ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ! Image and video hosting by TinyPic

21/4/12

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, Η ΨΗΦΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!

ΨΗΦΟΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.. 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΤΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 75 ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΕΡΠΕΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝ. 

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΑΣΠΩΣΟΥΝ.. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ, ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ; ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ, ΤΟΥ ΠΟΛ ΠΟΤ, ΤΟΥ ΜΑΟ, ΤΟΥ ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΙΛ; ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ, ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΟ 4ο ΡΑΙΧ ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΤΑΤΡΟΓΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;

 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ (ΒΛΕΠΕ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΛΠ).

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΞΕΝΟ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗ, ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΑΔΟΡΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΙΣΒΟΛΑΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΚΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ. 

ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΥΚΑΔΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΞΕΖΟΥΜΙΖΑΝ ΚΑΙ ΖΟΥΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

33 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Imagine καλησπέρα. Μια χαρά τα λες, γι' αυτο κι εγώ σε διαβάζω καιρό και θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή και πάλι όπως και τις τρεις προηγούμενες φορές που έχω ψηφίσει στη ζωή μου, απλά για διαφορετικούς λόγους αυτή τη φορά. Όμως θέλω να μου απαντήσεις κάτι. Λες οτι η ΧΑ δεν έχει σχέση με ναζιστές ή οπαδούς του Χίτλερ κλπ. Πως μπορώ να το εξηγήσω εγώ αυτό σε κάποιον όταν πολύ απλά θα γυρίσει και θα μου πει: "Α ναι; Και γιατί χαιρετούν Ναζιστικά τότε; Λένε ψέμματα λοιπον, και είναι κι αυτοί υποκριτές!"

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ MEGA ΝΑ ΔΥΟ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ ΘΕΛΕΤΕ

pluton είπε...

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΩ, ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗς ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ;

ΜΑ Η ΙΔΙΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κο ΜΙΧΑΛΙΟΛΙΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ; ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ.

Ανώνυμος είπε...

Ανοίξτε κανένα βιβλίο να δείτε τι τράβηξαν οι Έλληνες από τους αντίστοιχους χρυσαυγίτες της Γερμανίας. Πηγαίνετε στα χωριά του Διστόμου και σε άλλα να δείτε μνημεία με θύματα ναζιστών.

Η Χρυσή Αυγή σας αρέσει ή όχι ΕΙΝΑΙ ναζιστική συμμορία που μαχαιρώνει, τραμπουκίζει, πουλάει προστασία σε μαγαζιά.

Μέλη της έχουν οδηγηθεί ενώπιον της δικαιοσύνης για κακουργήματα. Ξεχνάμε τον Περίανδρο ή την Σκορδέλη της οποίας η δίκη έχει αναβληθεί 3 φορές και η οποία έχει μαχαιρώσει ανθρώπους;

Είναι αστείο να το παίζετε "πατριώτες" και να συμπορεύεστε με ναζιστές που αφάνισαν τόσους Έλληνες.

Ντροπή και ξεφτίλα.

ΥΓ. Το αν η Χ.Α. είναι ναζιστές, δεν χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο, αφού οι ίδιοι τα γράφουν στα σκατοπεριοδικά τους. Το γεγονός ότι το αρνούνται, τους καθιστά ακόμη πιο επικίνδυνους, αφού ως ελλεεινοί ψεύτες,ξέρουν ότι δεν πρόκειται να τους ψηφίσει κανείς αν βγουν και το πουν στα ίσια κι έτσι θολώνουν τα νερά.

http://jungle-report.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΟΣ
22 Απριλίου 2012 4:32 μ.μ.

ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΛΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ?
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Χ.Α ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

-=IMAGINOS=- είπε...

Επαναλαμβάνω πως η Χρυσή Αυγή δεν έχει ουδεμία σχέση με νεοναζιστικά κινήματα και κόμματα. Το αντίθετο έχουν σχέσεις με αυτά όσοι κατηγορούν την ΧΑ ως ναζιστικό κόμμα. Σχέσεις με τους γκρίζους λύκους τους ακροδεξιούς τούρκους έχουν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ όπως έχουν και με ακροδεξιούς θώκους των Σκοπίων οι Οικολόγοι Πράσινοι και οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και άλλοι αριστεριστές και αναρχικοί. Η αναφορά στα περιοδικά της ΧΑ σε ιστορικές μορφές των γερμανών ναζί αλλά και αναφορές στην ιδεολογία του εθνικισμού (Nazionalism) εξ ου και το nazi.. απαγορεύεται να ερευνάται και να συζητείται σε ιδεολογικές συζητήσεις; Ανάλογες αναφορές και συζητήσεις δεν γίνονται και από τους αριστερούς για τον Μαρξ τον Λένιν τον Τρότσκι τον Μάο τον Στάλιν και άλλες μορφές στο δικό τους ιδεολογικό χώρο; Αυτά γιατί δεν κατακρίνονται; Και ο Εθνικισμός των Ναζί και ο Σοσιαλισμός ο Υπαρκτός έτσι όπως κατεγράφησαν στην ιστορία και στην πρακτική τους εφαρμογή, έφεραν την καταστροφή και είχαν παταγώδη αποτυχία. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως αυτές οι ιδεολογίες δεν μπορούν να προχωρήσουν αυτή τη φορά λαμβάνοντας υπόψη τα λάθη και τα εγκλήματα και να βελτιωθούν σε νέα μορφώματα ιδεολογικά τα οποία και θα μπορούσαν να προσφέρουν αυτή τη φορά θετικά στοιχεία. Η Χρυσή Αυγή όπως έχω μελετήσει μέχρι σήμερα σχετικά, αυτό θέλει να πετύχει. Θέλει ο Εθνικισμός να αποβεί προς όφελος των Ελλήνων μέσα σε αυτή τη ζούγκλα υπερεθνικιστικών εκδηλώσεων κυρίως από τους γείτονες μας. Πως νομίζετε πως θα καταπολεμήσουμε τον υπεραεθνικισμό των Τούρκων, των Αλβανών και των ΣΚοπιανών; Με την αριστερά και τον κομμουνισμό ο οποίος προσπάθησε να διαλύσει την Πατρίδα μας σε 10 κομμάτια προς χάριν των υπερεθνικιστών γειτόνων μας; Δεν σας προβληματίζει το ότι η αναρχοαριστερά επιδιώκει την καλή γειτονία με υπερεθνικιστικά κράτη γύρω γύρω μας εις βάρος των εθνικών μας συμφερόντων; Συνεργάζεται η Χρυσή Αυγή με όλους αυτούς τους γείτονες υπερεθνικιστές ή αντίθετα βρίσκεται πάντα απέναντι τους;

