ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

25/4/13

Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΑ AYTOKINHTA SMART ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ CRASH TESTS ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ... ΣΜΠΑΡΑΛΙΑ...

Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη  πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του  Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...

Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους. 

Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Το Smart παίρνει 4 και συνεπώς είναι ασφαλέστερο... σύμφωνα με το μεγαλύτερο οργανισμό Crash tests NCAP δηλαδή πολύ καλύτερη επίδοση από άλλα αυτοκίνητα με διπλάσιο μέγεθος! Δες εδώ http://www.euroncap.com/tests/smart_fortwo_2007/303.aspx

Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως βλακωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης. θα έπρεπε να ξέρετε ότι η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αποτελείται από δύο παράγοντες: Την ενεργητική και παθητική. Η ενεργητική έχει σχέση με την αποδοτικότητα του αυτοκινήτου σε τομείς όπως τα φρένα, το σύστημα διευθύνσεως, οι αναρτήσεις, οι επιδόσεις κ.λ.π. Η παθητική ασφάλεια έχει να κάνει με την απορρόφηση ενός χτυπήματος έτσι ώστε η πρόσκρουση να μη φτάσει στον κλωβό των επιβατών. Ένα μικρό αυτοκίνητο σαν το Smart, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτοκίνητα που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο απόσβεσης ενός χτυπήματος. Το Smart είναι αυτό που είναι. Ένα μικρό αμαξάκι πόλης και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Οι μοτοσικλέτες είναι μικρότερες από το Smart, τα παπάκια μικρότερα από τις μοτοσικλέτες και τα πατίνια μικρότερα από τα παπάκια. Θα πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε και γιατί και κυρίως πως το χρησιμοποιούμε. Με ότι κινείται μπορείς να σκοτωθείς κιόλας. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τη μερσέντες των 5 μέτρων με το Smart των 2μισι όπως δεν μπορείς να συγκρίνεις την μερσέντες των 5 μέτρων με την νταλίκα της ίδιας μάρκας. Μόνο η δική σας ανοησία θα μπορούσε να τα συγκρίνει αυτά.  Όσο για την τεχνολογία των εταιρειών, όλες μα όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν την πιο σύγχρονη τεχνολογία και στα μικρά, και στα μεγάλα αυτοκίνητα τους και βάσει διεθνών κανόνων χαρακτηριστικών ασφαλείας. Δεν κάνει ο καθένας του κεφαλιού του γιατί διαφορετικά δεν παίρνουν τα οχήματά τους έγκριση κυκλοφορίας.

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια "επίτηδες" γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων σήμερα έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα. Τις ζωές των ανθρώπων κοιτάμε πρώτα και μετά το πόσο θα παραμορφωθούν οι λαμαρίνες. Ακόμα και στο βίντεο που παίξατε με ένα Smart να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα και να πέφτει σε έναν πλάγιο τοίχο, το Smart παρέμεινε εντελώς ανέπαφο στον κλωβό επιβατών του όπως είδατε. Και φυσικά πάρτε και ένα άλλο αυτοκίνητο να το ρίξετε στον τοίχο με την ίδια ταχύτητα να δείτε πως θα γίνει. Ακόμα χειρότερα θα στραπατσαριστεί λόγω του μεγαλύτερου βάρους του.

 Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως "σμπαράλια". Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;

Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Παίζει ρόλο μέχρι και η μία μοίρα γωνίας πρόσκρουσης ακόμα, εκτός από την ταχύτητα βέβαια, το βάρος, την φορά, την πρόσφυση του δρόμου μέχρι και τις καιρικές συνθήκες...

 Απλά τυγχάνει αρκετοί "επώνυμοι" και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις τραγικές οδηγικές ικανότητες ή τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό πήγε και στούκαρε μετωπική με... ημιφορτηγό  λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι... Και πήγαινε λέει και με μόλις 50 χιλιόμετρα!!! Μα και ο άλλος που ερχόταν από την άλλη με άλλα 50 να πήγαινε αυτό έίναι σαν να στουκάρεις σε τοίχο με 100 χιλιόμετρα. Με 100 χιλιόμετρα σε μετωπική ξέρετε πολλά αυτοκίνητα που θα σας βγάλουν ζωντανούς;
Ή μήπως φταίει το Smart επειδή μία άσχετη οδηγός ερχόταν γκαζωτή και τσάκισε μία τροχονόμο; Λέγατε μάλιστα γελοιωδώς πως φταίει το αυτοκίνητο λες και σκοτώθηκε η οδηγός του μετά τη σύγκρουση με την τροχονόμο!!!!!!

Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου ή ειδικές πίστες και με 54 μέχρι 64 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.

Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε και κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart, είτε Ferrari F1 458 Italia, είτε Suzuki GSX1300, είτε Fiat 500. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.

Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.

17 σχόλια :

Petridis είπε...

ο ανθρωπος ειναι για γελια! ολοι οι ασχετοι κανουν εκπομπές επι..παντώς!

Ανώνυμος είπε...

Ιμάτζινε, εξαιτίας της παραπληροφόρησης των ΜΜΕ δεν παρακολουθώ καθόλου τηλεόραση. Εδώ όμως ο τύπος κάνει πάρα πολύ καλά. Τι προελεύσεως αυτοκίνητο είναι το Smart; Γερμανικό δεν είναι; Μποϊκοτάζ στα Γερμανικά προϊόντα δεν είπαμε; Είχα και εγώ κάποτε Γερμανικό αυτοκίνητο από το οποίο δεν είχα μείνει καθόλου ικανοποιημένος. Και όμως οι Γερμανοί κατάφεραν να ανεβάσουν στις πρώτες θέσεις τις πωλήσεις των αυτοκινήτων τους. Πως το έκαναν αυτό; Πολύ απλά λαδώνοντας δημοσιογράφους και περιοδικά αυτοκινήτων στα οποία υποβάθμιζαν τα αυτοκίνητα άλλων χωρών απέναντι στα Γερμανικά (παλαιότερα συνέβαινε κατά κόρον αυτό). Έτσι βγήκαν μπροστά οι Γερμανοί Ιμάτζινε, λαδώνοντας πολιτικούς και δημοσιογράφους! Ούτε Smart Ιμάτζινε, ούτε Mercedes ακόμη και τζάμπα.

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 2:08 π.μ. Αυτό αγαπητέ είναι άλλο ζήτημα. Την ίδια επιστολή θα έγραφα εάν τα Smart ήταν από το Κογκό. Και εγώ δεν αγοράζω εδώ και 3 χρόνια γερμανικά προϊόντα αλλά η εκπομπή του Φουρθιώτη δεν είχε να κάνει με αυτό το ζήτημα.

Ανώνυμος είπε...

Ιμάτζινε, Είτε είναι καλά είτε όχι που δεν είναι, θα πρέπει να δυσφημούμε συνέχεια και παντού όλα τα προϊόντα των Γερμαναράδων.

Ανώνυμος είπε...

το σμαρτ έχει το πρόβλημα ότι είναι μικρό, μια βίδα να βγει πιο έξω από το προβλεπόμενο σε έχει σκοτώσει

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλε,μεχρι ενα σημειο το πηγαινες καλα.Μετα με εχασες.Το παιδι που σκοτωθηκε με smart στην Καρυστο,του οποιου η θεια μιλησε χθες στην εκπομπη,ΔΕΝ ηταν πιωμενο οταν οδηγουσε το εν λογω κωλαμαξο.Ηταν μια χαρα και πηγαινε και με μικρη σχετικα ταχυτητα(γυρω στα 50χλμ)οπως και ο αλλος οδηγος.Κι ομως μια μετωπικη με αυτη την γελοια ταχυτητα,ηταν αρκετη για να στειλει ενα παιδι 20 ετων στον αλλο κοσμο.Μη γραφεις λοιπον ανυποστατα πραγματα,διοτι ετσι κανεις αυτο για το οποιο κατηγορεις τον Φουρθιωτη:παραπληροφορεις.Και τελος,δεν ειμαι ειδικη στα αυτοκινητα,ο πατερας μου ομως ηταν για πολλα χρονια οδηγος σε αγωνες και μηχανικος και πιστεψε με ξερει παρα πολλα.Οταν ηρθε η ωρα λοιπον να παρω το πρωτο μου αμαξι,ηθελα κι εγω smart για να το παιξω μοδατη,ειχαν ολες οι φιλες μου και ηθελα κι εγω,ξερεις τωρα πως ειναι αυτα με τις μοδες στους νεους!Τελος παντων,αρνηθηκε κατηγορηματικα να μου αγορασει το συγκεκριμενο αμαξι επειδη οπως μου ειπε ειναι σπιρτοκουτο.Ο κλωβος παραμορφωσης που επικαλουνται ολοι οι υπερασπιστες του,δεν προστατευει στη ουσια οδηγο και συνοδηγο,αποτελει απλως εναν σταθερο σκελετο του αυτοκινητου και τιποτε αλλο.η toyota εχει βγαλει το iq, το οποιο ειναι μεν μικρο,απο την αλλη ομως ειναι "δεμενο" αμαξακι,ζυγιζει σχεδον οσο 2 φορες το σμαρτ και ξεπερναει σε βαρος ακομη και το toyota aygo που ειναι αρκετα μεγαλυτερο.Αρα λοιπον,η ασφαλεια δεν εχει να κανει με το ποσο μακρυ ειναι ενα αμαξι στο ματι,αλλα με το τι υλικα εχουν χρησιμοποιηθει για να φτιαχτει.Οσο πιο ελαφρυ ενα αμαξι,τοσο φθηνοτερα υλικα και αρα τοσο πιο μεγαλο κερδος για τους Γερμαναραδες!Ολα αυτα που σου ανεφερα,τα εχω μαθει απο τον πατερα μου και τον εμπιστευομαι παρα πολυ,γιατι η αποφαση του να μην παρω σμαρτ μου εσωσε και την ζωη.Επειδη σε κουρασα,θα σου πω μονο ενα περιστατικο: εχω ενα renault twingo του 2006 αυτο μου υπεδειξε ο πατερας μου.Ποτε δεν μου αρεσε ιδιαιτερα και στην εμφανιση δεν ειχε καμια σχεση με το μοδατο σμαρτακι.Ενα μεσημερι παραβιαζει καποιος stop και πεφτει με μεγαλη ταχυτητα πανω μου,ευτυχως απο την πλευρα του συνοδηγου.Το ford fiesta του εγινε σμπαραλια και ευτος χτυπησε ελαφρα ευτυχως στο κεφαλι.το twingaki βγηκε ΑΝΕΠΑΦΟ με μονο ενα βαθουλωμα στη πορτα.Απο τοτε πιστεψε με,ευχαριστω τον Θεο καθε μερα που πηρα αυτο το αμαξι,γιατι εαν οδηγουσα σμαρτ τα αποτελεσματα της συγκρουσης θα ηταν πολυ διαφορετικα και σιγουρα οχι θετικα.Συγνωμη αν σε κουρασα και καλη σου μερα!

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 10:51 π.μ. Τα smart είναι όντως μικρά και γιαυτό τα αγοράζει κανείς για τις μετακινήσεις του στις πόλεις. Οι μοτοσικλέτες είναι ακόμα πιο μικρές και ακόμα πιο μικρά τα πατίνια. Εάν είσαι "τυχερός" σκοτώνεσαι με όλα αυτά...

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 11:43 π.μ. Κάνεις τραγικό λάθος φίλε. Λυπάμαι αλλά δεν γνωρίζεις τίποτα από θέματα αυτοκίνησης. Εάν τρακάρεις με την "γελοία" ταχύτητα των 50 χιλιομέτρων μετωπική με άλλο αμάξι που πάει επίσης με την ίδια ταχύτητα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 100 χιλιόμετρα. Με κανένα αυτοκίνητο δεν γλιτώνεις σε αυτή την ταχύτητα. Ακόμα και με 20 χιλιόμετρα εάν πέσεις σε τοίχο μπορεί να σκοτωθείς εάν δεν φοράς ζώνη και σκάσει ο αερόσακος...

-=IMAGINOS=- είπε...

Επίσης λες "Οσο πιο ελαφρυ ενα αμαξι,τοσο φθηνότερα υλικά. Πάλι κάνεις λάθος. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που είναι και τα πλέον ασφαλή σε συγκρούσεις είναι πανάλαφρα. Μία φόρμουλα 1 ζυγίζει περίπου 600 κιλά... Το Smart και το Aygo είναι ελαφρύτερα από το Toyota ΙQ γιατί έχουν πλαστικό εξωτερικό αμάξωμα. Από μέσα όμως υπάρχει αλουμινένιο μείγμα σκελετού και προστατευτικά ισχυρότερο και από το ατσάλι. Ο πατέρας σου χωρίς να θέλω να τον προσβάλω προφανώς γνωρίζει τις παλιές τεχνολογίες και συστήματα ασφαλείας. Εξάλλου άλλο μηχανικός μηχανολόγος και άλλο σχεδιαστής και μηχανικός συστημάτων ασφαλείας. Αυτά δεν έχουν ουδεμία σχέση μεταξύ τους. Σήμερα τα πάντα έχουν αλλάξει άρδην στον τομέα αυτό και δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση με το παρελθόν. Παλαιότερα τα αυτοκίνητα στις συγκρούσεις δεν πάθαιναν ούτε το 20% από τις σημερινές ζημιές στα σύγχρονα αμάξια. Την καταπόνηση όμως την δεχόταν το σώμα του επιβάτη... Τέλος το Smart είναι αυτό που είναι. Εάν μικρό αμαξάκι πόλης και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Οι μοτοσικλέτες είναι μικρότερες από το Smart, τα παπάκια μικρότερα από τις μοτοσικλέτες και τα πατίνια μικρότερα από τα παπάκια. Θα πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε και γιατί. Με ότι κινείται μπορείς να σκοτωθείς κιόλας.

-=IMAGINOS=- είπε...

Και επαναλαμβάνω. Το τραγικό σου λάθος είναι η αντίληψη του Ανέπαφου. Τραγικότατο λάθος. Το ασφαλές αμάξι πρέπει να γίνεται σμπαράλια οπτικά ώστε να αποραφάει όσο το δυνατόν την μεγαλύτερη ένταση της σύγκρουσης και να καταπονείται λιγότερο ο επιβάτης. Το Fiesta γιαυτό ακριβώς έγινε σμπαράλια. Τέλος μη κρίνεις τα αποτελέσματα τόσο φθηνά. Αλλιώς στραπατσάρεται ένα αμάξι όταν το στουκάρουμε εμπρός και αλλιώς στα πλάγια.

Ανώνυμος είπε...

Φίλη ανώνυμη, θα πρέπει να ξέρεις ότι η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αποτελείται από δύο παράγοντες: Την ενεργητική και παθητική. Η ενεργητική έχει σχέση με την αποδοτικότητα του αυτοκινήτου σε τομείς όπως τα φρένα, το σύστημα διευθύνσεως, οι αναρτήσεις, οι επιδόσεις κ.λ.π. Η παθητική ασφάλεια έχει να κάνει με την απορρόφηση ενός χτυπήματος έτσι ώστε η πρόσκρουση να μη φτάσει στον κλωβό των επιβατών. Ένα μικρό αυτοκίνητο σαν το Smart και τα υπόλοιπα που έγραψες, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτοκίνητα που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο απόσβεσης ενός χτυπήματος. Όσο για την τεχνολογία των εταιρειών όλες χρησιμοποιούν την πιο σύγχρονη τεχνολογία και στα μικρά, και στα μεγάλα αυτοκίνητα τους.
Στο σχόλιο σου απάντησα για να μη ξεγελαστείς επειδή έτυχε μια δυο φορές και δεν έπαθες τίποτα και δεν προσέχεις, γιατί η τύχη δεν θα μας ευνοεί πάντα. Και μένα μου έτυχαν δύο ατυχήματα με μεγάλες υλικές ζημίες αλλά χωρίς να πάθω τίποτα. Αυτό όμως δεν με έκανε να πιστέψω ότι με έσωσε το αμάξι αλλά ούτε η τύχη μου. Δεν πρέπει να προκαλούμε την τύχη μας γιατί κάποτε μας εγκαταλείπει. Πάνω από όλα χρειάζεται προσοχή.

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 1:30 μ.μ. Σωστότατος. Προσυπογράφω.

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 11:43 π.μ Και κάτι τελευταίο για την φίλη.

Μη νομίζεις πως το Twingo σου είναι ασφαλέστερο από το Smart. Δυστυχώς σε πληροφορώ πως το Twingo που έχεις παίρνει μόνο 3 αστέρια στα 5 σύμφωνα με το μεγαλύτερο οργανισμό Crash tests NCAP Δες εδώ http://www.euroncap.com/tests/renault_twingo_2003/161.aspx

Αντιθέτως το Smart παίρνει 4 και συνεπώς είναι ασφαλέστερο...
Δες εδώ http://www.euroncap.com/tests/smart_fortwo_2007/303.aspx

Να το πεις και στον μπαμπά σου.

Ανώνυμος είπε...

Το ελαφρύτερο σταματάει γρηγορότερα και εφόσον δεν έχει και μεγάλο βάρος δεν χρειάζεται την απόσβεση που χρειάζεται ένα βαρύτερο και μεγαλύτερο αλλά έχει το μειονέκτημα ότι μπορεί να κάνει γκέλ και να φύγει στο αντίθετο ρεύμα.

Θέλω να ρωτήσω αυτούς που έχουν σμαρτ.
Ισχύει ότι αν πατήσεις απότομα φρένο κάνει κωλοτούμπα????

Ανώνυμος είπε...

Για κωλοτουμπες περισσοτερες πληροφοριες στον Καρατζαφερη.-ΔΗΜΙΟΣ-

Ανώνυμος είπε...

Παιδια σας ευχαριστω για τις πληροφοριες.Ειχα δει το crash test του twingo και παλι ομως νιωθω πιο ασφαλης μεσα σε αυτο απ'οτι σε ενα smart.Η κολλητη μου εχει και απλα δεν μπαινω.οσο για τον φιλο που ειπε να μην προκαλω τηντυχη μου,οδηγω πολυ προσεκτικα και οταν εγινε το τροχαιο εκεινο δεν εφταιγα εγω.Οσο για το αμαξι του αλλου οδηγου,δεν εγινε απλως σμπαραλια,ο ανθρωπος χτυπησε πολυ περισσοτερο απο μενα που απλως με χτυπησε η ζωνη.Απ'οτι καταλαβαινω ξερετε απο αυτοκινητα,θα πω ομως την δικη μου εμπειρια.Oi πορτες των twingo,μιλαω για τα παλια παντα,εαν αφαιρεσεις την ταπετσαρια,εχουν δυο τεραστιες σιδερενιες μπαρες,ακριβως επειδη δεν διαθετουν πλαγιους αεροσακους.Και μονο για να την ανοιξεις την πορτα αυτη,κανεις μπρατσα δεν ειναι το ιδιο με την πορτα του smart η του yaris για παραδειγμα,που ειναι σαν τσιγαροχαρτα.!Αυτο και μονο με κανει να αισθανομαι λιγο πιο ασφαλης.Ισως βεβαια να ειναι απλα η ιδεα μου.Και να σας ρωτησω και κατι τελευταιο,να μου απαντησει οποιος ξερει.Το fiat500 γενικα,θεωρειται καλο αμαξακι;Γιατι ενδιαφερομαι να αγορασω νεο αμαξι κ το σκεφτομαι!Επισης αν καποιος γνωριζει να μου προτεινει ενα μικρο και καλο αυτοκινητο!Ο πατερας μου εχει λυσσαξει με το vw up! Σας ευχαριστω! :)

-=IMAGINOS=- είπε...

25 Απριλίου 2013 - 5:27 μ.μ.
Αγαπητή φίλη όλα τα αμάξια έχουν προστατευτικές μπάρες εσωτερικά της πόρτας. Εάν δεις μάλιστα του Smart θα πάθεις πλάκα. Είναι οι φαρδύτερες... Η πόρτα του twingo είναι βαριά γιατί είναι μεγάλη και σιδερένια. To Smart είπαμε έχει πλαστικό εξωτερικό αμάξωμα γιαυτό και δεν θα δεις ποτέ Smart με χτυπηματάκια και γρατζουνιές στο αμάξωμά του. Και το yaris είναι εξαιρετικό. Μη κοιτάς το βάρος της πόρτας. Οι μπάρες του είναι από αλουμίνιο και συνεπώς πολύ ελαφρές αλλά ισχυρότερες και από το ατσάλι. Το νέο twingo είναι εξαιρετικό και πεντάστερο μάλιστα. Το Fiat 500 είναι καλό αλλά υπερτιμημένο και δεν έχει ούτε καν ντουλαπάκι για τα έγγραφά σου... Το VW UP επίσης υπερτιμημένο και με πανάκριβα σέρβις και ανταλλακτικά ως VW (Τα ακριβότερα σε σχέση με όλες τις μάρκες.) Μέσα είναι γυμνό με μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες και μόνο έναν διακόπτη για τα παράθυρα ανά πορτα. Δεν μπορείς να ανοίξεις δηλαδή το παράθυρο του συνοδηγού από τη θέση του οδηγού... Με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ καλύτερο αμάξι όπως το νέο KIA Picanto που τα έχει όλα και έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και είναι το καλύτερο σούπερ μίνι της αγοράς και με 7 χρόνια εγγύηση. Πήγαινε δες το από κοντά κάνε test drive και θα με θυμηθείς. http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/newpiccanto/

Εάν θέλεις Fiat τότε το νέο Panda όχι το 500. http://www.fiat.gr/cars.aspx?id=296&parent=3&root=296

Και αυτό εξαιρετική επιλογή.