωρίς εκβιασμούς."

φίλε το επιχειρήσαμε 3 ολόκληρα χρόνια αυτό , με τα γνωστά συνθήματα "ανάποδα, ανάποδα γυρίστε την ασπίδα" κλπ , λέγοντας τους πως παραβιάζετε το σύνταγμα κλπ, δεν κάνουν πίσω , υπερασπίζονται τους προδότες.Αυτό δεν σημαίνει πως κάποιοι δεν ταλαντευονται ε ;;;Αλλά ως τώρα έχουν βρωμερή στάση, εσύ προτείνεις καρότο , εγώ μαστίγιο. Άρα θέλει "μοίρασμα" , θέλει κάπου στην μέση, γιατί όπως σου έγραψα πριν σε όλες μα όλες τις επαναστάσεις ένα τμήμα των σωμάτων ασφαλείας πάει με το λαό κι ένα μένει πιστό στην κυβέρνηση.

"Αν και έχω αξιωματικούς στρατού στην οικογένεια μου συμφωνώ πως έχουν παίξει ρόλο στην κατάντια μας."

θα σου πω. Η γνώμη μου είναι ο στρατός να μείνει στα σύνορα να φυλάει την Πατρίδα . Με τα καθίκια εδώ θα ασχοληθεί ο λαός. Να θυμάσαι πως οι ένστολοι του στρατού ναι μεν έχουν ευθύνη αλλά δεν κατέστειλαν τον λαό, δεν χρησιμοποιήθηκαν κι αυτό τους διαφοροποιεί απο τους μπάτσους.Κι εγώ φταίω κι εσύ κι όλοι αλλά άλλη η ευθύνη τυ θύτη (πολιτικοί) κι άλλη του θύματος (λαός) .

"Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου και σε θεωρώ καλό εθνικιστή και πατριώτη."

ευχαριστώ . ανταποδίδω .Στην τελική όταν ήμουν στην αριστερά ήμουν παιδάκι, τώρα αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι να κάνω.

"Ξέρω πως παίζουν τρολιές αλλά μπορώ να ξεχωρίσω ότι εκείνο το σχόλιο δεν έχει σχέση με εσένα.

Πάνος."

Πρόβλημά τους, εγώ ξέρω οτι δεν το έγραψα.

"Υ.γ. Καλύτερα να έμπαινες και σε κανένα μπλοκ αριστερών εθνοπροδοτών να τους ξυπνήσεις. "

πλάκα μου κάνεις ! Έχω γαμηθεί να γραφω εναντίον τους , μου σβήνουν σχόλια , με βρίζουν κλπ , τι νομίζεις , μόνο εδώ γράφω ;;;

Ανώνυμος είπε...

- Καλημέρα. Έχετε τρόφιμα;
- Ναι. Είσαι Έλληνας;
- Δεν υπάρχει Ιουδαίος και Έλληνας, δεν υπάρχει δούλος και ελεύθερος, δεν υπάρχει άντρας και γυναίκα... (Προς Γαλάτας Επιστολή Απ.Παύλου, 3,28) .
- Ποιος είσαι ρε;
- Ονομάζομαι Ιησούς. Είμαι εβραίος.
- Χάσου από δω ρε. Είναι μόνο για Έλληνες λέμε.

....

- Καλημέρα. Πεινάω. Έχετε κάτι;
- Ναι, μοιράζουμε τρόφιμα. Είσαι Έλληνας;
- Όχι. Ονομάζομαι Λόρδος Βύρων, είμαι Άγγλος αλλά λατρεύω τη χώρα σας. Πέθανα γι'αυτήν πριν χρόνια.
- Ουστ από δω μωρή αδερφάρα Εγγλέζε.

...