Όσο για το χαιρετισμό, φυσικά και αυτός είναι αρχαιοελληνικός και είναι απίστευτες οι μαλακίες που πετάνε οι θολοπροοδευτικοί όταν βλέπουν αυτό το χαιρετισμό που τον θεωρούν ναζιστικό. Εάν το πάμε έτσι, τότε θα έχετε δει πως και ο κόκκινος στρατός της πρώην ΕΣΣΔ αλλά και σήμερα την Ρωσίας, της Κίνας, της Βόρειας Κορέας κλπ, παρέλαυναν και παρελαύνουν με το βήμα της Χήνας, έτσι ακριβώς δηλαδή όπως παρέλαυναν και οι Ναζί του Χίτλερ. Γιατί κανείς δεν μιλάει και για αυτά τα "ναζιστικά" που θαυμάζει η Παπαρήγα βλέποντας τις παρελάσεις της ΕΣΣΔ του Στάλιν και της Βόρειας Κορέας σήμερα;

-=IMAGINOS=- είπε...

Τέλος για τον Περίανδρο. Είναι ο μοναδικός πρώην μάλιστα Χρυσαυγίτης που καταδικάστηκε σε δικαστήριο και μάλιστα στημένο χωρίς δίκαιη δίκη, και με απειλές αναρχοαριστερών κατά των δικαστών, για ξυλοδαρμό όχι για φόνο. Κανείς όμως δεν λέει πως πρώτοι επιτέθηκαν αναρχοαριστεροί με μαχαίρια και λοστάρια κατά του Ανδρουτσόπουλου και άλλων της ΧΑ αλλά μετά τα βρήκαν σκούρα, τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή; Ως γνωστόν οι αναρχοαριστεροί ως γνωστές κότες λειράτες επιτίθενται πάντοτε 40 προς έναν.... χρυσαυγίτη. Εάν τώρα ο χρυσαυγίτης καταφέρει και ξαπλώσει μερικούς κάτω, θα φταίει αυτός ή βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα και ήταν πιο γεροδεμένος; Για δείτε εδώ:

www.youtube.com/watch?v=lWPkLyA4gYQ

Ανώνυμος είπε...

Μην προσπαθείς να πείσεις για τα αντίθετα. Μα από την ιδρυτική τους διακήρυξη χρησιμοποιούσαν την σβάστικα και μάλιστα θεωρούσαν τον Ρούντολφ Ες ως απόγονο Ελλήνων! Έλεος!

Μήπως και το τραγουδάκι της Χ.Α. για τα SS δεν υπάρχει; Γιατί το λένε τότε; Χέστηκα και για τον ΣΥΡΙΖΑ και για οποιονδήποτε. Η Χ.Α. κύριέ μου, έχει πάει πολλές φορές σε συγκεντρώσεις νεοναζιστικών ομάδων στην Ιταλία και την Γερμανία. Υπάρχουν και φωτογραφίες.

Το γεγονός ότι μιλάτε με τόσο μίσος για αριστεριστές κτλ δείχνει ότι το μίσος είναι ότι σας έχει απομείνει.

Τα επιχειρήματά σας ούτε εσείς δεν τα πιστεύετε. Δηλαδή, μέσα από τα περιοδικά "μελετάνε" μόνο ναζιστές; Πολύ περίεργο έτσι; Μόνο αυτοί τους φαίνονται ενδιαφέροντες; Ή μήπως αυτοί είναι η έμπνευσή τους; Γιατί στα βιβλία τους πενθούν για την μέρα της πτώσης του Χίτλερ;
Τους ταγματασφαλίτες γιατί τους θεωρείτε ήρωες; Γιατί η Χ.Α. υποστηρίζει πως η Ελλάδα στον Β Παγκόσμιο έκανε λάθος που δεν συντάχθηκε με την Γερμανία; Είστε παραπλανημένος ή προπαγανδίζετε επικίνδυνα;

Οι ναζί έκαναν εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας. Νεοναζιστές ακόμη και σήμερα στην Γερμανία, επιτίθενται σε Έλληνες μετανάστες.

