ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

30/4/13

ΕΓΕΡΘΗΤΙ ΑΚΟΥΣΩΜΕΝ ΠΕΡΙ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΔΕΗΘΩΜΕΝ.. ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΚΡΙΝΑΤΕ ΜΗΤΕ ΑΝΤΙΛΟΓΗΣΑΤΕ! ΟΥΓΚ!!


Συγνώμη δηλαδή αλλά έχετε δει μεγαλύτερο και θεαματικότερο τσίρκο; Δυάδες να βλέπω δυάδες. Αραιώστε, ένα βήμα... μπουαχαχαχα Πόσο σκορ θα έπιαναν λέτε όλοι αυτοί σε ένα απλό μάλιστα test ΙQ; Υπάρχει έστω και ένας σώφρων πολίτης που μπορεί να πιστέψει πως αυτά τα στρατοκαυλοζουλάπια θα σώσουν την Πατρίδα;

Πρώτα πρώτα να σας πω πως δεν θα σβήσω καμία ανάρτηση και βίντεο μου για την Χρυσή Αυγή μετά από παρότρυνση ενός φίλου του ιστολογίου που επικοινώνησε μαζί μου με mail. Μου έγραψε "Τα  γραπτά  μένουν,  και  θα  μπορείς ανά  πάσα  στιγμή  να  αποδείξεις  ότι  έδωσες  αγώνα  για  την  ΧΑ, απέναντι  σε  κάθε  συκοφαντία.. Μην  γίνεις  σαν  τον  Σωτηρόπουλο  που  έσβησε  τις  παλιές  του αναρτήσεις  για  να  το  παίζει  τώρα  "ανεξάρτητος". 

Έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος γιαυτό και δεν θα σβήσω τίποτα. 

Θα σας πω τώρα κάποια πράγματα τα οποία γενικότερα με ενοχλούν βαναύσως στην Χρυσή Αυγή.

Πρώτα πρώτα για το θέμα της Ζαρούλια, έδωσα ικανοποιητικές εξηγήσεις αλλά δεν περιμένω από κάποιους βαμμένους να τις καταλάβουν. Δεν με ενόχλησε το ότι διέγραψε δύο αναρτήσεις μου στον τοίχο της στο FB η μία για τη σημαία που κατέβασαν οι αναρχικοί στα προπύλαια και η άλλη για τις αιμοδοσίες του ΠΑΜΕ μόνο για κομμουνιστές. Με ενόχλησε η υποκριτική και αισχρή της αιτιολογία για το σβήσιμο αυτό. Μου είπε πως τις έσβησε γιατί τάχα είχαν γίνει άλλες αναρτήσεις με τα ίδια θέματα και για το ότι δεν θα με άφηνε να διαφημίζω στον τοίχο της το ιστολόγιο μου!!!!.

Σας διαβεβαιώνω  πως καμία ανάρτηση με τα θέματα αυτά δεν είχε γίνει στον τοίχο της ούτε από άλλους όπως ψευδώς ισχυρίστηκε ούτε φυσικά είχε γίνει κάποια αναφορά από την ίδια μέχρι εκείνη την στιγμή. Αλλά και να είχαν γίνει, για ποιο λόγο θα έπρεπε να σβήσει τις αναρτήσεις αυτές που δικαίωναν την ΧΑ και για τις αιμοδοσίες μόνο για Έλληνες που διενεργεί; Τις ίδιες αναρτήσεις πόσταρα και στον Ηλιόπουλο και στον Μπούκουρα και δεν τις έσβησαν αντιθέτως μάλιστα αναφέρθηκαν και αυτοί στα θέματα αυτά. Η Ζαρούλια δεν ανάρτησε κανένα ποστ σχετικά με το αίσχος στα Προπύλαια και τις αιμοδοσίες του ΠΑΜΕ. Δεν σας βρωμάει αυτό; Εμένα μου βρωμάει πολύ. Αλλά το ότι προσπάθησα να διαφημίσω το blog μου αναρτώντας δύο ποστ στο FB της Ζαρούλια, ε αυτό πήγαινε πολύ γιατί 3 χρόνια τουλάχιστον εγώ ήμουν προφανώς μαλάκας που βοήθησα ανιδιοτελώς, όσο και αν βοήθησα στο να μπει η κυρία αυτή στη Βουλή. Εξάλλου ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχάριστου...

Η βασική αιτία όμως δεν ήταν αυτή. Παλαιότερα είχα διαφωνήσει με την στάση του Μιχαλολιάκου να  πουλήσει και να κρεμάσει τους συναγωνιστές του της ΤΟ Λαμίας που είπαν "δυο λεξούλες" στον Βορίδη το υπαλληλάκι της Μέρκελ όταν αυτός επισκέφτηκε την Λαμία. Βλέπετε οι παλιές φιλίες κρατάνε... Όταν ο Κασιδάρης χαστούκισε την Κανέλλη, ζητούσαν από τον Μιχαλολιάκο όλα τα κανάλια να καταδικάσει την πράξη του κασιδιάρη και ο Μιχαλολιάκος τους απαντούσε "δεν προδίδω ποτέ τους συναγωνιστές μου". Στη Λαμία όμως τους πρόδωσε.... Η κριτική μου λοιπόν σε αυτά δεν άρεσε στο ζεύγος...

Όπως μου είπε η Ζαρούλια επίσης, παλαιότερα της είχα κάνει κριτική για τη θέση της ΧΑ στη στράτευση των γυναικών. Όντως είχε βγει σε ανύποπτο χρόνο η Ζαρούλια μέσα στη Βουλή και επειδή έπρεπε να πει κάτι, είχε ζητήσει την στράτευση των γυναικών λέγοντας πως αυτή είναι πάγια θέση από παλιά της ΧΑ. Εγώ δεν διαφώνησα με τη στράτευση των γυναικών στην σχετική ανάρτηση μου στο Υγρό Πυρ αλλά με το άκαιρο και άσκοπο της αναφοράς αυτής. Θεώρησα πως και άκαιρη ήταν και άστοχη για εκείνη τη στιγμή και τη σημερινή κατάσταση γενικότερα γιατί πρώτον οι γυναίκες άρχισαν να λακίζουν (γιαυτό η ΧΑ έχει σχεδόν μόνο άνδρες ψηφοφόρους και λιγότερο από 20% ποσοστά σε γυναίκες και μάλιστα αυτές είναι μεγάλης ηλικίας και όχι σε ηλικία στράτευσης) και δεύτερον είπα πως δεν θα κερδίζαμε τίποτα αυτή τη στιγμή με μία στράτευση των γυναικών αφού όπως όλοι γνωρίζουμε ούτε φυλάκια ενεργά υπάρχουν πια και έχουν καταργηθεί τα περισσότερα και καταργούνται μέχρι και στρατόπεδα. Πρώτα λοιπόν λύνεις το θέμα αυτό και μετά δημιουργείς στον κατάλληλο χρόνο τις συνθήκες αυτές ώστε να πείσεις τις γυναίκες και όλη την Κοινωνία πως μπορούν και επιβάλλεται να στρατευτούν οι γυναίκες... Είτε ήταν σωστή είτε όχι αυτή η τοποθέτηση μου στο θέμα αυτό, ήταν πάντως μία θέση και κριτική. Το ζεύγος όμως όπως είπαμε δεν θέλει αντιρρήσεις, θέλει όμως τις ψήφους μας και ας λέει πως αδιαφορεί γιαυτές.. Θα κλαίνε περισσότερο και από τον Καρατζαφέρη εάν τις χάσουν όμως και το ξέρουν πολύ καλά..

Αυτή λοιπόν η κριτική δεν άρεσε στην Ζαρούλια και τον Μιχαλολιάκο ο οποίος και προφανέστατα διαχειρίζεται το λογαριασμό της Ζαρούλια στο FB. Έτσι λοιπόν από τότε με έβαλαν στην μπούκα όπως και κατάλαβα σήμερα γιατί το ζεύγος έχει μάθει να μιλάει χωρίς να ακούει και δεν θέλει αντιρρήσεις από κανέναν.... Ε αυτά εμένα μου φέρνουν αλλεργία γιατί εγώ δεν είμαι στρατιωτάκι, ούτε κανενός, ούτε του ζεύγους για να παίρνω από αυτούς διαταγές υποταγής και να το βουλώνω, αλλά είμαι απλός ψηφοφόρος που όποτε γουστάρω τους στέλνω στη Βουλή και όποτε θέλω στο σπίτι τους όπως ακριβώς έπραξα και με τον Καρατζαφέρη ο οποίος και αυτός θεωρούσε τον ΛΑΟΣ ως ιδιοκτησία του και τους ψηφοφόρους του τους ήθελε αμίλητα και ακίνητα στρατιωτάκια στις επιταγές του. Γιαυτό και σήμερα είναι στο σπίτι του... Όταν πρωτοψήφισα τον ΛΑΟΣ αυτός μπήκε στην Ευρωβουλή και λίγο αργότερα και στη Βουλή. Όταν όμως έπαψα να τον ψηφίζω, ο ΛΑΟΣ τελείωσε δια παντός... Αυτό σημαίνει πως η πολιτική μου κρίση στηρίζεται στο αίσθημα του λαού...  Ακούς Μιχαλολιάκο;