- Γεια σας. Είμαστε ρακένδυτοι, πεινάμε πολύ, είμαστε αποκαμωμένοι.
- Τι θέλετε όλοι εσείς εδώ ρε; Είστε Έλληνες;
- Όχι κύριε. Είμαστε ξένοι. Γάλλοι, Γερμανοί, Ιταλοί, Πολωνοί, Σουηδοί. Είμαστε το τάγμα των Φιλελλήνων. Πολεμήσαμε για την Ελλάδα το 21, στη μάχη του Πέτα, στο Κομπότι. Σκοτωθήκαμε για την Ελλάδα. Υπάρχει μνημείο για μας στην πλατεία του Ναυπλίου. Να κι εδώ δίπλα στο Σύνταγμα υπάρχει οδός αφιερωμένη σε μας. Φιλελλήνων λέγεται.
- Να πάτε στο διάολο ρε. Εδώ είναι μόνο για Έλληνες. Στα τσακίδια ρε.

- Μας συγχωρείτε . Είμαστε λαβωμένοι, γεμάτοι αίματα και χώματα ελληνικά πάνω μας. Πεινάμε και διψάμε.
- Τι είστε εσείς ρε αράπηδες και ξένοι!
- Είμαστε Άγγλοι, Νεοζηλανδοί, Αυστραλοί, Ινδοί και Πακιστανοί. Πολεμήσαμε εδώ τους ναζί, βοηθήσαμε την Ελλάδα στον αγώνα κατά των Γερμανών. Μας έκρυβαν οι Έλληνες, μας έδιναν φαγητό και νερό. Εσείς τι είστε με ξυρισμένα κεφάλια και μαύρες μπλούζες;
- Εμείς δίνουμε φαγητά μόνο για Έλληνες. Φύγετε από δω γαμημένοι αράπηδες. Έξω οι ξένοι λέμε.

….

- Μιρμενγκιές (καλημέρα).
- Τι θες ρε βλάκα;
- Μπούκ, ούγι (ψωμί, νερό).
- Φύγε από δω ρε καργιόλη ξένε.
- Είμαι ο Μάρκος Μπότσαρης κύριε. Μιλώ αρβανίτικα, τη γλώσσα των ηρώων της Επανάστασης. Τη γλώσσα της Μπουμπουλίνας, του Κριεζιώτη, του Ανδρέα Μιαούλη.
- Εξαφανίσου από δω ρε ηλίθιε. Οι Έλληνες μόνο ελληνικά μιλάνε. Κωλοαλβανέ γαμώ το σπίτι σου.


- Χαίρετε. Έχετε λίγο φαγητό για έναν γέροντα;
- Είσαι Έλληνας;
- Σωκράτης ονομάζομαι κύριε. Δεν είμαι Αθηναίος, ούτε Έλληνας πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου (Πλούταρχος, Ηθικά, τόμ.15).
- Άει στο διάολο ρε κωλόγερε συριζαίε. Χάσου από δω. Εδώ είναι μόνο για Έλληνες.



- Συγγνώμη…
- Πάλι εδώ ρε αδερφάρα Εβραίε; Δεν σου είπα να φύγεις από δω;
- Φύγετε από μένα εσείς οι καταραμένοι, στη φωτιά την αιώνια, που έχει ετοιμαστεί για το διάβολο και τους αγγέλους του. Γιατί πείνασα, και δε μου δώσατε να φάω, δίψασα, και δε μου δώσατε να πιω, ξένος ήμουν, και δε με περιμαζέψατε, γυμνός ήμουν, και δε με ντύσατε, άρρωστος και στη φυλακή, και δε με επισκεφτήκατε [Κατά Ματθαίον, 25.31 (41-43)].
- Άντε ρε βλάκα φύγε από δω. Άντε μπράβο.