Στην Ελλάδα ποτέ δεν είχαμε κομμουνισμό, αλλά κομματοκρατία.

Μπορεί η δημοκρατία που είχαμε ως τώρα να ήταν προβληματική, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να την αντικαταστήσουμε με αυταρχικές λύσεις.

Ο χαιρετισμός είναι φασιστικός ότι και να λέτε. Οι μόνοι που γράφουν για το αντίθετο είναι οι χρυσαυγίτες.

Και για να στο πω διαφορετικά, στ' αρχίδια μου όλα τα καταπιεστικά καθεστώτα. Κίνα, Κορέα κτλ. Τί τα αναφέρεις;

Αυτό που ξέρω, είναι ότι ένα κάρο τραμπούκοι, δολοφόνοι και μπράβοι μαγαζιών έχουν βρει καταφύγιο στην Χ.Α. Δεν είναι απλά θεωρητικοί του ναζισμού, αλλά έχουν περάσει στην πράξη.

Αν εσείς προτιμήσετε να τους ψηφίσετε λυπάμαι. Και λυπάμαι, γιατί δεν υπάρχει καμία δικαιολογία ότι δεν ξέρετε περί τίνος πρόκειται.

ΥΓ. Ακόμη και τον Περίανδρο βλέπω έχετε διάθεση να τον υποστηρίξετε. Στημένη δίκη για μαχαιροβγάλτη; Έπρεπε να το σκοτώσει το παιδί έτσι;

Ντροπή.

Οι Έλληνες δεν έχουν καμία θέση με την Χρυσή Αυγή και νεοναζιστικές συμμορίες.

Και κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να συντάσσεται με κατακάθια.

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝ0 ΣΧΕΣΗ ΜΕ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ! ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΗΜΕΝΕ ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΑΥΤΟΣΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΒΡΑΔΥ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ! Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΟ! ΑΥΤΑ ΗΛΙΘΙΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ"!

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς μην γράφεις με Caps Lock.
Δεύτερον, δεν έχω ψηφίσει ποτέ κανένα κωλοκόμμα.
Τρίτον,πολλά μέλη της Χ.Α. έχουν γυναίκες αλλοδαπές.
Τέταρτον, σε μάγκες του πληκτρολογίου δεν απαντάω σε βρισιές.
Πέμπτον, έχει πλάκα που δεν καταδικάζετε τον ναζισμό.

dimitris είπε...

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ;ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΆΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΦΙΝ; ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΗ ΔΑΜΑΝΑΚΗ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΟΚΚΑΛΗ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΑΠΟΥΛΙΑ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ; ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ; ΑΧΟΛΗΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΑΛΗ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 300 ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Τι σχέση έχουν όλοι αυτοί;
Μου λες για κρατικοδίαιτους και βολεμένους.

Για τον ναζισμό θα πει κανείς κάτι; Θα τον καταδικάσετε, έτσι για τα μάτια του κόσμου;

Όποιος δεν γουστάρει φασισμό, πρέπει απαραίτητα να ψηφίσει ένα από τα κόμματα που μας οδήγησαν εδώ έτσι;

Οι άλλοι όπως το λες εσύ, δεν πρέπει να πέσουν στην λούμπα των ναζί. Κάποιοι ίσως δεν ξέρουν τι πρεσβεύει το φιλοχιτλερικό κόμμα.

Ακόμη και το ύφος σας -γιατί μιλάω με ανθρώπους που το σκέφτονται να ψηφίσουν- είναι επιθετικό πάντα προς την αντίθετη άποψη. Ακόμη κι όταν κάποιος ας μιλά με επιχειρήματα. Πάντα επιτίθεστε λεκτικά και μη.

Το ότι κάθομαι και μιλάω με ανθρώπους που σκέφτονται να ψηφίσουν Χ.Α το κάνω γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι ναζιστές. Ίσως να μην είναι πληροφορημένοι, ίσως η απελπισία τους, τους οδηγεί σε ακραίες επιλογές.

Πάντως Έλληνες και ναζί δεν έχουν καμία σχέση. Και θεωρώ κέρδος έστω κι ένας να αλλάξει γνώμη και να μην τους ψηφίσει.

Αυτά τα ολίγα. Δεν έχω καμία διάθεση να τσακώνομαι με κανένα πίσω από μια οθόνη.