Απεχθάνομαι λοιπόν τους ανθρώπους που δεν ακούν και δεν δέχονται την κριτική και τον αντίλογο ειδικά όταν μιλάμε για πολιτικούς. Και σίγουρα όταν ψηφίζουμε ένα κόμμα, δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλες τις θέσεις του κόμματος. Αυτή η αντίληψη του Μιχαλολιάκου, να μη γουστάρει αντίλογο και κριτική και να λέει πως αυτές είναι οι θέσεις μας και εάν δεν τις γουστάρει κάποιος όλες, τότε να πάει στο καλό, αυτό σημαίνει πως ο τύπος αυτός δεν σέβεται καθόλου τους ψηφοφόρους του που τον έστειλαν στη Βουλή να τα κονομάει μαζί με τη γυναίκα του και εάν συνεχίσει να έχει αυτή την αντίληψη, θα ξαναγυρίσει αργά ή γρήγορα στο 0.03%... Αυτά τα έγραφα και στον Καρατζαφέρη που επίσης δεν άκουγε τίποτα και κανέναν άλλον και  πίστευε πως έχει το αλάθητο λέγοντας μάλιστα όπως ξέρετε πως κάποια μέρα και σύντομα, θα κυβερνήσει την Ελλάδα και βέβαια γέλαγαν και οι πέτρες μαζί του....ενώ ο ίδιος σήμερα αποτελεί πολιτικό μακαρίτη...

Όπως είδατε και στο άνωθεν βίντεο, εγώ σούργελο σαν αυτά τα στρατοκαυλοζουλάπια δεν πρόκειται να γίνω ποτέ.  Αυτή η άκρατη στρατοκαυλίαση με προσοχές, παραγγέλματα κλπ έχουν θέση μόνο μέσα στα στρατόπεδα. θεωρώ πως όποιος τα ασκεί όλα αυτά εκτός στρατοπέδων, έχει θέση μόνο στο Δαφνί ή την Λέρο και δεν χρειάζεται να αναφερθώ περισσότερο στο θέμα αυτό γιατί θα γελοιοποιούσα έτσι και τον εαυτό μου και μόνο να το αναφέρω. Αυτά τα καταδικάζεις απλά με μία σιωπή. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω να πεις.

Να σας εξομολογηθώ επίσης κάτι άλλο ιδιαίτερα σοβαρό. Δεν ξέρετε πόσο βαρύ ήταν για μένα να κάθομαι τόσο καιρό που στηρίζω την ΧΑ και στο ίντερνετ και στην προσωπική μου ζωή να αντιμετωπίζω άλλους συνομιλητές, γνωστούς, συγγενείς, φίλους, αγνώστους  προσπαθώντας να τους πείσω πως η ΧΑ δεν έχει ναζιστικές ρίζες και παρελθόν. Φέρθηκα ανέντιμα απέναντι στον εαυτό μου γιατί είμαι άνθρωπος της αληθείας, να προσπαθώ να πείσω πως δεν έχει η ΧΑ σχέση με το ναζισμό ενώ καθημερινά ανακάλυπτα όλο και περισσότερα πράγματα για το ναζιστικό παρελθόν και παρόν της ΧΑ.

Αν ήταν άνδρας, έντιμος και αξιοπρεπής ο Μιχαλολιάκος και όλα τα πρωτοπαλίκαρα του, θα έβγαινε με τιμιότητα απέναντι στον Ελληνικό λαό προεκλογικά και θα έλεγε. "Ναι είμαστε νεοναζί ή τουλάχιστον παλαιότερα πιστεύαμε στην ιδεολογία του Χίλτερ και την ασπαζόμασταν. Λυπούμαστε γιαυτό και ζητούμε συγγνώμη, τώρα καταλάβαμε το λάθος μας ή θα έλεγε πως ναι συνεχίζω να είμαι νεοναζί και όποιος γουστάρει ας μας ψηφίσει και σε όποιον αρέσουμε, αυτοί είμαστε. Θα του έβγαζα το καπέλο όπως βγάζω το καπέλο στον Κ. Πλεύρη και τον Ιφικράτη Αμυρά που λένε αυτοί είμαστε και σε αυτά πιστεύουμε. Το έκαναν αυτό ποτέ; Όχι. Κρύβονται όπως κρύβονται και τα ορφανά του Στάλιν (ΚΚΕ) και τα ορφανά του Τσαουσέσκου (ΣΥΡΙΖΑ) γιατί οι ψήφοι είναι καλοί όπως και η κονόμα...

Σας διαβεβαιώ λοιπόν πως ο μόνος λόγος που υποστήριζα και πιθανόν να συνεχίσω να υποστηρίζω την ΧΑ μέχρι να βρεθεί κάποιος καλλίτερος, είναι ένας και μοναδικός. Η Ελλάδα μας έχει πέσει στα χέρια νεογενίτσαρων όπως θεωρώ πως υπάρχουν σε όλα τα κόμματα σήμερα. Την ξεπουλάνε την Ελλάδα και την προδίδουν καθημερινά. Και είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η Ελλάδα ξεπουλήθηκε σε ξένα κέντρα εξουσίας και έπεσε αμαχητί στα χέρια λαθρεποίκων και άκρατης ξενολαγνίας. Η ΧΑ σήμερα είναι το μόνο κόμμα που τουλάχιστον έδειξε πως μάχεται αυτή την κατάσταση γιαυτό και την επέλεξα να την υποστηρίξω. Δεν την επέλεξα επειδή μισώ τους Εβραίους που θέλω να τους κάνω σαπούνι όπως ο Χίλτερ ούτε επειδή γούσταρα ποτέ τα "ηρωικά" SS και την  εντυπωσιακή πολεμική μηχανή της Βέρμαχτ. Αυτό έπραξαν και όλοι οι ψηφοφόροι. Εάν ο Μιχαλολιάκος μιλήσει αντρίκια και τίμια και πει δημόσια τα πραγματικά του ιδεολογικά πιστεύω, θα μείνει μόνο με τα στρατιωτάκια του στο 0.03%... και πάλι. Γιαυτό δε λέει κουβέντα, γιαυτό και θέλει τους ψηφοφόρους και τις ψήφους τους και ας τσαμπουνάει ψευτομαγκιές πως τάχα δεν τις έχει ανάγκη και όποιος θέλει να τραβήξει για αλλού. Αυτά Μιχαλολιάκο να τα λες στα ακούνητα και άφωνα στρατοκαυλάκια ζωάδια σου όχι σε τα μας.

Οι πολιτικοί ηγέτες και τα πολιτικά κόμματα που δεν μιλάνε με καθαρότητα και μπέσα για τα ιδεολογικά τους πιστεύω αλλά τα κρύβουν για να γίνονται έτσι αρεστοί στις ευρύτερες μάζες, αυτούς τους απεχθάνομαι και δεν μπορώ να τους έχω εμπιστοσύνη.. Εάν εσείς τους έχετε εμπιστοσύνη όλους αυτούς, με γεια σας και χαρά σας. 

Δυστυχώς και αναγκαστικά, οι περισσότεροι πολίτες επιλέγουν το μη χείρον βέλτιστον. Δεν μπορώ να μην το επιλέξω  αυτό γιατί τότε άλλοι θα επιλέξουν έναν ακόμα χειρότερο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα ασκούμε και κριτική ούτε πως θα κλείνουμε το στοματάκι μας απέναντι σε κάτι αχάριστα και κακομαθημένα σούργελα όπως η Ζαρούλια που κανονικά ούτε για καθαρίστρια σε σκυλάδικο δεν θα την προσελάμβαναν ποτέ και έτσι είναι σχεδόν το σύνολο των βουλευτών. Έχετε δει πολλούς να μιλούν χωρίς να τα διαβάζουν από μέσα; Και ακόμα και όταν τα διαβάζουν από μέσα, νομίζετε πως τα έχουν γράψει οι ίδιοι; Οι... γραμματείς τους, τους τα γράφουν.... 