- Καλημέρα. Πεινάμε. Έχετε κάτι να μας δώσετε;
- Είστε Έλληνες ρε;
- Ναι κύριε. Όλοι είμαστε Έλληνες. Εγώ ονομάζομαι Εφιάλτης. Ο κύριος δίπλα μου είναι ο Νενέκος. Πιο δίπλα ο Τσολάκογλου, ο Ράλλης, ο Λογοθετόπουλος. Παραδίπλα ο Πήλιος Γούσης.
- Κι εσείς εκεί τι είστε ρε;
- Κι εμείς Έλληνες. Συνεργάτες των Γερμανών στην Κατοχή, ταγματασφαλίτες και χίτες. Εκτελέσαμε πολλούς Έλληνες αγωνιστές, κάψαμε χωριά και υπηρετήσαμε τις δυνάμεις Κατοχής.
- Άντε επιτέλους ρε πούστη. Επιτέλους Έλληνες! Ηλία έλα δω ρε. Επιτέλους ήρθαν Έλληνες γαμώ το. Άντε και πήξαμε με τον κάθε βλάκα ξένο που ερχόταν εδώ και ζήταγε να φάει. Κοπιάστε συμπατριώτες να φάμε. Κοπιάστε. Αίμα τιμή ρε…

Ανώνυμος είπε...

"Σειρά σου τώρα

Συλλήψεις γνωστών εθνικιστών (και της ΧΑ ) και πολυετής φυλακίσεις.
Φακελώματα...
Ντου ακόμη και στο ιερό του Αγιου Παντελεήμονα.
Συλλήψεις 50 Εθνικιστών στην Πανόρμου.
Συλλήψεις με ψευδή στοιχεία στον Βόλο σε 3 νεαρούς Εθνικιστές.
Χημικά χθες.
Παρεμπόδιση του λαού να καταλάβει την βουλή τώρα εμποδίζει τον λαό και να φάει ακόμη.
Παρεμπόδιση των Πατρινών και συλλήψεις όταν επειχήρησαν να μπουν στην Πειραική Πατραική να τσακίσουν τους Αφγανούς φονιάδες.

περιμένω"


Για πολλοστή φορά απαντώ. Πραξικόπημα με συντεταγμένο τρόπο από τα κατάλληλα όμως πρόσωπα, και όχι άναρχα από τους ΚΝΑΤΑΤΖΗΔΕΣ, και «λαϊκές» επαναστάσεις με αναρχόκαυλους μπολσεβίκους, που μόνο σε εμφύλιο οδηγούν.

Ανώνυμος είπε...

@ ανώνυμος 2:25 :

Τάδε έφη Δημητράκης Σωτηρόπουλος.

Εκτός αν είσαι ο...Καμίνης !

Πάρε 4-5 Πακιστανούς και γύφτους στο σπίτι σου να τους τα'ί'ζεις και να σε πηδάνε, και άσε ήσυχους εμάς τους "ρατσιστές", πανίβλακα.

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ να κάνω τραπέζι γιορτινό για την οικογένεια μου και τους φίλους μου.
Αν μου χτυπήσει ο Σωκράτης την πόρτα μπορεί να του δώσω αν θέλω και αν φτάνει.
Αυτός που θα πηδήξει από το παράθυρο δεν νομίζω ότι θα προλάβει να μου πει ποιος είναι και από που έρχεται γιατί το μόνο που θα φάει είναι ξύλο.

Πάνος.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ 2΄25 ΩΡΑΙΑ Η ΠΑΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΘΑ ΞΟΔΕΨΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΟΣΟ ΒΑΘΥ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΑ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΛΑΘΡΟΟΡΚ ΤΟΥΣ ΤΑΙΣΑ ΤΟΥΣ ΠΟΤΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΩ ,ΟΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΩΡΑ Ο ΕΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΦΕΔΑΚΙ.ΝΑΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η παροχή δουλειάς,τροφής,στέγης συναλλαγή κλπ σε κάποιον που διώκεται από τον νόμο σαν τους λαθρομετανάστες είναι το ποινικό αδίκημα της υπόθαλψης εγκληματία.Σε όλα τα κράτη του κόσμου ισχύει εκτός από την χριστιανόπληκτη ελλαδίτσα όπου ο Καμίνης δίνει τρόφιμα σε όλους επειδή το λέει ο χριστός.Ο Καμίνης κανονικά έπρεπε να είναι στην φυλακή τώρα.πρωτα απ'όλα γιατί έκανε και παραδέχτηκε δημόσια την υπόθαλψη παρανόμων και δεύτερο για κατάχρηση εξουσίας στο ελευθέρως συναθροίζεσθαι.