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Απριλίου 2012 7:25 μ.μ.
Τώρα τι να σου πω... Και μόνο που λες πως στην ιδρυτική τους διακήρυξη χρησιμοποιούν την σβάστικα (που και αυτό είναι η αρχαιοελληνικό σύμβολο και ψάξε το στο wikipedia να το διαπιστώσεις πως η αριστερόστροφη σβάστικα είναι αρχαιοελληνικό σύμβολο και δεν είναι η ναζιστική δεξιόστροφη αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα γιατί θα έπρεπε να γνωρίζεις πως η ιδρυτική διακήρυξη της ΧΑ όπως και κάθε νόμιμου κόμματος στην Ελλάδα, βρίσκεται στον Άρειο Πάγο ο οποίος και έχει δώσει την άδεια λειτουργίας του κόμματος και το έχει αναγνωρίσει ως νόμιμο κόμμα. Για να πάρει την έγκριση, άδεια και αναγνώριση από την Άρειο Πάγο, το εκάστοτε κόμμα, καταθέτει στον ΑΠ και την ιδρυτική του διακήρυξη όπως και δήλωση του πως αναγνωρίζει και σέβεται το πολίτευμα της Ελλάδος όπως αυτό καταγράφεται από το Ισχύον Σύνταγμα. Εάν υπήρχαν σβάστικες, ναζιστικές αναφορές κλπ δεν θα αναγνωριζόταν ως νόμιμο κόμμα η ΧΑ αλλά θα αποκλειόταν μάλιστα δια παντός. Και επειδή είσαι άσχετος όπως δυστυχώς (και το εννοώ) αποδεικνύεται και διαβάζεις τις παρακρουσίες, χαπακωμένων και αστείων σταλινικών τύπων όπως αυτοί του Jungle Report ή αλλιώς ορφανών κονδυλοφόρων του Ιού της Ελευθεροτυπίας, μάθε πως μόνο ένα κόμμα στην Ελλάδα λειτουργεί χωρίς καμία νομιμοποίηση, άδεια και αναγνώριση απο το Ελληνικό κράτος και αυτό είναι το ΚΚΕ το οποίο έγινε νόμιμο στη μεταπολίτευση "τιμής ένεκεν" του αριστερίστικου διεφθαρμένου ρεβανσιστικού πολιτικού συστήματος της γενιάς του Πολυτεχνείου που μας οδήγησε στην καταστροφή όπως θα ξέρεις, και απορώ που δεν είδες ή δεν έμαθες μέχρι και σήμερα πως ακόμα και σήμερα η Παπαρήγα και ο Μαίλης πρόσφατα και οι δύο, δήλωσαν στην TV πως δεν αναγνωρίζουν ούτε σέβονται το Σύνταγμα της Ελλάδος και επιθυμούν να το ανατρέψουν δηλαδή να ανατρέψουν το πολίτευμα! Φυσικά αυτά πέρασαν στα ψιλά και κανείς δεν ασχολήθηκε. Φαντάσου να είχε πει κάτι τέτοιο η Χρυσή Αυγή...

Τώρα στα άλλα που λες, τι να απαντήσω; Άλλαξε τον Χίτλερ με τον Στάλιν, και θα πάρεις τις απαντήσεις περί μίσους κλπ... Την απάντηση σου αυτή δηλαδή θα μπορούσε να την γράψει και ένας χρυσαυγίτης και ακριβώς όμοια αλλάζοντας απλά κάποιους ιστορικούς πρωταγωνιστές, μοναδικούς και πρωτοπόρους σφαγείς της ανθρωπότητας..

Θα σου πω μόνο το εξής για να το τελειώνουμε. Είσαι δημοκράτης; Πιστεύεις στην δημοκρατία; Εάν ναι όπως θέλω να πιστεύω, θα πρέπει να δεχτείς την εκλογική ετυμηγορία του Ελληνικού λαού. Ακόμα και ναζιστές να είναι οι Χρυσαυγίτες, εφόσον ο Ελληνικός λαός τους επιλέξει, και εφόσον είσαι πραγματικά δημοκράτης, θα πρέπει να το αποδεχτείς. Είναι πολύ απλά τα πράγματα και αν πρόσεξες, αυτή η δημοκρατία που πιστεύεις, ούτε καν δίνει λόγο στη Χρυσή Αυγή τη στιγμή που καθημερινά διαφημίζει μέχρι και την ανύπαρκτη ΑΝΤΑΡΣΥΑ που πιστεύει στον Κιμ Γιογκ Ιλ της Βόρειας Κορέας και στο χάος και την αναρχία. Μη μου το παίζεις λοιπόν δημοκράτης περισσότερο από εμένα που επιλέγω τη ΧΑ και όποιον εγώ γουστάρω στην τελική που είναι και αναφαίρετο δικαίωμα μου νομίζω.

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Imagine, θα μου απαντήσεις στο εξής απλό; Καταδικάζεις τον ναζισμό ή όχι;

Όλα τα άλλα είναι για να είναι. Τόσες αποδείξεις σου ανέφερα, περί ταγματασφαλιτών, SS, Ρούντολφ Ες κτλ , αλλά απάντηση δεν πήρα.

Η Χ.Α είναι το μόνο ναζιστικό κόμμα στην Ευρώπη που δεν του έχουν κηρύξει εκτός νόμου.

Φυσικά είναι δικαίωμά σου να ψηφίσεις ότι θες, αρκεί να ξέρεις τι ψηφίζεις.

ΥΓ. Οι εκλογές ποτέ δεν είναι πανάκεια, ή απόδειξη σοφίας ενός λαού.