Φαντάζεστε έναν Λεωνίδα, έναν Μ. Αλέξανδρο, έναν Κολοκοτρώνη, έναν Παπαφλέσσα, έναν Καποδίστρια, έναν Ελευθέριο Βενιζέλο, έναν Μεταξά,  να βγάζει λόγο στους στρατιώτες του, διαβάζοντας από κόλλες Α4; Τι γελοίο που θα ήταν ε; 

Η Ζαρούλια παραδείγματος χάριν, στη θέση του Μεταξά και όταν ο Ιταλός Πρέσβης θα της ζητούσε την υποταγή, ακόμα και το ΟΧΙ από την Α4 θα του το διάβαζε. Ο δε Τσίπρας στη θέση του Λεωνίδα και όταν ο Πέρσης αγγελιαφόρος θα του ζητούσε να αποδεχτεί τη Γη και Ύδωρ που του πρόσφερε ο Ξέρξης, θα είχε έτοιμη ήδη την ανακοίνωση που θα του είχε γράψει η γραμματέας του, θα την έβγαζε από την τσέπη και θα απαντούσε στον Πέρση, "Δεχόμεθα τη Γη και το Ύδωρ του μεγαλειότατου βασιλέως της Περσίας, εις το όνομα της συνεργασίας, αδελφοσύνης και της ευημερίας των Λαών"... Τα ίδια περίπου θα απαντούσε και ο Σαμαράς στον απεσταλμένο της Μέρκελ όπως και το ζούμε. Από την άλλη θα μου πείτε τώρα, μα ο Βαγγέλας ο Βενιζέλος τα λέει όλα απ΄έξω και έχει λέγειν. Σωστά αλλά το ζήτημα είναι τι λέει. Λέει μαλακίες και τις μαλακίες δεν χρειάζεται να τις διαβάζεις...  

 Και εάν νομίζετε πως μόνο σε μένα φέρθηκε έτσι αχάριστα και πούστικα το ζεύγος, να περιμένετε και τη σειρά σας....Ανοίξτε απλά το στοματάκι σας κάποια στιγμή γιατί δεν μπορεί να συμφωνείτε πάντα σε όλα μαζί τους. Εκτός εάν είστε ψάρια γιατί μόνο αυτά δεν έχουν φωνή...

Αυτά προς το παρόν και να υπενθυμίσω πως εδώ δεν σβήνουμε κανένα σχόλιο όσο και να μας υβρίζει αυτό. Εξάλλου το είπε και η Ζαρούλια, είμαι πολύ δημοκράτης για τα μέτρα τους... Να πάτε και αλλού να εκφραστείτε έτσι, ειδικά στη Χρυσή Αυγή, στο ΣΥΡΙΖΑ, στη ΝΔ, στο ΠΑΣΟΚ, στους ΑΝΕΛ, στον Μπαρμπα Φώτη, στον Κουτσούμπα, στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στο Indymedia, όπου θέλετε να δούμε εάν θα σας αντιμετωπίσουν αναλόγως όπως εδώ που το παίζετε μαγκάκια και πολυλογάδες ορισμένοι...

57 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ρε Ιμάτζινε για τους ναζί?
Όταν είχε πει ο Τράγκας να κάψει η Χρυσή Αυγή την ναζιστική σημαία ή να βγει και να πει ότι είναι ναζιστές εσύ τι ανάρτηση είχες κάνει?
Δεν ήταν ευκαιρία να ξεφύγει από το παρελθόν?

Ανώνυμος είπε...

Σωστα τα λες Ιματζινε το Μιχαλολιακαικο ειναι τινγκα στην μπιχλα των ΝεοΝαζι!!!!

Στα τσακιδια θα τους στειλουμε στις αλλες αλλες εκλογες!!
και εγω την πατησα στο θεμα αυτο χοντρα!

Εδω που τα λεμε ο Αδωνις στο γεγονος οτι τους ελεγε Εθνικοσοσιαλιστες ειχε ενα αλφα δικιο και σε συντομο χρονικο διαστημα δικαιωνεται!

Ανώνυμος είπε...

Και κλααααμα η κυρια...
Ποσο χαμηλα θα πεσεις ακομα. Περαστικα βλακα και ξυδι!

Ανώνυμος είπε...

Μπαίνουν και οι του Άδωνι του δωσίλογου.
Η νέα δημοκρατία είναι ο εχθρός του έθνους.
Ποιος συνεχίζει και ζητάει εργατικά χέρια μεταναστών?
Ποιος δίνει ιθαγένειες.? Αν είναι δυνατόν όχι υπηκοότητα αλλά ιθαγένεια.
Ο λόγος που ψηφίζουμε Χρυσή Αυγή είναι να διώξουμε τους προδότες τους έθνους οπότε κόψε τον Άδωνι δεν περνάει άλλο

Πάνος.

Ανώνυμος είπε...

γίναν όλα τόσο γρήγορα που καταντά "ύποπτη" αυτή η αλλαγή στάσης, λες και περίμενες από τη ζαρούλια -πως τη λένε- να κατεβάσει την ανάρτηση έτσι ώστε εσύ να γράψεις όλα αυτά που γράφεις ως τώρα....
και η επόμενη ανάρτησή σου να μην είναι πάλι εξηγήσεις γιατί άρχισες να μην υποστηρίζεις την χ.α......
εγώ προσωπικά σου λέω να συνεχίζεις να ενημερώνεις για την χ.α. αλλά να μην καταντήσεις σαν τον hellas-orthodoxy που περιμενέι στη γωνία με το τουφέκι για μια αρνητική είδηση που να αφορά την χ.α. .....

Ανώνυμος είπε...

NTREPOME GIA SENA

Ανώνυμος είπε...

Δε πειραζει φίλε. Κι εσυ κι εγω και αλλοι 450.000 ψηφοφόροι την πατήσαμε και τους ψηφίσαμε. Όπως λεει και το ρητό " Τη πρωτη φορα που σε κοροιδεύουν ειναι απατεώνες.Τη δεύτερη εισαι μαλάκας". Οποτε επειδη μαλάκες δεν είμαστε και επειδή εγω τουλάχιστον δε ψηφίζω με το "το μη χείρον βέλτιστον" πλέον συνειδητά αποχή μεχρι -και αν βρεθεί- καποιος της προκοπής. Το μονο που ντρέπομαι ειναι το οτι στηριξα υμητές του Χίτλερ. Και το γνώριζα οτι είναι.
Ήμαρτον. Ποτέ ξανά.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΛΕΤΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ. ΣΥΓΧΩΡΕΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΑ ΒΟΡΙΔΗ ΤΩΡΑ?

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά , πόσο μυαλό χρειάζεται γι α να καταλάβει κάποιος τι πιστεύει ο πυρήνας της ΧΑ???

Η αντεπίθεση της Βέρμαχτ καλά κρατεί!!!
πρίν από μέρες είχε αναρτήσει στην ιστοσελίδα της η ΧΑ ανάρτηση από το ράδιο Αντεπίθεση-Βέρμαχτ(δείτε το σχετικό σήμα) από την ανάρτηση.
http://koinonikosethnikismos.wordpress.com/2013/04/10/%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%81%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B4-2/

Η ανάρτηση μετά από λίγη ώρα εξαφανίστηκε από το site της ΧΑ, μάλλον έπεσαν μπινελίκια από γνήσιους Έλληνες πατριώτες...

Πάρε και εδώ Βέρμαχτ
http://antepithesi.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=622:i-fysi-tis-politikis&Itemid=303

Προσωπικά το θέμα για μένα είναι να χρησιμοποιήσω με την ψήφο μου την ΧΑ ως εργαλείο να ξεκάνει τους προδότες και μετά έχει ο Θεός, εκτός αν χάσω και με χρησιμοποιήσει η Χα ως εργαλείο! ¨ομως για το δεύτερο δεν υπάρχει περίπτωση αφού οι Έλληνες ειναι ανώτεροι από τους εβραιοναζί(150.000 εβραίοι υπηρετούσαν τότε στο γερμανικό στρατό ) και σίγουρα θα χαίρονταν να σφάζουν Έλληνες!!!
Δωράκι πρός ενδιαφερόμενους: εβραίοι-ναζι http://www.tetrahedron.org/articles/new_world_order/UN_Rockefeller_Genocide.html

ψηφίζω ΧΑ για να ξεκάνω ,αν μπορέσω τους προδότες.

Ανώνυμος είπε...

Με ολον τον σεβασμο imagine στο blog σου και στο ταλεντο σου αλλα Μηπως θα μπορουσες να μου απαντησεις που ησουν εσυ και ολοι αυτοι οι νεοκοποι χρυσαυγιτες που κανουν κριτικη και θελουν να εχουν και λογο για την γραμμη και την ιδεολογια του κομματος, τα τελευταια 15 χρονια?Απο το 1999 που περασα την πορτα των γραφειων δεν ειδα κανεναν να ερθει να μας στηριξει,να κρατησει την σημαια διπλα μας οταν τρωγαμε τις πετρες των αναρχοκομμουνιστων, οταν μαχαιρωνονταν νεα παλικαρια, οταν ορδες εσπαγαν τα γραφεια μας.Δεν σε ειδα ρε φιλε ουτε εσενα ουτε κανεναν αλλο οταν μαζευα δραχμουλα την δραχμουλα απο λιγα παιδια και μερικους ρομαντικους γεροντες τα εξοδα του ενοικιου οταν ο ιδιοκτητης μας απειλουσε με εξωση, οταν η δεη θα μας εκοβε το ρευμα.Δεν σταθηκε κανενας σας ρε μαγκες διπλα μου οταν μου επιτεθηκαν 4 αναρχικοι και μου εσπασαν το κεφαλι, ουτε και σας ειδα στο νοσοκομειο να ρωτησετε τι κανω να μου σφιξετε το χερι να πειτε ενα περαστικα ρε γαμωτο μου.Κανενας σας δεν φωναξε οταν μου περασαν χειροπεδες κανενας σας δεν ηρθε στο κελι να μου φερει εστω ενα πακετο τσιγαρα κανεις σας δεν ηρθε εξω απο την φυλακη να ουρλιαξει για την απελευθερωση μου κανενας απο τους τοσους ''εθνικοφρονες'' δικηγορους δεν ετρεξε για μενα.Τον Κασιδιαρη θυμαμαι διπλα μου τον Παναγιωταρο τον Γρεγο τον Ματθαιοπουλο την Ζαρουλια τον Μαστορα τον ΚΑΙΑΔΑ και καποιους αλλους που αν θελησω να γραψω τα ονοματα τους μια κολλα χαρτι φτανει και περισσευει.Υπαρχουν και αυτοι που φυγανε που διαφωνισαν που τωρα μας κατηγορουν μας βριζουν οπως ο Στεφανος Γκεκας ο Χαρης Κουσουμβρης και φυσικα ο Περιανδρος ε αυτοι ας βριζουν ειναι οι μονοι που εχουν δικαιωμα να βριζουν.Οταν χρειαστηκε σταθηκαν μπροστα μπορει να μαλωσαμε να σκοτωθηκαμε κανενας τελειος ουδεις αλανθαστος αλλα υπηρξαν ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ-ΜΠΡΟΣΤΑΡΙΔΕΣ και το πληρωσαν ακριβα αυτο.Ολοι εσεις κυριοι ειστε απλως ψηφοφοροι με μοναδικο δικαιωμα να ριχνετε ενα διπλωμενο χαρτακι σε ενα ξυλινο κουτι οποτε σας το επιτρεψει η ''δημοκρατια''.Οταν θα γινετε λοιπον Συναγωνιστες και αναλαβετε φορτιο και υποχρεωσεις τοτε θα εχετε και δικαιωματα.
Ωραια τα βινεο σου ρε imagine πραγματικα πολυ ωραια αλλα μπροστα στα ''παρασημα'' που εχουν καποιοι στο σωμα και στο ποινικο τους μητρωο ...ειναι επιεικως σκουπιδια.
Γεια και χαρα σου λοιπον imagine και αν ποτε τολμησεις να κοψεις τα δεσμα αν ποτε σταθεις στο πλαι μου ορθος και περηφανος φαλαγγιτης τοτε θα νιωσεις τι θα πει ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

Ανώνυμος είπε...

Καλα τα λες Ιματζινε ...Αει Σιχτιρ Βρωμιαρηδες Ναζιδες XA που το παιζεται και 'πατριωτες' παλιοτομαρα!!!!!!

Σίμος είπε...

"30 Απριλίου 2013 - 1:35 μ.μ." από τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Και ο Αμυράς δεν έχει ξεκάθαρες θέσεις Ιματζινέ. Δες αυτή την ανάρτηση στο dlog του με τα σχόλια και θα καταλάβεις. Γι αυτό εγώ επιμένω στην Χ.Α, και για όλα τα υπόλοιπα κυρίως τα περί Χίτλερ θα κάνω όπως και έκανα μέχρι τώρα τα «στραβά» μάτια.

http://iphicratisamyras.blogspot.gr/2013/04/blog-post_11.html

Και δυο παρατηρήσεις.

1)Το ότι η Ζαρούλια βρίσκεται στη βουλή, σε μεγάλο ποσοστό το οφείλει στο Υγρό Πυρ.
Σ αυτό θέλω να σου ζητήσω συγνώμη Ιμάτζινε, γιατί σε κάποιο από τα προηγούμενα σχόλια μου είχα γράψει ότι υπάρχουν πολλά και καλύτερα φιλικά προς την Χ.Α dlogs, αλλά στην πραγματικότητα αυτά που πρόσφερε το ιστολόγιο σου και μάλιστα δωρεάν προς την Χ.Α δεν τα πρόσφερε κανένα. Εκτός από το ίδιο το dlog της Χ.Α και το εθνικισμός net, όλα τα υπόλοιπα με μικρές εξαιρέσεις κάνουν copy-past.
Και μόνο τις φωτογραφίες με τους παλαιστίνιους που είχες ανεβάσει να χαιρετούν «ναζιστικά» άξιζε όσο όλα τα dlogs της Χ.Α μαζί.

2)Η Χ.Α δηλώνει αντισιωνιστική και όχι αντισημιτική.

Ανώνυμος είπε...

Εεεε οχι και να γινουμε Ορντινατσες της Ζαρουλιας και βασταζοι του Μιχαλολιακου ... Καλα τα λεει ο απο πανω αλλα προς τι ολοι οι αγωνες ..Για ενα Λεξους να πηγαινει το Προεδρικο ζευγος βολτιτσες.Στα τσακιδια οι αγωνες ειναι στον δρομο και τις γειτονιες οχι στα σαλονια του Προεδρου και της Κεριας

Ανώνυμος είπε...

Imagine ξέρεις ποιος πίστευε ότι αυτοί θα σώσουν την Ελλάδα; Εσύ πριν απο 3 μέρες. Άσε τα τώρα αυτά και πες πόσα τους ζήτησες και σε φτύσανε. Οι άντρες δεν κατινιάζουν. Ξεκόβουν και τέλος. Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ.. χτενιζεται είσαι με τα Facebook και τις αηδίες. Ότι εξήγηση και να δώσεις δεν δικαιολογήσαι με στροφή 180 μοιρών σε 3 μέρες οπότε πες τα σε κανένα Δημητρακη adelphodoxy αυτα. Ούτε και εμάς μας αρέσουν 100% οι θέσεις τους αλλα δεν υπάρχει και άλλος καλύτερος.

Ανώνυμος είπε...

Ευγε που δεν κατηντησες Δημητρακης νο2 που ενω εγλυφε πατοκορφα την Χ.Α και την ψηφισε τωρα κανει την κοτα η κοτα και εσβησε νομιζει ολα τα ιχνη του χαχαχα
Υπαρχουν screenshoot Δημητρακη

Ανώνυμος είπε...

30 Απριλίου 2013 - 2:00 μ.μ.

Συγνώμη Imaginos, από την βιασύνη μου έγραψα dlog αντί για blog.

Ανώνυμος είπε...

Σωστή η τοποθέτησή σου Ιμάτζινε. Αυτόν τον Ελευθέριο Βενιζέλο τι ήθελες και τον έβαλες στην εξίσωση, δίπλα σε γίγαντες όπως Λεωνίδα, Μ. Αλέξανδρο, Κολοκοτρώνη, Παπαφλέσσα, Καποδίστρια, Μεταξά ;

Ανώνυμος είπε...

Η χρυση αυγη ειναι αυτη που ειναι ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΗΜΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ δεν το ανακαλυψανε σημερα, καλυτερα ειναι τα κομμουνια και Ο ΣΤΑΛΙΝ με τον Τσαουσέσκου, έλεος! ΕΔΩ ΚΟΙΤΑΜΕ τι είναι καλύτερο για την Ελλάδα. Όσα είπες τίποτα δεν με εμποδίζει να ξαναφηφίσω χρυσή αυγή γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ έστω κι αν εκτελέσουμε στρατιωτικές εντολές. Για τις γυναίκες συμφωνώ, αλλά το θέμα σου είναι πως θες εσύ να επιβάλλεις τις απόψεις σου στη Χρυσή Αυγή. Το ναζιστικό αυτό κόμμα όπως το λες δεν έχει αναγκη από κανέναν σπόνσορα, είναι αυτό και σε όποιον γουστάρει το καλό για την πατρίδα...

-=IMAGINOS=- είπε...

30 Απριλίου 2013 - 1:35 μ.μ. Φίλε αγαπητέ δεν θα μπορούσα να είμαι εδώ και 15 χρόνια στην Χρυσή Αυγή. Τότε είχαν στα γραφεία τους κρεμασμένες στους τοίχους Σβάστικες, αφίσες των SS και της Βέρμαχτ και πορτραίτα του Αδόλφου και του Ρούντολφ Ες και το ξέρεις πολύ καλά και μη μου το αρνηθείς γιατί έχω φωτογραφίες της εποχής από φίλους που ήταν ή είναι μέλη και τα έχω στο αρχείο μου αυτά.. Σήμερα για τα ψηφουλάκια τα έχουν ξεκρεμάσει όμως όλα αυτά και κρύβονται.. Συνεπώς εάν μιλάμε για τέτοιους μπροστάρηδες με πάση ειλικρίνεια σου μιλώ, τους βράζω.

Ανώνυμος είπε...

...Και επίσης ρωτάμε και τον άλλο, εν παίρνουμε πρωτοβουλεία για το τι μας αρέσει και τι όχι, είχε δίκιο η Ζασρούλια (έχει προσωπικότητα, δεν θα επιβάλλεις εσύ άνυρωπέ μου ιδεολογικά τερτίπια και προτάσεις, αν ήθελες ας γινόσουν βουλευτής) Το μόνο που ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΡΟΥΛΙΑ είναι ο άκομψος τρόπος που σε ξέκοψε, μπορούσε να σε σουτάρει πιο ευγενικά από τον τοίχο της γιατί τα έκανες από καλό σκοπό και όχι για κέρδος και ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
2. Να αρχίσεις τώρα να φτύνεις εκεί που έγλειφες είναι περισσότερο χειρότερο από την συμπεριφορά της Ζαρούλια, πράγμα που δεν νομίζω να έκανα στη θέση, anyway σε ευχαριστούμε για τα υπέροχα βίντεο υποστήριξης.

-=IMAGINOS=- είπε...

30 Απριλίου 2013 - 2:03 μ.μ.
Όπως έγραψα και πριν ήμουν με τη ΧΑ πριν τρεις μέρες και συνεχίζω να είμαι γιατί έγραψα πως δεν υπάρχει κάτι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Πειράζει που δεν είμαι με τη Ζαρούλια, το Μιχαλολιάκο και κάτι Ουγκ μέλη τους όπως αυτά στο βίντεο; Εγώ δεν είμαι μέλος για να με προσλαμβάνει ή να με διαγράφει το ζεύγος. Στηρίζω και ξεστηρίζω εγώ όποτε το θέλω και κριτική κάνω ακόμα και στο Θεό όχι δα να φοβηθώ να κάνω κριτική σε έναν Μιχαλολιάκο και μια Ζαρούλια... Στα στρατιωτάκια τους αυτά τα ουγκ να δίνει παραγγέλματα και διαταγές ο Φύρερ της ΧΑ, σε μας τους ψηφοφόρους δεν μπορεί ούτε καν στο διάλογο να μας αντιπαρατεθεί γιατί είναι πολύ λίγος μπροστά μας. Προσωπικά απεχθάνομαι τους ανθρώπους που είναι αχάριστοι και φέρονται πούστηκα όντες ευεργετημένοι τουλάχιστον από εμένα. Τους σεβάστηκα όσο μπορούσα για το καλό της Ελλάδας αλλά αυτοί σέβονται μόνο τα στρατιωτάκια τους και μόνο όσα δεν ανοίγουν το στοματάκι τους να πούνε τη δική τους γνώμη. Με τα στρατιωτάκια τους όμως θα ήταν ακόμα στο 0.03%... Δεν βάζω την αξιοπρέπεια μου και την ελευθερία μου να μιλώ πάνω από τα κόμματα, εσύ μπορεί να τα βάζεις αυτά και γούστο σου. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Όσο για τα λεφτά που λες πως ζήτησα απαξιώ να απαντήσω. Στις προηγούμενες αναστήσεις υπάρχουν τα πάντα. Εξάλλου προκάλεσα την Ζαρούλια να πει δημόσια εάν εγώ ποτέ πέρασα έστω και έξω από τα γραφεία τους και εκείνη το έσκασε αφού πρώτα έσβησε και όλα όσα τις είχε γράψει ο Μιχαλολιάκος στον τοίχο μου. Έτσι κάνουν τα ανδράκια και οι κότες.

-=IMAGINOS=- είπε...

30 Απριλίου 2013 - 2:22 μ.μ. Ποτέ δεν γλείφω εκεί που έφτυνα ούτε φτύνω εκεί που έγλειφα. Όταν φεύγω δεν υπάρχει γυρισμός. Ακόμα όμως δεν έφυγα γιατί αναγκαστικά πρέπει να παραμείνω αφού δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. τη φωνή μου όμως και την κριτική μου δεν θα μου αφαιρέσει κανένα ζεύγος.

Ανώνυμος είπε...

Ιματζινέ, ο λόγος που οι χρυσαυγίτες περπατάνε συντεταγμένα είναι για να μη γίνονται έκτροπα, αυτό όμως έχει ισχύ όταν είναι πολλοί. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειαζόταν να βαδίζουν έτσι γιατί ήταν ελάχιστοι.

-=IMAGINOS=- είπε...

30 Απριλίου 2013 - 3:10 μ.μ. Αυτές τις παπαριές λέει ο Μιχαλολιάκος. Αυτοί περπατάνε έτσι γιατί είναι στρατοκαυλοζωντόβολα. Νομίζουν πως όλος ο πλανήτης είναι ένα απέραντο στρατόπεδο... Εάν δεν έκαναν αυτές τις μαλακίες θα είχαν 40% τώρα. Ξέρω πολλούς ανθρώπους ειδικά μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν να ψηφίσουν την XA Αλλά βλέποντας αυτές τις γελοιότητες εκφράζουν φόβο και τρόμο...

Ανώνυμος είπε...

Ιματζίνος είσαι καλά αγόρι μου ή σε χτύπησε η Ανοιξη; Αν ξεκόψεις και απο την Χρυση Αυγή όπως απο τον Καρατζαφύρερ που θα βρείς άλλους φασίστες να υποστηρίξεις; Και δεν υπάρχει πολιτικό γραφείο της Κουξ Λουξ Κλαν στην Ελλάδα να γραφτείς!

Έλληνας εργάτης είπε...

Μπορεί να μου πει ΕΝΑΣ , ένας ρε, χρυσαυγίτης...
Πως θα φτιάξεις την αγροτική παραγωγη σου με σκληρό νόμισμα όταν όλη η πελατεία σου αγοράζει απο χώρες με μαλακό νόμισμα ; πως θα είσαι ανταγωνιστηκός με ελεύθερη διακίνηση χωρίς δασμολογική πολιτική όταν θα παίρνουν όλοι πορτοκάλια Αιγύπτου ;;;
πως θα έχεις ανταγωνιστικό τουρισμό απέναντι στο φθηνό Τουρκικό νόμισμα ;;;
Πως θα αναστηθεί η ναυπηγική σου εντός ΕΕ όταν σε αναγκάζουν να έχεις πελάτες μόνο το πολεμικό ναυτικό ;;;
πως θα δουλέψει η φαρμακοβιομηχανία σου που την πνίγουν οι Γερμανοί ;;;

τώρα αν τα ερωτήματα αυτά είναι σιωνιστικά μην απαντάτε.
Το κόμμα σας δεν έχει οικονομική λύση.
Σύντομα αυτό εδώ το μπλογκ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ .
Γιατί απλά φέρεστε άσχημα σε όσους σας έχουν βοηθήσει και θα σβήσετε.

-=IMAGINOS=- είπε...

Κουξ Λουξ Κλαν; Αυτοί τελικά πουλάνε τις πορτοκαλάδες Lux;

Ανώνυμος είπε...

Οι χρυσαυγίτες πρέπει να γράψουν το βιβλίο "πως να στρέψετε εναντίον σας όσους σας έχουν υποστηρίξει".

Ανώνυμος είπε...

Ιμάτζινε, δεν καταλαβαίνω που το πας. Και ας σου φέρθηκε άσχημα αυτή η κυρία Ζαρούλια που λες, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ωραίος ο τρόπος που αντιδράς τώρα. Μακάρι να είσαι έντιμος και να μην κρύβεται τίποτε άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Imagine ta teleytaia xronia mas les kai dikaios oti h patrida xanete kai ksepouliete apo ena sapio prodotiko katestimeno.Se roto loipon pos sonete mia patrida apo ena tetoio oeganomeno ksepoulima?..Me to stauro sto xeri h me toys la8rometanastes eglimaties kai anorxokaublous pou katakaine thn A8hna?H stratiotiki pei8arxia ton melon ths X.A se peirakse tora? ela re file ase tis antidikies kai koita pos 8a sosoume tin patrida mas apo ta lamogia kai tous prodotes pou mas kubernoun.Ekkatomurria ellines autin tin stigmh stirizoun thn X.A,o ka8enas me tis dikes tou prakseis kai den koitoun ean oti kanoun anidiotelos 8a antameif8ei apo tin igesia ths X.A..Anidioteleia simainei kaneis kati epeidh to 8eleis kai den perimeneis oute kai euxaristo sto kato kato tis grafhs.H giagia mou panta elege kane to kalo kai riksto sto gialo!Ase tis mikrotites,akoma kai ean exeis dikio,kai kane oti prepei na so8ei h patrida!

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

@ 30 Απριλίου 2013 - 4:00 μ.μ.

ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΨΩΜΙ;ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ:

Την καλυτερη απάντηση στα παραπάνω δίδει ανακοίνωση του ίδιου του “Ελληνικού” ΟΑΕΔ, ο οποίος έχει ορίσει ξεχωριστό υπεύθυνο υπάλληλο σε κάθε πόλη της Ελλάδος για να μαζεύει βιογραφικά Ελλήνων με εμπειρία σε αγροτικές εργασίες για να τους στέλνει να μαζεύουν φράουλες…. όχι στην Ελλάδα αλλά στην Ολλανδία!!!

Ακολουθεί η περσινή προκήρυξη του ΟΑΕΔ, και αντίστοιχη θα υπάρξει και φέτος:

ZHTOYNTAI ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ και ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
Έναρξη 15/06/2012 και λήξη τέλος Οκτωβρίου 2012
Η Εργασία διαρκεί από 7.00 μέχρι 12.30 και 13.00 -15.15 .
Οι ακαθάριστες αποδοχές είναι 1.416 ευρώ, καθαρές 1.200 ευρώ.
Ο εργοδότης καταβάλλει μέχρι 225 ευρώ για τα έξοδα ταξιδιού μετά τη λήξη της σύμβασης με την προσκόμιση των εισιτηρίων .
Αφαιρούνται από τον μισθό 75 ευρώ τον μήνα για ασφάλιση υγείας , καθώς και 50 ευρώ την εβδομάδα για διαμονή . Είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αγροτικές εργασίες και η γνώση αγγλικών .
Βιογραφικά στα αγγλικά αποστέλλονται με email: < gr01ea22@oaed.gr>

Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής φράουλας στην Νέα Μανωλάδα εξάγεται και μάλιστα κυρίως σε χώρες όπως η Ολλανδία και η Γερμανία. Οι αντίστοιχες Ολλανδικές επιχειρήσεις πωλούν την φράουλα στην ίδια ακριβώς τιμή με τις “Ελληνικές” και έχουν τεράστια χρηματικά κέρδη ενώ παρέχουν 1200 Ευρώ τον μήνα καθαρές αποδοχές, με ασφάλιση και διαμονή πληρωμένα!

Βλέπουμε επομένως ότι, εάν τα καθεστωτικά κόμματα της φαυλοκρατίας εφάρμοζαν απλώς τους νόμους, την στιγμή που η ανεργία των Ελλήνων φθάνει στο 30% , θα μπορούσαν να απελάσουν τους παράνομους αλλοδαπούς και, ως εργάτες γης στην Μανωλάδα αλλά και σε κάθε άλλη αγροτική περιοχή, να προσλαμβάνονταν μέσω του ΟΑΕΔ αρκετοί από τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ανέργους των περιοχών αυτών. Ακόμη και εάν τους παρέχονταν πλήρης ασφαλιστική κάλυψη και αμοιβές γύρω στα 900 Ευρώ τον μήνα (μισθός που θεωρείται “πολύ υψηλός” για τα σημερινά δεδομένα της χώρας), αυτή η παραγωγή θα ήταν “χρυσοφόρα” και άκρως ανταγωνιστική, καθώς το κόστος εργασίας θα ήταν πολύ χαμηλότερο από αυτό των αντίστοιχων επιχειρήσεων στο εξωτερικό (1200 Ευρώ)! Ταυτόχρονα δεκάδες χιλιάδες άνεργοι Έλληνες της περιοχής θα είχαν βρει μόνιμη εργασία.

Αν συγκρίνει κανείς ένα τέτοιο εργασιακό πρότυπο, που θα ήταν εύκολα και άμεσα εφικτό και υλοποιήσιμο , με το σημερινό πρότυπο της παράνομης εργασίας λαθρομεταναστών, βλέπει την πραγματική διάσταση ενός μοναδικού εγκλήματος που δεν συμβαίνει μόνο στα φραουλοχώραφα της Μανωλάδας αλλά αποτελεί το σημερινό εργασιακό καθεστώς σε ολόκληρη την χώρα μας.

Οι Έλληνες άνεργοι είναι αποκλεισμένοι από την πρόσβαση σε θέσεις εργασίας χιλιάδων επιχειρήσεων εντός της πατρίδος μας, καθώς και από χιλιάδες στρέμματα Ελληνικής γης, που δίδονται αποκλειστικά σε αλλοδαπούς εποίκους, ενώ οι εργοδότες παρανομούν ανοιχτά με την πλήρη συγκάλυψη του κρατικού μηχανισμού και των κομματικών πολιτικών μαφιών με τις οποίες είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένοι. Το κόστος από τις χαμένες φορολογικές και ασφαλιστικές εισφορές πέφτει στις πλάτες των υπολοίπων Ελλήνων που εργάζονται νόμιμα, ενώ δισεκατομμύρια ευρώ χάνονται ετησίως, καθώς αντί να πηγαίνουν σε μισθούς Ελλήνων, δίδονται σε λαθρομετανάστες και καταλήγουν ως συνάλλαγμα διοχετευόμενο στο εξωτερικό. Οι Έλληνες καταρρέουν από το βάρος της ανεργίας και της φτώχειας ενώ ο μαζικός εποικισμός τους οδηγεί σε εθνικό και φυλετικό αφανισμό.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να παίζουν και επιδόματα συνήθως επιδοτείται ο έποικος εργάτης.
Από άτομα που έχουν πάει Αγγλία και Γαλλία ξέρω ότι παίρνουν επιδόματα οπότε μπορεί να υπάρχει μια προτίμηση.
Ενώ οι Γάλλοι σκεπάζονται με εφημερίδες κάτω από τις γέφυρες.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά αν το ψάξεις όλες οι χώρες έχουν ανεργία και όλες ζητάνε ξένους εργάτες

Ανώνυμος είπε...

Ιμάτζινε είσαι κατά του στρατού;

Έλληνας εργάτης είπε...

"ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΨΩΜΙ;"

μην συγχύζεσαι μικρέ μου φύρερ, ο λόγος που δεν παράγεις είναι η πολιτική της ΕΕ την παραμονή στην οποία υποστηρίζει το κόμμα της ΧΑ. Δεν έχεις στάρι γιατί απλά με ευρώ είναι πανάκριβο , συνεπώς οι πιθανοί πελάτες σου προτιμούν να αγοράσουν απο χώρες με μαλακό νόμισμα. Για αυτό λοιπόν δεν καλλιεργούνται τα χωράφια , γιατί η ΕΕ ακολουθεί πολιτική μείωσης του αγροτικού πληθυσμού αν γίνεται και κάτω απο το 7% !!!Το πρόβλημα της αγροτιάς και της διάλυσης της παραγωγής οφείλεται στην ΕΕ που την συμφερει να εισάγει και να κάνει μεταπώληση.



"ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ;"

Θύμωσες. Κακώς. Ασφαλώς και το Γερμανικό ελαιόλαδο που εισάγει η Ελλάδα είναι απλώς τυποποιημένο στην Γερμανία (είναι απο το Μαρόκο)καθώς σαν κράτος σου βάζουν χίλιες δυο δυσκολίες στην απόκτηση μηχανημάτων τυποποίησης. Τώρα αν θεωρείς αγροτική παραγωγή το...ντίνκελ που βγάζει η Γερμανία ή το Κινόα ...οκ !!!Η Γερμανία πρωην καλός σου πελάτης δεν θα σε πληρώνει με σκληρό νόμισμα , αγοράζει σε τιμές ξεφτίλα απο αλλού και πλέον γίνεται και πωλητής αγροτικών προιόντων. Χάρης το ευρώ και την ΕΕ που απαγορεύει δασμολογική πολιτική. Τι λέει η ΧΑ για αυτό ;;;

"ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ:

Την καλυτερη απάντηση στα παραπάνω δίδει ανακοίνωση του ίδιου του “Ελληνικού” ΟΑΕΔ, ο οποίος έχει ορίσει ξεχωριστό υπεύθυνο υπάλληλο σε κάθε πόλη της Ελλάδος για να μαζεύει βιογραφικά Ελλήνων με εμπειρία σε αγροτικές εργασίες για να τους στέλνει να μαζεύουν φράουλες…. όχι στην Ελλάδα αλλά στην Ολλανδία!!!"

Σε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις τον ρόλο της ΕΕ στην καταστροφή της Ελλάδας. Μια κυβερνηση υποτακτική της Γερμανίας και των Βόρειων εκτελεί εντολές , και ακολουθεί ο ΟΑΕΔ ο οποίος φυσικά σκίζεται να μεταφέρει το εξελιγμενο , προηγμένο Ελληνικό εργατικό δυναμικό στην Βόρεια Ευρώπη πετυχαίνοντας και αλλαγή του εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα αλλά και μειώνοντας το κόστος μεταφοράς καθώς το...μπαγκλαντες θα είναι πλέον στην Ευρώπη, θα είναι η Ελλάδα.
Τι πιο φυσικό για τον κάθε ΟΑΕΔ να κάνει οτι του λέει η κυβέρνηση της ΕΕ ;;;

Mάθε να συζητάς , να μην θυμώνεις , δες την αλήθεια όσο κι αν σε ενοχλεί . Το κόμμα σου απλά δεν μπορεί να δώσει λύση.

Έλληνας εργάτης είπε...

"
Βλέπουμε επομένως ότι, εάν τα καθεστωτικά κόμματα της φαυλοκρατίας εφάρμοζαν απλώς τους νόμους, την στιγμή που η ανεργία των Ελλήνων φθάνει στο 30% , θα μπορούσαν να απελάσουν τους παράνομους αλλοδαπούς και, ως εργάτες γης στην Μανωλάδα αλλά και σε κάθε άλλη αγροτική περιοχή, να προσλαμβάνονταν μέσω του ΟΑΕΔ αρκετοί από τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ανέργους των περιοχών αυτών. Ακόμη και εάν τους παρέχονταν πλήρης ασφαλιστική κάλυψη και αμοιβές γύρω στα 900 Ευρώ τον μήνα (μισθός που θεωρείται “πολύ υψηλός” για τα σημερινά δεδομένα της χώρας), αυτή η παραγωγή θα ήταν “χρυσοφόρα” και άκρως ανταγωνιστική, καθώς το κόστος εργασίας θα ήταν πολύ χαμηλότερο από αυτό των αντίστοιχων επιχειρήσεων στο εξωτερικό (1200 Ευρώ)! Ταυτόχρονα δεκάδες χιλιάδες άνεργοι Έλληνες της περιοχής θα είχαν βρει μόνιμη εργασία."


Συγγνώμη αλλά εσύ περιμένεις απο την κυβέρνηση αυτή η οποία υπηρετεί τις αποφάσεις του ευρωκοινοβουλίου να εφαρμόσει νόμους, να απελάσει, να δημιουργήσει ;;;
Την ΕΕ την συμφέρει ν έχει μια χώρα να δανείζεται και σιγά σιγά να αλλάξει το εργατικό δυναμικό της . Ήδη η ΕΕ αποκτά αυτά που θέλει απο φτωχές χώρες . Όταν πλεον η Ελλάδα θα είναι με Πακιστανούς , θα αγοράζει απο εδώ και θα γλιτώνει και τα μεταφορικά .
Για να οργανώσεις την παραγωγή σου θες δικό σου νόμισμα πρώτα απο όλα, να μπορείς να αυτοχρηματοδοτηθείς και να γλιτώνεις τα εμβάσματα καθώς ένα διεθνές νόμισμα όπως το ευρώ σου δημιουργεί οικονομική αιμοραγία .
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΡΟΤΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ .ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ;;;

Έλληνας εργάτης είπε...

"Οι Έλληνες άνεργοι είναι αποκλεισμένοι από την πρόσβαση σε θέσεις εργασίας χιλιάδων επιχειρήσεων εντός της πατρίδος μας, καθώς και από χιλιάδες στρέμματα Ελληνικής γης, που δίδονται αποκλειστικά σε αλλοδαπούς εποίκους, ενώ οι εργοδότες παρανομούν ανοιχτά με την πλήρη συγκάλυψη του κρατικού μηχανισμού και των κομματικών πολιτικών μαφιών με τις οποίες είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένοι. Το κόστος από τις χαμένες φορολογικές και ασφαλιστικές εισφορές πέφτει στις πλάτες των υπολοίπων Ελλήνων που εργάζονται νόμιμα, ενώ δισεκατομμύρια ευρώ χάνονται ετησίως, καθώς αντί να πηγαίνουν σε μισθούς Ελλήνων, δίδονται σε λαθρομετανάστες και καταλήγουν ως συνάλλαγμα διοχετευόμενο στο εξωτερικό. Οι Έλληνες καταρρέουν από το βάρος της ανεργίας και της φτώχειας ενώ ο μαζικός εποικισμός τους οδηγεί σε εθνικό και φυλετικό αφανισμό."

το αποτέλεσμα της παραμονής της χωρας μας στην ευρωζωνη και την ΕΕ. Μια ένωση απο καπιταλισμούς τελείως διαφορετικών ταχυτήτων που υποδουλώνει τον αδύνατο στον ισχυρό΄.

Ανώνυμος είπε...

«Καλπάζει στο 27,2% η ανεργία. Μόνη λύση για την καταπολέμηση της ανεργίας είναι η στροφή στην πρωτογενή παραγωγή: η επιδότηση της παραγωγικής εργασίας και όχι τα κονδύλια για αργομισθίες και ανύπαρκτες υπηρεσίες γραφείου. Ο Σαμαράς επιμένει στα ψέμματα και τα κενά λόγια που οδηγούν στην καταστροφή της χώρας. Πρώτος στόχος της Χρυσής Αυγής για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας είναι να στρέψει το τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό μας – που παραμένει εκτός εργασίας – στον πρωτογενή τομέα. Από την αγροτική παραγωγή θα ξεκινήσει η ελληνική αναγέννηση και θα ολοκληρωθεί με την εκμετάλλευση του τεράστιου εθνικού μας πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός)».

Ανώνυμος είπε...

Οποιος απο εσας πιστευει οτι ειναι αλανθαστος... να μας το πει να του δωσουμε ενα βραβειο...

39 δημοκρατιας και θελετε να κρινετε την Χρυση Αυγη την Ζαρουλια και την καθε Ζαρουλια μεσα σε ενα χρονο...;;

Ποια ειναι τα εγκληματα τους...;;

Προδωσαν την χωρα...;; Σας προδωσαν καπου...;;; Προδωσαν το εθνος μας..;;

Nαι καντε κριτικη αφου το θελετε τοσο... Ομως μην το παρακανετε με αρλουμπες...

ELNEWS - HELLENICPRIDE

Hellas-Orthodoxy είπε...

Μερικές απαντήσεις:

- Στο αποπάνω κομματόσκυλο: Αλάθητα και Πάπες ξεχάστε τα. Αλλιώς αρνηθείτε για αρχή τα βουλευτικά προνόμια για να μας πείσετε για τις καλές σας προθέσεις.

- Ιδιοκτήτου του ιστολογίου, άσε το αυτολιβάνισμα! Λες πως «έχεις πολιτική κρίση»: Θες να σου θυμίσω πως όταν το Λαος έβαζε τζαβέλες, έκανε τις παπαριές του σε λαθρονομοσχέδιο κλπ εσύ «βασιζόσουν στον Άδωνι»; Ότι τώρα, ενώ βλέπεις ότι η χα είναι μια κλειστή κλίκα κομματόσκυλων, συνεχίζεις να τη στηρίζεις για να μη σε πουν...Δημητράκη; Όλοι έχουμε κάνει και κάνουμε λάθη. Το θέμα είναι να τα αναγνωρίζουμε.

- Τέλος, μια παρατήρηση σε κάποιους κίναιδους που εξακολουθούν να με υβρίζουν χωρίς να τους μιλήσω καν: Το ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ δεν ασχολείται ούτε με την χα, ούτε με κανένα άλλο κόμμα, αν οι ενέργειές του δεν βλάπτουν αυτά που προσπαθεί να υπερασπίσει και αναγράφονται στο όνομά του. ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ο Μιχαλολιάκος και τα αργόσχολα σκυλιά του. Γιατί; Διότι ξέρετε πως κατά βάθος η κριτική που ασκεί είναι σωστή και αντικειμενική.
Πιείτε ξύδι να το χωνέψετε κι αρχίστε πάλι να βρίζετε, «άντρακλες»...

tomb raider είπε...

Η ΑΙΩΝΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΓΩΜΑΡΑ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ.ΡΕ ΙΜΑΤΖΙΝΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΑΛΛΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ,ΑΛΛΟΙ ΑΝΑΡΧΙΑ, ΑΛΛΟΙ ΣΚΙΝΧΕΝΤΣ.ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

ΡΕ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤHΣΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ:


''Στην Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Με αυτά πορεύτηκε για χρόνια η Ελλάδα, αυτά είναι η ελπίδα μας να βγούμε από τον πάτο...''



ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ-ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

ηλιθιο καθυστερημενο παιδακι δημητρακη,μη μιλας εσυ για ανδρισμους..δε σε παιρνει ουτε μια στο εκατομμυριο

Ανώνυμος είπε...

30 Απριλίου 2013 - 11:31 π.μ.
30 Απριλίου 2013 - 12:26 μ.μ.
30 Απριλίου 2013 - 1:41 μ.μ.
30 Απριλίου 2013 - 2:02 μ.μ
ειναι το ιδιο ατομο


ΙΜΑΤΖΙΝΕ ΒΛΕΠΩ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.
ΤΟ 0.03%
.ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΑΝΕΠΕΙΔΕΚΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ.
ΤΟ 0.3% ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ 0.03%.
ΑΛΛΟ ΟΙ 2.000 ΨΗΦΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2000.
ΑΛΛΑ ΝΛΕΠΩ ΥΙΟΘΕΤΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΡΙΖΕΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ.
Ο ΦΥΡΕΡ ΤΗΧΣ ΧΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΡΑΒΟ .ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ.
Α ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΣΟΥ ΗΡΩΑ ΤΟΝ ΥΦΙΚΡΑΤΗ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΥΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΑΥΤΑ ,ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΑΦΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ. ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΠΩΣ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΝΔΟΤΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ; ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΖΕΥΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΠΙΟ ΛΑΟΜΙΣΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ, Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΟΥ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ,ΥΦΙΚΡΑΤΗΣ ,ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ.
Υ.Γ Ξέρω πολλούς ανθρώπους ειδικά μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν να ψηφίσουν την XA Αλλά βλέποντας αυτές τις γελοιότητες εκφράζουν φόβο και τρόμο..
ΑΣΤΑ, ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΑΥΤΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ , ΝΟΥ-ΔΟΥΛΑ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ , ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΔΙΠΛΗΣ ΓΟΝΕΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΣ.ΕΚ ΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ.

Έλληνας εργάτης είπε...

"ΡΕ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤHΣΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ:

''Στην Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Με αυτά πορεύτηκε για χρόνια η Ελλάδα, αυτά είναι η ελπίδα μας να βγούμε από τον πάτο...''

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ-ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ"

Μου απαντάς με στίχους σε όσα είπα ;;; περιμένω επιχειρήματα.
Είπα τους λόγους της καταστροφής και μου λες για Ελύτη και χα για τον λαό και την Πατρίδα. Θέσεις θέλω, επιχειρήματα .

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. είπε...

@ 1 Μαΐου 2013 - 10:36 π.μ.

KAΚΩΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ.

ΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ;
ΕΔΩ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΕΝΙΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ 100 ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΙ 50 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ ΟΙ 49 ΕΙΝΑΙ ΑΓΥΡΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ!

Έλληνας εργάτης είπε...

"KAΚΩΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ.

ΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ;
ΕΔΩ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΕΝΙΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ 100 ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΙ 50 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ ΟΙ 49 ΕΙΝΑΙ ΑΓΥΡΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ!"

η αλήθεια είναι οτι έχω εγώ το πρόβλημα αντίληψης αλλά εσυ μπορείς να γράφεις μόνο...κεφαλαία !
Ο Ελύτης αγαπητέ προσέφερε και τους στίχους στο εξαιρετικό άξιον εστι που μελοποίησε ο Θεοδωράκης , με την λογική σου επειδή ακουγόταν στις συγκεντ΄ρωσεις του πασοκ όλοι οι πασόκοι είναι μπολσεβίκοι.
Θα σου το ξαναπώ μπας και το χωνέψεις , είμαι Εθνικιστής που προέρχομαι απο την αριστερά , η οποία στην Ελλάδα μόνο το καλό του λαού δεν φροντίζει, αν εσύ θέλεις να κάνεις τον πορτιέρη του κινήματος σε οποιονδήποτε δεν είναι ακροδεξιός ή δεξιούλης , δικό σου το πρόβλημα.
Αδιαφορώ για τους χαρακτηρισμούς που μου δίνει ένας άνθρωπος του οποίου το κόμμα υποστηρίζει τους εφοπλιστές και κρεμάει την ΤΟ Λαμίας (το ξέχασες ; )
Ο Λένιν εκτός απο αυτό που λές έχει πει "η μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να υπάρξει για έναν άνθρωπο είναι να γίνει κοινωνικός επαναστάτης" και πολλά ακόμη όπως "το κράτος είναι απόστημα στο κορμί του ΕΘΝΟΥΣ". Αν θες συνεχίζω...καραβοκύρη μου...φίλε της ΕΕ...

Ανώνυμος είπε...

τραβα στο μαυσωλειο του μπασταρδοεβραιου λενιν ρε βλακα προβοκατορα να το γυαλισεις.οι Ελληνες δεν ειναι δυνατον να εχουν τετοια προτυπα.αρα Ελλην ΔΕΝ εισαι

Έλληνας εργάτης είπε...

"τραβα στο μαυσωλειο του μπασταρδοεβραιου λενιν ρε βλακα προβοκατορα να το γυαλισεις.οι Ελληνες δεν ειναι δυνατον να εχουν τετοια προτυπα.αρα Ελλην ΔΕΝ εισαι

μάθε να κρατάς τα νεύρα σου λέμε...
βρίζοντας δεν καταφέρνεις τίποτα (ούτε και μεθώντας) Αδιαφορώ για τους χαρακτηρισμούς που μου δίνει ένας άνθρωπος του οποίου το κόμμα υποστηρίζει τους εφοπλιστές και κρεμάει την ΤΟ Λαμίας (το ξέχασες ; )
" Ελλην ΔΕΝ εισαι"

"Έλλην" ;;; καθαρεύουσα μιλάς, μαλλιαρή μιλάς ;;; γριά είσαι ρε φίλε ; μάθε να μιλάς απλά , να απευθύνεσαι στις μάζες και άσε τις καθαρευουσιάνικες σαχλαμάρες , δεν είμαστε στο Φανάρι.

Ανώνυμος είπε...

@ 1 Μαΐου 2013 - 9:13 μ.μ.



..μονο ενα σταλινομαοϊκο αστροπελεκι σαν εσενα θα τσινουσε! ΞΥΔΙ!

Έλληνας εργάτης είπε...

"@ 1 Μαΐου 2013 - 9:13 μ.μ.



..μονο ενα σταλινομαοϊκο αστροπελεκι σαν εσενα θα τσινουσε! ΞΥΔΙ!

δεν έχει αλκόολ σήμερα ;
ε εφοπλιsτοφιλε ;;;

Ανώνυμος είπε...

@ 1 Μαΐου 2013 - 9:42 μ.μ.

ετοιμασου μπολσεβικο την αλλη εβδομαδα εχει μαστουρα αφθονη.πρεζα,χασισακι,κοκα κι οτι αλλο γουσταρεις! φροντιζουν οι τσυριζοοικολογοι και ο δημος για αυτο! αντε τραβα να καεις κι αλλο για να κανεις καλυτερη..αντισταση κατα του κεφαλαιου! χααχαχαχαχ!

Έλληνας εργάτης είπε...

"@ 1 Μαΐου 2013 - 9:42 μ.μ.

ετοιμασου μπολσεβικο την αλλη εβδομαδα εχει μαστουρα αφθονη.πρεζα,χασισακι,κοκα κι οτι αλλο γουσταρεις! φροντιζουν οι τσυριζοοικολογοι και ο δημος για αυτο! αντε τραβα να καεις κι αλλο για να κανεις καλυτερη..αντισταση κατα του κεφαλαιου! χααχαχαχαχ!"

έχεις μεγάλη πλάκα να προσπαθείς να βάλεις (ανεπιτυχώς) ταμπέλα στον άλλο μπας και κρυφτεί η πολιτική προσωπική ανεπάρκειά σου. Εννοείται πως τέτοια φεστιβάλ αποτελούν όπλο της νέας τάξης για αυτό λοιπόν κι εντάσσονται στους δήμους και τους κρατικούς μηχανισμούς. Μια κοινωνία δεν πάει μπροστά έτσι , αλλά πίσω καθώς η πρέζα αποσυνδέει την νεολαία απο το περιβάλλον , τις ευθύνες της.
Βλέπω μια εμμονή να μην απαντάς σε οτι ρώτησα.
Δεν με ενοχλεί να το επαναλάβω για πολλοστή. Σχολίασε μου την συμμετοχή των Ρώσων Εθνικιστών στην Οκτωβριανή επανάσταση και τα λόγια του Δραγούμη για αυτήν την ίδια επανάσταση.Όπως είπα ο κόσμος δεν μας κρίνει απο το αν σε έβρισα ή με έβρισες καλύτερα αλλά απο τον πολιτικό μας λόγο, περιμένω λοιπόν.

Ανώνυμος είπε...

2 Μαΐου 2013 - 1:56 μ.μ.

μα σου απαντησα.μπορεις να ανατρεξεις στα προηγουμενα σχολια μου.τις ταμπελες εσυ τις βαζεις,δεν ευθυνομαι εγω.

Έλληνας εργάτης είπε...

Σχολίασε μου την συμμετοχή των Ρώσων Εθνικιστών στην Οκτωβριανή επανάσταση και τα λόγια του Δραγούμη για αυτήν την ίδια επανάσταση.

Περιμένω

Ανώνυμος είπε...

μην εισαι σπαζαρχιδης.τα ειπαμε και τα ξαναειπαμε.δες και στο πιο κατω ποστ.

Έλληνας εργάτης είπε...

Σχολίασε μου την συμμετοχή των Ρώσων Εθνικιστών στην Οκτωβριανή επανάσταση και τα λόγια του Δραγούμη για αυτήν την ίδια επανάσταση.
ΑΠΑΝΤΑ , δεν σου βγαίνει δεν το βλέπεις ;
ή απάντα ή σταματα να γράφεις ,