Ανώνυμος είπε...

2:25,θεατρικό έργο ανεβάζεις ή μήπως ανακάλυψες τη μηχανή του χρόνου και ταξίδεψες πίσω για να τους πάρεις συνεντεύξεις?
"Ουκ έστιν ιουδαίος κλπ"..αυτά τα έγραψε ο Παύλος ξεφτέρι μου,ο Ιησούς ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΛΛΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ..ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ.
Ο Σωκράτης έφυγε από την Αθήνα τρεις φορές στη ζωή του ως στρατιώτης σε εκστρατευτικό σώμα ΑΝΟΗΤΕ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗ.Πολίτης του κόσμου,ναι,μέσω της Φιλοσοφίας του που επικεντρώνεται στον άνθρωπο.


Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=P8fPBudatkg

2:25 εδώ τρως τάπα φλούφλη μου.Εκτός και νομίζεις ότι οι Φιλλέληνες του 19ου αιώνα ήσαν τίποτα συριζαίοι αριστεριστές που έκαναν αγώνα για τους λάθρο-ορκς.Αν ζούσαν σήμερα θα ήταν οι πρώτοι που θα υποστήριζαν τους Έλληνες εθνικιστές.

Hellas-Orthodoxy είπε...

Το σχόλιο των 2.25 που φυσικα δεν έγραψα εγώ, ΣΑΣ ΚΑΤΑΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ!!! Μπραβο σε αυτόν που το έγραψε!!!

Σας αφήνω στην υπάνθρωπη τύφλα σας τώρα, συνεχίζετε να μοιράζετε πιστοποιητικά ελληνικότητας, να εξετάζετε αίμα κλπ. Προσέξτε όμως: Γιατί όλα τα σπίτια ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ...!

Έλληνας εργάτης είπε...

Γιατί δεν απαντάς για την σταση των μπάτσων ; Είναι πολύ συγκεκριμένο αυτό που ρωτάω.Γράφω ξανά μεχρι να απαντησεις.
Συλλήψεις γνωστών εθνικιστών (και της ΧΑ ) και πολυετής φυλακίσεις.
Φακελώματα...
Ντου ακόμη και στο ιερό του Αγιου Παντελεήμονα.
Συλλήψεις 50 Εθνικιστών στην Πανόρμου.
Συλλήψεις με ψευδή στοιχεία στον Βόλο σε 3 νεαρούς Εθνικιστές.
Χημικά χθες.
Παρεμπόδιση του λαού να καταλάβει την βουλή τώρα εμποδίζει τον λαό και να φάει ακόμη.
Παρεμπόδιση των Πατρινών και συλλήψεις όταν επειχήρησαν να μπουν στην Πειραική Πατραική να τσακίσουν τους Αφγανούς φονιάδες.

αντι για απάντηση τι μου γράφεις.

"Για πολλοστή φορά απαντώ. Πραξικόπημα με συντεταγμένο τρόπο από τα κατάλληλα όμως πρόσωπα, και όχι άναρχα από τους ΚΝΑΤΑΤΖΗΔΕΣ, και «λαϊκές» επαναστάσεις με αναρχόκαυλους μπολσεβίκους, που μόνο σε εμφύλιο οδηγούν."