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Απριλίου 2012 7:53 μ.μ

Και μένα η γυναίκα μου είναι αλλοδαπή ιταλοφινλανδή και εγώ είμαι ελληνοιταλός, και λοιπόν; Μάλιστα κάποτε παλαιότερα λίγο έλληψε να πανντρευτώ μία τουρκάλα συμφοιτήτρια μου με την οποία είχα μακροχρόνια σχέση. Γιατί οι χρυσαυγίτες να μην έχουν αλλοδαπές γυναίκες και τι δουλειά έχουν οι ανθρώπινες σχέσεις με την πολιτική; Έχω και φίλους αριστερούς και αναρχικούς ακόμα κα ποτέ δεν κρίνω τις φιλίες και τις προσωπικές μου σχέσεις σύμφωνα με τα ιδεολογικά πιστευω των άλλων. Θα ήταν μεγάλη ηλιθιότητα αυτό ούτε φταίνε οι λαοί για τις επιλογές των ηγεσιών τους. Τουλάχιστον δεν φταίει ολοκληρωτικά ένας λαός. Σε ότι αφορά το Ναζισμό φυσικά και ανέκαθεν τον καταδίκαζα και έχω θύματα τον παππού και την γιαγιά μου οι οποίοι εκτελέστηκαν από τους ναζί ως αντίποινα για το θάνατο ενός γερμανού μοτοσικλετιστή από τους αντάρτες του ΚΚΕ οι οποίοι κρύφτηκαν στα βουνά και άφησαν αθώοι να πληρώσουν. Αυτή είναι αντίσταση; Όταν ξέρεις ότι θα πεθάνουν για πάρτη σου αθώοι και εσύ θα το σκάσεις στα βουνά χωρίς να πολεμήσεις οργανωμένα και τετ α τετ με τον εχθρό, αυτός είναι ηρωισμός ή έγκλημα;

Και βέβαια καταδικάζω και καταδίκαζα πάντοτε τον ναζισμό όμως όχι μόνο αυτόν. Καταδικάζω και καταδίκαζα πάντοτε και τον κόκκινο ναζισμό. Εσύ;

Ανώνυμος είπε...

"Και μένα η γυναίκα μου είναι αλλοδαπή ιταλοφινλανδή και εγώ είμαι ελληνοιταλός, και λοιπόν;Μάλιστα κάποτε παλαιότερα λίγο έλληψε να πανντρευτώ μία τουρκάλα συμφοιτήτρια μου με την οποία είχα μακροχρόνια σχέση. Έχω και φίλους αριστερούς και αναρχικούς..."=> Αν η Χρυσή Αυγή σου έλεγε να αποκηρύξεις τους φίλους σου επειδή είναι αριστεροί ή να τους καταδόσεις θα το έκανες; Γιατί θεωρεί τους αριστερούς προδότες.

Επίσης μπράβο και για σένα και για την γυναίκα σου, μόνο που η Χ.Α δεν θέλει κανέναν αλλοδαπό. Παράνομο ή μη. Αν η γυναίκα σου ήταν πχ Ιρανή, τι θα σκεφτόσουν; Θα δεχόσουν να την απελάσει η Χ.Α;

"Σε ότι αφορά το Ναζισμό φυσικά και ανέκαθεν τον καταδίκαζα και έχω θύματα τον παππού και την γιαγιά μου οι οποίοι εκτελέστηκαν από τους ναζί ως αντίποινα για το θάνατο ενός γερμανού μοτοσικλετιστή από τους αντάρτες του ΚΚΕ...=> Τότε ένας ακόμη λόγος που είναι σχιζοφρένεια να ψηφίσεις ναζιστές. Γιατί στο ξαναλέω, είναι ναζιστές. Αν είσαι καλής ποιότητας άνθρωπος και γιατί να το αμφισβητήσω, αφού μπαίνεις στην διαδικασία να συζητάς, σκέψου το αγαπητέ σοβαρά.

Εννοείται ότι καταδικάζω τόσο τον ναζισμό, όσο και τον σταλινισμό. Και γενικά κάθε μορφή αυταρχισμού και ολοκληρωτισμού.

-=IMAGINOS=- είπε...

Η μάνα του Ρούντολφ Ες ήταν Ελληνίδα του Καίρου. Τώρα τι να κάνουμε; Να πεθάνουμε; Όσο για τους ταγματασφαλίτες και τους συνεργάτες των SS δεν τα ξέρεις καθόλου καλά. Οι συνεργάτες των ναζί υπήρχαν σαφώς όπως υπήρχε και ο Εφιάλτης που πρόδωσε τους 300. Πάντα θα υπάρχουν οι προδότες. Εσύ όμως ξέρεις ποιοι ήταν οι συνεργάτες των SS? Για τους τσάμιδες τους αλβανούς δεν έχεις ακούσει; Αυτοί ήταν κατά βάσει οι συνεργάτες τους. Επίσης ποιος σου λέει πως συνεργάτης των ναζί δεν ήταν και ο κομμουνιστής; Για ρίξε μία ματιά στο σύμφωνο Ρίμπεντροπ - Μολότοφ μεταξύ των Ναζί και των Σοβιετικών Ναζί που ήθελαν να μοιραστούν τα εδάφη της κατοχικής Ευρώπης μεταξύ τους. Δεν ήξερες πως ήταν συνεργάτες οι Ναζί με τους Σοβιετικούς ε; Δεν στα είπαν αυτά ε; Ψάξε στο wiki που είναι πανεύκολο για το Ρίμπεντροπ - Μολότοφ να δεις τι συναιτεράκια ήταν οι γερμανοί με τους σοβιετικούς και πως εισέβαλαν στην Πολωνία λίγο μετά την υπογραφή του συμφώνου από την δύση οι γερμανιοί και από την ανατολή οι Σοβιετικοί για να αρχίσει ο Β παγκόσμιος. Το ξέρεις επίσης πως ο ΕΛΑ ιδρύθηκε 8 μήνες μετά την κατοχή της Ελλάδος από τους Γερμανούς Ναζί και μόνο τότε άρχισαν την αντίσταση επειδή οι γερμανοί είχαν αθετήσει το σύμφωνο Ρίμπεντροπ - Μολότοφ και είχαν εισβάλει στην ΕΣΣΔ και κινδύνευε η μαμά Σοβιετία και ο Κομμουνισμός και όχι η κατοχική Ελλάδα; Που ήταν οι αριστεροί όταν εισέβαλαν οι ιταλοί και αργότερα οι γερμανοί; Ξέρεις που ήταν; Παρέα με τους Βούλγαρους που κατείχαν την Μακεδονία και την Θράκη και πουλούσαν το όνομα στον Τίτο.... Είσαι αδιάβαστος αγαπητέ. Εγώ διάβασα μόνος μου και τα έμαθα αυτά γιατί δεν ήθελα να μου μασάνε άλλοι την τροφή. Έχω δηλώσει πολλές φορές πως προέρχομαι από το ΚΚΕ αλλά έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου εδώ και 20 χρόνια γιατί αυτός ο χώρος βρώμαγε περισσότερο από κάθε άλλον και μπορώ να σου δώσω ότι στοιχείο θέλεις για να διαπιστώσεις και μόνος σου πως ο λαός ξεχνά τι σημαίνει αριστερά. Έτσι θα έπρεπε να είναι το σύνθημα και δυστυχώς ήταν αλλιώς γιαυτό και ζούμε ούτε ζούμε σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

