ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

15/3/13

ΣΤΟ 20% Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ...

Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν να βγάλουν στη δημοσιότητα δημοσκόπηση πάνω από μήνα... Δεν πειράζει, ξυδάκι... Μέχρι το καλοκαίρι θα είναι και πρώτο κόμμα η ΧΑ και θα είστε χωμένοι βαθιά στις τρύπες σας....

Κυκλοφορήστε στους δρόμους και στην πραγματική ζωή και ρωτήστε τους γύρω σας τι θα ψηφίζουν. Όλοι λένε μία Χρυσή Αυγή τους χρειάζεται και σκέπτονται να ψηφίσουν ΧΑ ή δηλώνουν πως θα την ψηφίσουν.. Εξάλλου στις δημοσκοπικές εταιρίες δεν δηλώνουν οι πολίτες με ευκολία πως θα ψηφίσουν ΧΑ. 2 και 3% έδιναν όλες προεκλογικά και τελικά η ΧΑ πήρε το τριπλάσιο. Τώρα της δίνουν περί το 10% άρα με τριπλασιασμό και πάλι φτάνουμε και το 30%..  Μη ξεχνάτε επίσης πως το πρώτο κόμμα είναι η αδιευκρίνιστη ψήφος και αυτή πάει στη ΧΑ άνετα. Όλοι οι άλλοι ότι ήταν να πάρουν το πήραν. Στις εκλογές αυτές όποτε και να γίνουν, θα γίνει η μεγάλη ανατροπή και θα τρίβουν όλοι τα μάτια τους..

4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Άντε να τελειώνουμε. Να ξεβρωμίσει ο τόπος!

ΙΜΑΤΖΙΝΕ θα πείς τίποτα για τα μ....πανα, του Ράδιο-Αρβύλα;

Έχουν χορηγό τα "Χρυσωρυχεία Θράκης" γι αυτό δεν είπαν τίποτα για τις Σκουριές και την Ιερισσό τα αρχίδια!

http://trelogiannis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_3869.html

Ανώνυμος είπε...

http://xristospappas.blogspot.gr/2013/03/public-issue.html

Πάρε να δεις όταν ομιλούμε περί δημοσκοπήσεων περί τίνος ομιλούμε...
Public Issue...Στις 4/3 η Χρυσή Αυγή παίρνει 13,3%...στις 7/3 η Χρυσή Αυγή παίρνει 13,7% και στις 12/3 (στη δημοσκόπηση που δημοσιεύεται από τον ΣΚΑΪ) παίρνει...10%!!!!!!!!
Δηλαδή η Χρυσή χάνει 3,7% μέσα σε λιγότερο από 5 ημέρες ήτοι το 27% (!!!!!!) της δύναμης της...
Και πως δικαιολόγησε ο Μαυρής της Public Issue την "πτώση" της Χρυσής Αυγής σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση; Μα στην άνοδο του κόμματος του...τηλεπροέδρου Καρατζαφέρη!!!!!!
Μιλάμε ότι στις δημοσκοπήσεις δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα πλέον..

ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ είπε...

IMATZINE μην με παρεξηγήσεις, αλλά εγώ έχω μάθει να κρατάω μικρό καλάθι.

Είμαι χρυσαυγίτης και θα ήθελα πολύ να ισχύουν αυτά που γράφεις για τις μυστικές δημοσκοπήσεις.

Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες.

Εγώ όμως δυστυχώς δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον νεοέλληνα.

Ο νεοέλληνας - σε στιγμές θυμού και αγανάκτησης - βρίζει τους πάντες, αλλά την ώρα της κάλπης τα ξεχνάει όλα και τους ξαναψηφίζει.

Είναι τεράστια - και εκνευριστική - η τάση του νεοέλληνα να ξεχνάει.

Επίσης λάβε υπόψη σου ότι, όσο το σύστημα βλέπει την ΧΑ να ανεβαίνει, οι επιθέσεις και οι προβοκάτσιες εναντίον της θα εντείνονται.

Εγώ λοιπόν κρατάω πάντα μικρό καλάθι.

Προσωπικά θα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος εάν η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ παγιωθεί όντως ως τρίτο κόμμα με διψήφιο ποσοστό.

Οτιδήποτε πάνω από 10-11% - δηλ. περίπου διπλασιασμός του ποσοστού μας - θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ επιτυχία.

Φυσικά - επαναλαμβάνω - μακάρι να επαληθευτούν αυτά που γράφεις.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΡΩΜΟΚΑΝΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΟΒΟΝΤΑΙ ΜΑΙ ΤΡΕΜΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΜΑΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΑΝΑΤΗΛΛΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΓΗ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΑ ΤΑ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