τι σχέση έχει αυτό που λες με την ερώτηση που έκανα και αφορά την στάση των μπάτσων που ζητάω απο χθες να σχολιάσετε ;
Χθες οι μπατσοι επιτέθηκαν χωρίς λόγο σε μια διανομή συσσιτίου ,Την οποία οργάνωνε το κόμμα σου (υποτίθεται κόμμα σου) . Έλληνες πολίτες στερήθηκαν φαγητό απο την στάση αυτη.Ρωτώ λοιπόν ξανά και περιμένω να μου σχολιάσετε όλα αυτά που κάνουν οι μπάτσοι.
Πραξικόπημα συντεταγμένο δεν υπάρχει , ένα τμήμα επαναστατεί ένα άλλο μένει πιστό. Στο ένα προσχωρεί ο λαός , το άλλο το πολεμάει. Εκτός αν μιλάμε για Αμερικανοκίνητες δικτατορίες τύπου Βιντέλα.
Συντεταγμενα πραξικοπήματα περιμένουν οι δούλοι χουντικοί που αναμένουν τον λοχία , είπαμε άλλωστε σκλάβος είναι αυτός που περιμένει κάποιον να τον ελευθερώσει...
τέλος πάντων τα παιδιά της αστυνομίας έχουν διαλέξει στρατόπαιδο και ο λαός το βλέπει και ξέρει.

Έλληνας εργάτης είπε...

επειδή οι στοχικοί ακροδεξιοί συνεχίζουν να καλύπτουν τα πουτανογεννήματα της ΕΛΑΣ βάζω εδώ και την είδηση http://www.tanea.gr/news/politics/article/5015661/telos-anoxhs-sth-xrysh-aygh/ , η συνεργασία των πουτανογεννημάτων της ΕΛΑΣ με τον Καμιναρο θα συνεχιστεί.

Εμπρός στοχικοί αποθεώστε τους ήρωες των ΜΑΤ, ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ !
Και αν ξανά φάει χημικό ο κόσμος σε συσσίτιο ξέρετε εσείς , δικαιολογήστε τους μπάτσους...

Έλληνας εργάτης είπε...

Επείδή οι στοχικοί κρύβονται έχω κι άλλο φρέσκο απο το σάιτ της XA ""Κατέθεσαν για το επεισόδιο με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής οι δύο αστυνομικοί της φρουράς του δημάρχου Αθηναίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξαν ότι επάνω στη συμπλοκή χτυπήθηκε το κορίτσι. Είπαν δηλαδή ότι στην προσπάθειά τους να ακινητοποιήσουν τον Γερμενή, χτυπήθηκε το κορίτσι".

Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/omologhsan-oi-astunomikoi-tou-lathro-kaminh-apo-tis-kinhseis-mas-chtuphthhk#.UYPMI0qjc3w#ixzz2SEyxNDFe

όπως βλέπετε οι κωλόμπατσοι χτύπησαν το κορίτσι.
Στοχικοί υπερασπιστείτε τους κι αυτούς...

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκε χώσε κανενα θυμιατο στο κώλο σου και παράτα μας αδερφαεα

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκιε,

στην προσπάθεια σου να χτυπήσεις το εθνικιστικό κίνημα της Χ.Α αρχίζεις να συμφωνείς με αυτούς που καίνε την Ελληνική σημαία, που βρίζουν τον στρατό και την αστυνομία, που θέλουν να ισλαμοποιήσουν την πατρίδα μας και να την κάνουν διεθνές προτεκτοράτο (τα σύνορα είναι ταξικά και όχι εθνικά), και το κυριότερο αυτούς που θέλουν να κινήσουν ένα νέο καταστροφικό εμφύλιο.
Συγχαρητήρια, αρχίζεις και «προοδεύεις».
Αυτά που λέει η χριστιανική θρησκεία εάν εφαρμοσθούν μόνο στην χώρα μας θα πρέπει να κλείσει το μαγαζάκι που λέγεται Ελλάς, «γέροντα» Δημητράκιε.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

AXAXAXAXA O ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ.

ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΤΙ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΥΣ;;;

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΗΣ;;;;;
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Πατρός τε και μητρός τε και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον και σεμνώτερον και αγιώτερον εστίν η πατρίς και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν

[[Σωκράτης [Πλάτωνος, Κρίτων κεφ.12]]


ΦΑΝΤΑΣΟΥ...ΟΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΒΥΡΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ.

ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!


ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ , ΓΟΥΣΗΔΕΣ , ΕΦΙΑΛΤΕΣ !!!


ΠΙΣΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ....ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

AAA KAI ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΣΕ ΣΥΣΣΙΤΙΟ;;;

ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ.
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΦΤΩΧΟ ΕΒΡΑΙΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Δημητράκη-γελάς μητσόλοτζυ- ούτε σήμερα Μεγάλη Παρασκευή δεν μπόρεσες να απέχεις από το ίντερνετ,μπήκες φουριόζος και άρχισες πάλι να σκούζεις ενώ στο blog σου ισχύει μαύρη λογοκρισία όπως πάντα.Έγραψε κάποιος ένα κειμενάκι που ανακατεύει σε ένα καζάνι διαφορετικές εποχές και ανθρώπους.Πιαστείτε χεράκι χεράκι με τον "λογοτέχνη" και πηγαίνετε να δείτε το jesus christ superstar αφού αγαπάτε τόσο πολύ τις σουρεαλιστικές καταστάσεις.Έτσι και αλλιώς Δημητράκη σε.."new left" μονοπάτια βαδίζετε,το περίφημο "συνέδριο" ήταν τελικά η αρχή ενός μεγάλου έρωτα.




Ανώνυμος είπε...

δημητράκη δεν πας να προσκυνήσεις κανένα φέρετρο?καλύτερα "μισάνθρωποι" παρά χοντρομαλάκες νεκρόφιλοι ιουδαίοι σαν την αρχοντιά σου.

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Δ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ιδιοκτήτη του μπλογκ γιατί επιτρέπεις στον γελαδα εβραιοδοξυ να γραφει εδω μεσα αφου στο μπλογκ του πεφτει μαύρη λογοκρισια?
Ε οχι να μας περναει για μαλακες η γυαλαμπουκα αδερφόφατσα χοντρομπαλας αγαμητος δημητρακης

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκη στην εκκλησία που πας κάθεσαι στον γυναικωνίτη?
Αχαχαχαχαχαχ

Hellas-Orthodoxy είπε...

Εγώ προσκυνώ ΚΥΡΙΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΝ κάθαρμα ταλμουδιστή εβραιόσκυλο! Εσύ ποιον προσκυνάς; Τον Μπαφομέτ;

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε νούμερο ακόμα δεν αναστήθηκε,δεν σου χει πει ο σκατόγερος πνευματικός σου ότι είναι αμαρτία να προλογίζεις την ανάσταση του Κυρίου πριν αυτή συμβεί?Τώρα ακόμα στο κλάμμα είμαστε.Τράβα τώρα να κάνεις καμιά μετάνοια και μυρίσεις κανένα κεράκι.
Δεν μας νοιάζει ρε στόκε ποιον προσκυνάς,αλλά είναι βέβαιο ότι ένας περιορισμένης ευθύνης σαν του λόγου σου κάποιον πρέπει να προσκυνάει πάντως.Μια φορά αν ήταν να πιστεύει το ρωμέικο στον Χριστούλη ή στον Μπαφομέτ εγώ θα το παιζα δυάρι.

Ανώνυμος είπε...

@Hellas-Orthodoxy

Εσυ προσκυνας Εβραιους θεους και το παιζεις και Ελληνας γεννημα εβραιων
Απο τα αρχιδια του Αβρααμ και της Σαρας εσυ βγηκες οχι εγω
Αυτα πιστευεις την Παλαια διαθηκη με τις αιμομιξιες και τους βιασμους των Εβραιων
Εβραιομουν μιασμα

Ανώνυμος είπε...

@ Hellas-Orthodoxy

Μπουχέσα Εβραιορθοδοξε κανεις χριστεμποριο ελλαδεμποριο τα παιρνεις απο τους χριστιανους βαζεις χριστιανομετρο αλλα εισαι Φαρισαιος υποκριτης.
Σημερα Μ.Παρασκευη ο Δημητρακης στο μπλογκ του εκανε αναρτησεις στις7στις 8 στις 10 κ στις 10.58
Εκκλησια ποτε πηγες ρε ξεφτιλα?

Ανώνυμος είπε...

δεν πάει εκκλησία ο δημητράκης, κηνυγάει τους αντίχριστους στο ίντερνετ.Αφού δεν κατάλαβε ότι αναστήθηκαν τα ζόμπι ακόμα,για τέτοιο παροιμιώδη μαλάκα μιλάμε χαχαχα

Hellas-Orthodoxy είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ ΘΑΝΑΤΩ ΘΑΝΑΤΟΝ ΠΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΝΗΜΑΣΙΝ ΖΩΗΝ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΟΣ!!!

ΞΥΔΙ ΕΒΡΑΙΟΣΚΥΛΑ ΣΑΤΑΝΟΠΛΗΚΤΟΙ!!!

Hellas-Orthodoxy είπε...

Όσο για τις αναρτήσεις που αναφέρει το βλαμμένο: Γνωρίζεις άραγε ότι υπάρχει η δυνατότητα ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ, αναλφάβητο τσουτσέκι;

Ανώνυμος είπε...

Σωτηροπουλε, το πουλακι τσιου...

Ανώνυμος είπε...

@ Hellas-Orthodoxy


Ωραια δικαιολογια αλλα δεν πειθεις
Μας βρίζει ως εβραιοσκυλα αυτος που λατρευει Εβραικους θεους τον Αβρραμ τον Ιακωβ τον Ιωσηφ τον Δαβιδ!!!
Η πολύ αγαμία βλάπτει

Ανώνυμος είπε...

Φασιστοεβραιοορθοδοξε Σωτηροπουλε γαμωτο μουνι σου γραφω απαντησεις σχολιαζω στο μπλογκ σου και δεν τις εγκρινεις
Τραβα ψοφα να κανεις ενα καλο στον κοσμο

Αν δεν ανοιξεις τα σχολια στο μπλογκ σου οπως εσυ εδω μπορεις να βριζεις ελευθερα θα εισαι πουσταρα αδερφαρα γαμημενη ξεσκισμενη
Αλλα με τετοια πουστοφατσα ποιος να σε γαμισει?Μάλλον πληρώνεις πακιστανους να σε γαμανε.

Ανώνυμος είπε...

Σωτηρόπουλε όσο δεν ανοίγεις τα σχόλια να είναι ελέυθερα θα είσαι μεγάλο πουστρακι
Αλήθεια αμαρτία είναι πριν τον γάμο να γαμάς
Το να σε γαμανε πακιστανοι δεν ειναι?

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

@ 4 Μαΐου 2013 - 2:37 π.μ.

ΡΕ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΕ , ΔΡΑΧΜΟΘΗΡΑ , ΤΑΛΙΡΟΦΟΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΨΕΛΝΕΙΣ;;;

ΡΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ ΘΑ ΡΙΞΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ....ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;

ΣΤΙΣ 10:45 ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ.
ΠΟΤΕ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ;

ΟΥΥΥΥΣΣΣΣΤΤ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕΜΠΟΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.

Υ.Γ ΑΜΒΙΒΑΛΩ ΔΕ , ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα τι λες ρε γελοίε δημητράκη! βάζεις το αυτόματο πιλότο στο γελάς-ορθόδοξι και πας στην εκκλησία?χαχαχαχα