"Και μένα η γυναίκα μου είναι αλλοδαπή ιταλοφινλανδή και εγώ είμαι ελληνοιταλός, και λοιπόν;Μάλιστα κάποτε παλαιότερα λίγο έλληψε να πανντρευτώ μία τουρκάλα συμφοιτήτρια μου με την οποία είχα μακροχρόνια σχέση. Έχω και φίλους αριστερούς και αναρχικούς..."=> Αν η Χρυσή Αυγή σου έλεγε να αποκηρύξεις τους φίλους σου επειδή είναι αριστεροί ή να τους καταδόσεις θα το έκανες; Γιατί θεωρεί τους αριστερούς προδότες.

Επίσης μπράβο και για σένα και για την γυναίκα σου, μόνο που η Χ.Α δεν θέλει κανέναν αλλοδαπό. Παράνομο ή μη. Αν η γυναίκα σου ήταν πχ Ιρανή, τι θα σκεφτόσουν; Θα δεχόσουν να την απελάσει η Χ.Α;

"Σε ότι αφορά το Ναζισμό φυσικά και ανέκαθεν τον καταδίκαζα και έχω θύματα τον παππού και την γιαγιά μου οι οποίοι εκτελέστηκαν από τους ναζί ως αντίποινα για το θάνατο ενός γερμανού μοτοσικλετιστή από τους αντάρτες του ΚΚΕ...=> Τότε ένας ακόμη λόγος που είναι σχιζοφρένεια να ψηφίσεις ναζιστές. Γιατί στο ξαναλέω, είναι ναζιστές. Αν είσαι καλής ποιότητας άνθρωπος και γιατί να το αμφισβητήσω, αφού μπαίνεις στην διαδικασία να συζητάς, σκέψου το αγαπητέ σοβαρά.

Σ' αυτά θα μου απαντήσεις;

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Απριλίου 2012 9:04 μ.μ

Είμαι απόλυτα σίγουρος για τη ψήφο μου. Εάν είχα 40 χέρια θα ψήφιζα ΧΑ 40 φορές. Ο λόγος είναι απλός και έχει να κάνει αποκλειστικά με την παρούσα κατάσταση. Σε μία βάρκα χωράνε 10 άτομα άντε να πάρεις άλλους 4. στον πέμπτο θα πάμε όλοι μαζί στον πάτο. Θεωρώ το μεταναστευτικό το πρώτο ζήτημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας εδώ και 20 χρόνια. Λυπάμαι τα 2 δις που ζούνε στο δρόμο αλλά δεν μπορεί να τους φιλοξενήσει μία πτωχευμένη ελλαδίτσα. Δεν μπορεί ο ξάδερφος μου να έχει μείνει άνεργος επιπλοποιός με δύο παιδιά εδώ και 4 χρόνια επειδή κάποιοι πακιστανοί από το πουθενά του έφαγαν την δουλειά και κανείς δεν τον προσλαμβάνει στα 50 χρόνια του. Δεν μπορώ να βλέπω και να διαβάζω κάθε μέρα τουλάχιστον δύο φόνους ηλικειωμένων με σκοπό τη ληστεία για λίγα ευρώ και κανείς να μην ενδιαφέρεται, δεν μπορεί να σκέφτομαι όταν περπατώ στο δρόμο, από που θα μου την πέσουν είτε σε μένα είτε στη γυαναίκα και τα παιδιά μου, δεν μπορεί να μη μπορείς να κοιμηθείς με ησυχία όταν σκέπτεσαι ότι μπορεί να είσαι ο επόμενος που θα ξυπνήσει με το καλάσνικοφ στο κεφάλι, δεν μπορεί να κόβονται οι μισθοί και οι συντάξεις των παπούδων για να ταίζουμε τον κάθε μπουκαδόρο που δεν πληρώνει τίποτα ούτε καν 5 ευρώ για είσοδο στα νοσοκομεία όπως πληρώνει ο Έλληνας. Αυτά πρέπει να τελειώνουν ή έστω να πατηθεί το φρένο κάποτε. Δεν υπάρχει κανείς άλλος να οδηγήσει τα πράγματα εκεί που πρέπει ώστε να μπορέσει η Ελλάδα να ξαναγίνει Ελλαδα. Δεν μπορεί να σου αρέσει αυτό που βλέπεις στην Αθήνα, γιατί αν σου άρερε θα άρσεσε και στον τελευταίο τουρίστα που επισκέπτεται την Αθήνα και χάνει τα αυγά με τα πασχάλια. Άσε που τα 40 δις που μας κοστίζυν κάθε χρόνο οι λαθρομετανάστες εάν έμεναν σε ελληνικά χέρια και την χώρα μας, ποτέ δεν θα φτάναμε στο να τρώμε σκουπίδια, 2 εκ. Έλληνες να ειναι άνεργοι, και σήμερα το 4ο Ράιχ να κατέχει την χώρα μας.

Χρυσή Αυγή λοιπόν για να πάρει το μάθημά της η διεφθαρμένη μεταπολιτευτική γενιά που μας οδήγησε στην καταστροφή και την απόλυτη παρακμή.

-=IMAGINOS=- είπε...

22 Απριλίου 2012 9:18 μ.μ Μου κάνεις κάποια υποθετικά ερωτήματα του επιπέδου, εάν έλθει στην εξουσία το ΚΚΕ θα μας πάρει τα σπίτια... Αλλά αν επιμένεις θα σου απαντήσω και σε αυτό το επίπεδο.

Τους φίλους μου, την οικογένεια μου και ότι εγώ αγαπώ και πιστεύω δεν τους αποκηρύσσω όχι για τη Χρυσή Αυγή αλλά για το θεό τον ίδιο και με τίμημα ακόμα και την ίδια την ζωή μου. Εάν πχ η ΧΑ οδηγούσε στο εκτελεστικό απόσπασμα ένα φίλο μου είτε αναρχικό είτε κομμουνιστή είτε το οτιδήποτε, θα ζητούσα να πάρω εγώ τη θέση του στο απόσπασμα. Δεν ανήκω και ούτε πρόκειται να ανήκω ποτέ σε κανέναν και σε καμία ιδεολογία. Ξέρω να φεύγω όταν αρχίζει κάτι να βρωμάει και το αντιλαμβάνομαι.

Τέλος πουθενά δεν λέει η Χρυσή Αυγή ότι είναι κατά των αλλοδαπών γενικώς και αορίστως. Ειναι κατά των παρανόμων εισελθόντων και δυστυχώς όλοι τους εισήλθαν παράνομα. Το αμφισβητείς; Εάν δεις τι συμβαίνει στις άλλες χώρες της Ευρώπης ή της Αμερικής, κανείς παράνομος δεν παραμένει στην χώρα ούτε μπορεί να νομιμοποιηθεί. Εφόσον το κράτος μας θέλει εργατικά χέρια, μπορεί να τα ζητήσει για να καλύψει εργασιακές ανάγκες. Αυτό υποστηρίζει και η ΧΑ. Είναι όλος ο πλανήτης Χρυσαυγιτικός και εμείς οι έξυπνοι φιλάνθρωποι; Δεν το νομίζω...

Ανώνυμος είπε...

"Τους φίλους μου, την οικογένεια μου και ότι εγώ αγαπώ και πιστεύω δεν τους αποκηρύσσω όχι για τη Χρυσή Αυγή αλλά για το θεό τον ίδιο και με τίμημα ακόμα και την ίδια την ζωή μου."=> Αυτό μου δίνει ελπίδα, ότι όσοι κάνουν το λάθος να τους ψηφίσουν, θα καταλάβουν....

Για τους μετανάστες, ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος λέει ότι θα φύγουν ΟΛΟΙ παράνομοι και νόμιμοι.

Μην σε κουράζω άλλο.

Ανώνυμος είπε...

προς Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος
22 Απριλίου 2012 9:51 μ.μ.

Μας κούρασες φιλαράκο , εγώ είμαι ένα φασισταριό του κέρατα και θα καώ στην κόλαση δεν είμαστε όλοι ανθρωπιστές σαν και εσένα .
Άντε τώρα το κουβαδακι σου και σε άλλη παραλία .

tomb raider είπε...

ΡΕ ΒΛΑΚΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑΖΙ ΚΑΙ SS.KAI ΓΩ ΑΚΟΥΩ ΚΙSS MΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΝΑΖΙ.ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

σαχλαμαρακια 9:51, 'νταξει τις εφαγες τις ταπες σου; γουσταρησες;ΑΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΣΠΑΣ ΑΛΛΟ.

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ

-=IMAGINOS=- είπε...

Παιδιά, δεν χρειάζεται να βριζόμαστε. Όποιος καλοπροαίρετα και με διάθεση ειλικρινούς διαλόγου και ευπρεπώς λέει την άποψη του εδώ μέσα, οποιαδήποτε και αν είναι αυτή, είναι καλοδεχούμενος. Αυτός είναι ο κεντρικός κανόνας και αρχή του Υγρού Πυρός για συμμετοχή στις συζητήσεις μας εδώ και χρόνια που λειτουργεί αυτό το blog. Δεν είμαστε indymedia εδώ.

Σας Ευχαριστώ Όλους.

Άπατρις είπε...

Να αφήσω και εγώ ένα σχόλιο. Εντάξει, ως γνωστόν θεωρώ τις θέσεις της Χ.Α. παντελώς απαράδεκτες σύμφωνα με τον κώδικα ηθικής μου καθότι πιστεύω ότι η ΧΑ εκπροσωπεί ό,τι ακριβώς σιχαίνομαι σε αυτό τον κόσμο (ρατσισμός, εθνικισμός, ιδιοκτησία, καπιταλισμός, φασισμός κ.α.) ΑΛΛΑ ακόμα πιο απαράδεκτο θεωρώ να μασκαρεύει κάποιος τις αρχές και τις απόψεις του προκειμένου να μαζέψει ψηφαλάκια. Περί αυτού ακριβώς πρόκειται όταν απολογητικά συνέχεια επαναλαμβάνετε "Δεν είμαστε Ναζί" "Δεν είμαστε οπαδοί του Χίτλερ" και άλλα τέτοια ψέματα απολογητικής φύσης. Πες το ρε φίλε να τελειώνουμε, ΝΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ. Οι κρατιστές κομμουνιστές δηλαδή γιατί λένε ΝΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ και καμαρωνουν; Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η σύγκριση που κάνεις μεταξύ εθνικιστών και κρατιστών κομμουνιστών. Εγκληματίες θεωρώ και τους μεν και τους δε. Εγώ είμαι αναρχικός, σιχαίνομαι και τον κρατικό κομμουνισμό (Σταλιν, Χμερ, Κιμ Γιονγκ κλπ) και τον φασισμό, πιό πολύ όμως σιχαίνομαι την υποκρισία. Και πολύ θα χαρώ να μπει η ΧΑ στην βουλή, γιατί νομίζω ότι το κυνοβούλιο είναι ο φυσικός της χώρος. Δυστυχώς για σένα και το κόμμα σου κουβαλάτε μέσα από την ιδεολογία σας μια τεράστια ιστορία μαζικών δολοφονιών ΑΜΑΧΩΝ από την οποία ελπίζω να μην ξεκολλήσετε ποτέ.

ΥΓ: Ο όρος ΝΑΖΙ προέρχεται από το NAtional soZIalismus και όχι από το Nazionalism

-=IMAGINOS=- είπε...

Καλώς τον.

Το Nazionalism είναι ακριβώς το ίδιο με το Nationalsozialismus απλά το πρώτο είναι διεθνής συντομογραφία στα αγγλικά ενώ το δεύτερο που είναι γερμανικό είναι το κανονικό μεν αλλά σιδηρόδρομος. Μιλάμε για εθνικοσοσιαλισμό στα Ελληνικά.

Εάν κάτσουμε να αναλύσουμε τις ιδεολογίες των κομμάτων όλες απαράδεκτες είναι και όλες έχουν χύσει αίμα στον πλανήτη με τον έναν η τον άλλο τρόπο. Εδώ όμως έχουμε να αντιμετωπίσουμε ορισμένα υπαρκτά προβλήματα και ακραίες καταστάσεις που αντιμετωπίζει ειδικά η Ελλάδα όπως η εγκληματικότητα και η απίστευτη ροή λαθρομεταναστών που αποτελεί το σχεδόν 90% σε σχέση με την Ευρώπη ολόκληρη.

Από το 1990 που άνοιξε το μεταναστευτικό μέχρι σήμερα μόνο η ΧΑ ενδιαφέρθηκε και για τα δύο αυτά προβλήματα τα οποία είναι αλληλένδετα. Κανείς άλλος δεν ενδιαφέρθηκε. Έτσι φτάσαμε στο σημείο στην Ελλάδα του 2012 να μπουκάρουν ακόμα και μέσα στα σπίτια ολόκληροι λόχοι με καλάσνικοφ, ενώ ξεδοντιάζουν καθημερινά μέχρι και γριούλες για να τους πάρουν τα τυχόν χρυσά δόντια τους στην καλύτερη περίπτωση για΄τι στη χειρότερη απλά τις σφάζουν στο γόνατο. Και φυσικά αυτά τα κάνουν αλλοδαποί αποκλειστικά όπως αποδεικνύουν και τα στοιχεία και οι συλλήψεις. Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν εδώ και χρόνια και έχει τελειώσει πλέον κάθε ανοχή από τους Έλληνες πολίτες ειδικά των μεγάλων αστικών κέντρων που έχουν μετατραπεί σε γκέτος.

Εγώ δεν μπορώ να κάθομαι και να διαβάζω κάθε μέρα τέτοια ειδεχθή εγκλήματα άπραγος όπως η υπόλοιπη ακοινώνητη και αδιάφορη κοινωνία που ενδιαφέρεται μόνο για την τσέπη της. Αυτά πρέπει να τελειώσουν εδώ και τώρα γιαυτό και επιλέγω τη Χρυσή Αυγή που και θέλει και το μπορεί να τα τελειώσει διότι ακραίες καταστάσεις μόνο με ακραίες λύσεις αντιμετωπίζονται. Με τι θα αντιμετωπίσεις δηλαδή τα καλάσνικοφ και αυτούς που ξεδοντιάζουν ανήμπορους συνανθρώπους μας; Με το ΚΚΕ, το ΣΥΡΙΖΑ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το Μουλκουμέ ΚΚΕ, τους Οικολόγους, ή μήπως με την ΝