ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

10/3/13

ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ..

 Μπορεί κανείς σώφρων, έστω και για πλάκα να φανταστεί κάποιον ελληνοποιημένο Νιγηριανό ή Πακιστανό ή Αλβανό ή Παπουανεογουηνεανό στη θέση του Εύζωνα μας; Μη τρελαθούμε δηλαδή.....

Σε αυτή την φράση που φυσικά ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, οι θολοδημοκράτες και ψευτοκουλτουριάρηδες απαντούν επικαλούμενοι τους αρχαίους ημών προγόνους για να παρουσιαστούν περισσότερο πειστικοί στους Εθνικιστές... ώστε να πείσουν δηλαδή πως και τα ξενόφερτα τέκνα μπουκαδόρων μπορούν να σηκώνουν την Ελληνική σημαία, να παίρνουν την ιθαγένεια και να λογίζονται ως Έλληνες...  Κούνια που τους κούναγε... Διαβάστε και θα καταλάβετε...

1)Στην Αθήνα του Περικλή καθώς και στην Σπάρτη αλλά και όλες τις Πόλεις Κράτη της Αρχαίας Ελλάδος, είχαν πολιτικά δικαιώματα ΜΟΝΟ όσοι είχαν και τους δυο γονείς τους καταγόμενους και γεννημένους στην Πόλη Κράτος, Αθήνα, Σπάρτη, Κόρινθο κλπ. και ήταν κατά το ΓΕΝΟΣ Έλληνες, εξ αίματος και μόνο δηλαδή.

2)Στους Ολυμπιακούς Αγώνες συμμετείχαν ΜΟΝΟ οι Έλληνες το ΓΕΝΟΣ, ουδείς άλλος.

3)Ο μη ΕΛΛΗΝΑΣ ονομαζόταν ΒΑΡΒΑΡΟΣ όχι ΞΕΝΟΣ.

4)ΞΕΝΟΣ ήταν ο Έλληνας από άλλη Πόλη - Κράτος της Ελλάδος.

5)Ο ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ αναφερόταν στους ΕΛΛΗΝΕΣ από διαφορετικές Πόλεις Κράτη της Ελλάδος και μόνο, όχι στους βαρβάρους.

6)Ο Ιπποκράτης αρνήθηκε να θεραπεύσει τον Πέρση βασιλιά Αρταξέρξη, διότι ήταν  βάρβαρος και εχθρός των Ελλήνων. Το ξέρεις αυτό Πατούλη;

7)Ο Αριστοτέλης και ο Ισοκράτης γράφουν ότι είναι φυσικό οι Έλληνες να  εξουσιάζουν τους βαρβάρους.

8)Ο Θαλή του Μιλησίου είπε: "Ευχαριστώ τους θεούς που γεννήθηκα ελεύθερος και όχι δούλος, άνθρωπος και όχι ζώον, Έλληνας και ΟΧΙ βάρβαρος"...

Και στο μεγάλο ζήτημα του Ισοκράτους: Tι λέει πραγματικά ο Ισοκράτης για τους μετέχοντες της Ελληνικής Παιδείας όπου και μας τα έκαναν τσουρέκια οι αμόρφωτοι θολοκουτλουριάρηδες της αριστεράς;

Πουθενὰ δὲν ἀναφέρει ὁ Ἰσοκράτης (οὒτε ἂλλος Ἓλλην συγγραφεὺς) ὃτι “Ἓλληνὲς εἰσι οἱ μετέχοντες τῆς Ἑλληνικῆς παιδείας”. Ἡ ρῆσις αὐτὴ, τὴν ὁποίαν κατά κόρον ἐξεμεταλεύθησαν τὰ Μ.Μ.Ε., εἶναι χαλκευμένη, παράφρασις, παρερμηνεία, διαστρεύλωσις τοῦ 50οῦ ἐδαφίου απὸ τὸν “Πανηγυρικὸν” τοῦ Ἰσοκράτους, τὸ ὁποῖον εἰς τὴν πραγματικότητα διατυπώνει, σαφῶς, τελείως αντίθετη ἒννοια. (Γι’ αὐτὸ δὲν ἐπιθυμοῦν κάποιοι νὰ διδάσκωνται τὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ εις τὰ σχολεῖα: γιὰ νὰ μποροῦν διάφοροι ἐπιτήδειοι, νὰ ἐρμηνεύουν τὰ ἀρχαῖα κείμενα ὃπως τοὺς βολεύει).

Ὁ Ἰσοκράτης, λοιπὸν, πλέκων τὸ ἐγκώμιον τῆς πνευματικῆς αἲγλης τῶν Ἀθηνῶν, γράφει ἐπὶ λέξει:
“.... ΤΟΣΟΥΤΟΝ Δ’ ΑΠΟΛΕΛΟΙΠΕΝ Η ΠΟΛΙΣ ΗΜΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟ ΦΡΟΝΕΙΝ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΘ΄ ΟΙ ΤΑΥΤΗΣ ΜΑΘΗΤΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΕΓΟΝΑΣΙΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΝΟΜΑ ΠΕΠΟΙΗΚΕ ΜΗΚΕΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΔΟΚΕΙΝ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΛΕΙΣΘΑΙ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ Η ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ.”

Τὸ ρῆμα “πεποίηκε” καὶ τὸ τὸ ἀπαρὲμφατον “δοκεῖν”, τὰ ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ Ἰσοκράτης, δὲν ἒχουν τεθῆ τυχαίως. Ὃπως παρατηρεῖ καὶ ὁ σχολιογράφος τῶν Κωδίκων, ὁ Ἰσοκράτης πάντοτε “σαφεῖ τῇ λέξει κέχρηται” (vita 1.10). Σημειωτέον δὲ, ὃτι συνεπλήρωνε καὶ ἐτελειοποιοῦσε τὸν “Πανηγυρικὸ” περισσότερο ἀπὸ δέκα ἒτη, προκειμένου νὰ τὸν ἀπαγγείλη κατὰ τὴν ἑκατοστὴν Ὀλυμπιάδα – τὸ 380 π.ν.χ.-, ὃπου, ὡς γνωστὸν, συμμετεῖχον ΜΟΝΟΝ Ἓλληνες.

Τὸ ρῆμα “ποιῶ” σημαίνει κατασκευάζω, φτιάχνω, δημιουργῶ. Τό μέσον (μέση φωνὴ) “ποιούμαι” σημαίνει ὑπολαμβάνω, νομίζω: “συμφορὰν ποιοῦμαι” = θεωρῶ ὡς συμφορὰν (ἀνάλογες σημερινὲς ἐκφράσεις: “περιποιημένη συμπεριφορὰ”, “κατασκευασμεύνη ὑπόθεσις”, “φτιαχτὸ ζήτημα”.
Τὸ δὲ ρῆμα “δοκῶ” σημαίνει ὑποθέτω, νομίζω, φαντάζομαι: δοκεῖ = φαίνεται, ἐν ἀντιθέσει πρὸς τὴν πραγματικότητα. “Τά δοκούντα –μόνον - τῷ δοκοῦντι εἶναι ἀληθῆ” τονίζει ὁ Πλάτων εἰς τὸν διάλογον “Θεαίτητος” (158 Ε).

Ὁ Ἰσοκράτης λοιπὸν ἁπλῶς διαπιστώνει:
“Ἡ πόλις μας (δηλαδή αἱ Ἀθῆναι, ἡ Ἑλλὰς Ἑλλάδος κατὰ τὸν Θυκυδίδη), τόσον ἒχει ἀφήσει πίσω της (“ἀπολέλοιπε”, “ἐξεπέρασε”) ὡς πρὸς τὴν φρόνησιν τοὺς ἂλλους ἂνθρώπους, ὣστε οἱ μαθηταὶ αύτῆς ἒγιναν διδάσκαλοι ἂλλων καὶ τὸ ὂνομα τῶν Ἑλλήνων πεποίηκε ( = ἐδημιούργησε τὴν πεποιημένην, πλαστὴν ὲντύπωσιν) δοκεῖν εἶναι ( =νὰ φαίνεται ὃτι εἶναι –δίχως ὃμως νὰ εἶναι) χαρακτηριστικὸν ὂχι πιὰ τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας καὶ νὰ ἀποκαλοῦνται Ἓλληνες (δὲν τοὺς ἀποκαλοῦμε ἐμεῖς) μᾶλλον οἱ μετέχοντες τής ἡμετέρας ἐκπαιδεύσεως παρὰ (οἱ μετέχοντες) τῆς κοινῆς φύσεως ( =γεννήσεως, καταγωγῆς).

Δηλαδὴ, κάτι παρόμοιο μὲ αὐτὸ ποὺ γίνεται σήμερα μὲ τοὺς καθηγητὲς ξένων γλωσσῶν. Οἱ μαθηταὶ λένε: “ἡ γαλλίδα”, “ἡ γερμανίδα”, “ὁ ἂγγλος”, κ.ο.κ., ἐννοώντας τοὺς -Ἓλληνες- καθηγητὰς, οἱ ὁποῖοι διδάσκουν αὐτὲς τὶς γλῶσσες.

Γι’αὐτὸ ἀκριβῶς ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα ἐτακτοποίησε τὸ ἀνεφυὲν πρόβλημα, καθορίζοντας ὡς “ἑλληνίζοντας” (καὶ ὂχι “Ἓλληνας”) τοὺς ξένους τοὺς διδάσκοντας ἑλληνικὰ. Ἒτσι ἒχομε τοὺς “ἑλληνίζοντας” Ἰουδαίους, δηλαδὴ τοὺς ὁμιλοῦντας τὴν Ἑλληνικὴν, καὶ γενικῶς τοὺς συγγραφεῖς, οἱ ὁποῖοι εἰς τὰ κράτη τῆς Ἀνατολῆς, ἀλλὰ καὶ τῆς Δύσεως, ὡμιλοῦσαν, ἒγγραφον καὶ ἐδίδασκον τὰ Ἑλληνικὰ.

“Ἑλληνιστὴς” μέχρι σήμερα, εἶναι ὁ ἑλληνόγλωσσος ἀλλοδαπὸς, ὁ καθηγητὴς τῶν Ἑλληνικῶν. Λόγου χάριν, ἡ Γαλλίδα ἑλληνίστρια Ζακλὶν ντὲ Ρομιγὺ, ὁ Ἱσπανὸς ἑλληνιστὴς Φεδερίκο Σαγρέδο, ὁ Ἱσπανὸς ἑλληνιστὴς Χουὰν Κοντὲρχ, καθηγητὴς εἰς τὸ πανεπισήμιο st. Andrews τῆς Σκωτίας, ὁ ὁποῖος ἀναγράφει εἰδήσεις στὴν ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα, στὸν ἱστοχῶρο του http://www.akwn.net/ κ.ἂ.

Καὶ γιὰ νὰ μὴν ὑπάρξη τυχὸν παρεξήγησις γύρω ἀπὸ τὴν λέξι “μαθηταὶ” (οἱ ταύτης μαθηταὶ γεγόνασι διδάσκαλοι τῶν ἂλλων) διευκρινίζομε ὃτι οἱ μαθηταὶ οἱ ὁποίοι συνέρρεον εἰς τὶς Σχολὲς τῶν Ἀθηνῶν δὲν ἦσαν μόνον Ἓλληνες, ἀλλὰ καὶ ξένοι ἀπὸ Ἀνατολὴ καὶ Δύσι. Αὐτοὶ, γυρίζοντας στὶς πατρίδες των, ἐδίδασκον ἑλληνικὰ ὡς “Ἓλληνες διδάσκαλοι” καὶ μετέπειτα “ἑλληνοδιδάσκαλοι”.

5 σχόλια :

ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ είπε...

Σωστός ΙΜΑΤΖΙΝΕ, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.

Η Ελλάς θεμελιώθηκε ως ΕΘΝΙΚΟ Κράτος με βάση το Δίκαιο του Αίματος και ΟΧΙ του εδάφους.

Το δίκαιο του εδάφους ισχύει σε πολυφυλετικά κράτη όπως οι ΗΠΑ, όπου θεωρείται αυτομάτως "αμερικανός" όποιος γεννηθεί στο έδαφός τους.

Αντιθέτως στην Ελλάδα η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ( = το ίδιον ΓΕΝΟΣ ) ανήκει στους Έλληνες την ΚΑΤΑΓΩΓΗ.

Το δίκαιο του εδάφους , ο πολυφυλετισμός και ο "αντιρατσισμός" είναι ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ προελεύσεως ιδεολογήματα.

Τώρα πώς γίνεται οι - υποτιθέμενοι - αντικαπιταλιστές και αντιαμερικάνοι αριστεροί να υιοθετούν και να υπερασπίζονται αυτά τα αμερικανικά ιδεολογήματα, ας το κρίνει ο καθένας.

Ίσως ο μίστερ Alexis Tsipras και η συντρόφισσα Αλέκα μπορούν να μας διαφωτίσουν επ'αυτού.

Εμείς οι Εθνικιστές πάντως θα αγωνιστούμε για να μείνει η Ελλάδα κράτος ΕΘΝΙΚΟ, έτσι όπως την ήθελαν και την έφτιαξαν με το αίμα τους οι Ήρωες του 1821.

ΥΓ - Γιατί ΙΜΑΤΖΙΝΕ έβγαλες την ανάρτηση με την τρό'ι'κα και τους σκύλους ;; Είχε πολύ ενδιαφέρον το σκυλορεπορτάζ !

Ανώνυμος είπε...

Ορθότατη η ανάλυση περί του συγκεκριμένου χωρίου του Ισοκράτους που τόσο μας έχουν ζαλίσει οι ψευτοκαθηγητές και προοδευτικοί της αριστεράς...
Και μιας και ομιλούμε περί του Ισοκράτη θα πρέπει να γνωρίζει ό κόσμος ότι ο Ισοκράτης όχι απλά ήταν υπέρμαχος του Ελληνικού έθνους αλλά ήταν από τους πιο τοπικιστές και υπέρμαχους της πατρίδος του των Αθηνών...
Πάντοτε υπερασπιζόταν και εξυμνούσε την πατρίδα του την Αθήνα μέσω των έργων του και πάντα προσδοκούσε στον κοινό αγώνα για εκστρατεία των Ελλήνων κατά των Περσών αλλά μόνο υπό την ηγεσία των Αθηνών...
Δεν χώνεψε ποτέ την ενδυνάμωση του κράτους των Μακεδόνων υπό του Φιλίππου (όπως ακριβώς και ο Δημοσθένης) και τις προσπάθειες που έκανε ο Φίλιππος για ένωση όλων των Ελλήνων υπό των Μακεδόνων ...
Αυτοκτόνησε την επομένη της μάχης της Χαιρωνείας (338 π.Χ.) σε ηλικία 98 ετών όταν έμαθε ότι ο Μακεδονικός στρατός είχε συντρίψει τις ενωμένες δυνάμεις των Αθηναίων και των Θηβαίων και ετοιμαζόταν να προελάσει εις τας Αθήνας...
Είναι τουλάχιστον ντροπή να λέγεται ότι ο Ισοκράτης ήταν διεθνιστής...όχι μόνο ήταν Έλληνας αλλά άκρατος τοπικιστής Αθηναίος...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ

ΚΑΚΟΜΟΙΡΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΝΕΟ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ(ΓΙΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

www.youtube.com/watch?v=Mo6oPK2iFgU

ΚΑΤΑΡΡΕΩ !!!!

Καταρρέω… κι άλλο πλέον δεν μπορώ
Θα ερωτευτώ τον μπενι, τον κουρελη, τον Ζορρό
Και δεν ξαναγαπάω θηλυκό

Μ’ έναν κνίτη πρώτα, και μ’ έναν σαμαρικο
Μ’ έναν ξαναμμένο λαθρομωαμεθανό
Και μ’ έναν πρεζάκια γυφτο γερμανο παρδαλό

Έγινε της μόδας ποιος θα σακατέψει ποιον
Εποχή της τσοντας και των λαθροκαταστροφων
Ε, κάθομαι τις τρώω το λοιπόν

Καταρρέω το καδρο παρατραβάς
Πως να αποφύγω το μοιραίο, έγινα και καδρας
Ελεύθερέ μου κυβερνητη πονάς

Ένας αλλά Λέων, κι όλοι εσείς τροικανα
Δε σηκώνω πλέον άλλη λαθρα κοπανια
Ρε, που την βρήκα τέτοια λεβεντιά!

Καταρρέω κι άλλο πλέον δεν μπορώ
Θα ερωτευτώ τον Τσιπουρα, τον Ποπάυ,την παπαρουπα, τον Ζορρό
Και δεν ξαναγαπάω σαμαρικο

Ανώνυμος είπε...

ρε μαγκες τι αναλυσεις περισπουδαστες κανετε,

οι ανθρωποι εχουν σχεδιο κρυσταλλινον


που οδηγουν ολα αυτα σε σχεση με το στρατο

ειναι εμφανες σε 20 χρονια ο στρατος δεν θα ειναι εθνικος για να προστατευει τους ελληνες αλλα ενας μικρος σε μεγεθος πολυφυλετικος στρατος απο πολυφυλετικους αξιωματικους και στρατιωτες μισθοφορους που θα εξυπηρετει οχι την ασφαλεια και την προστασια της τιμης και της ζωης των ελληνων αλλα πολυεθνικους στοχους και συμφεροντα.

και τοτε οι ελληνες δεν θα εχουν κανενα να τους προστατεψει απο μια σφαγη σε μια συγκρουση που θα προωθησουν ενδεχομενως αν αντιδρασουν στην συρρικνωση τους η σε δικαιωματα των εδω μειονοτητων.

αυτο ειναι ολον

αφοπλιζουν για να μην υπαρχει κανενα εργαλειο σωτηριας.

θα φτιαξουν και μειονοτητες θρησκευτικες και εθνικες θα στησουν σε καθε πολη τζαμια και ναους ιεχωβαδων ελευθερα πλεον και υστερα θα κανουν τα ιδια με την γιουγκοσλαβια και θα κερδισουν απο τον φυσικο πλουτο.

μονον που οι ελληνες δεν θα εχουν δικο τους στρατο να τους προστατευσει.