ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

3/2/13

ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ..

Τα μαύρα μάτια σου
όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
κάποια αγάπη μου παλιά.


Μέσα στα μάτια σου
κοιτάζω κείνη που αγαπούσα μέχρι χτες
εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές
τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές.


Τα μαύρα μάτια σου
όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
κάποια αγάπη μου παλιά.


Γεια σου ρε Αγγελόπουλε, Αθάνατε!!!

5 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΣΩΝΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ
Η ΔΕΗ ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΖΗΜΕΝΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ
ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Tι συνψηφισμοι ειναι αυτοι?
Αθανατος ο Αγγελοπουλος, Αθανατος ο Ντερτιλης, Αθανατος και ο Χριστοδουλας!, ολοι οι χαιλαντερς μαζεμενοι στο αδειο σας κεφαλι?.

Ανώνυμος είπε...

Αυτη ειναι η "συνομωσια πυρηνων της κλανιας"...Τωρα στη φυλακη τα τρυφερα μεταξωτα βορειοπροαστιακα κωλαρακια τους θα γινουν καταφυγιο για πολλους "κακομοιρους κατατρεγμενους" λαθρομεταναστες που ζητανε αλληλεγγυη για το πουλακι τους!

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΡΔΗΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥΣ.

ΒΑΖΟΥΒΙΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

; αχχααα έσκισε ο γύφτος...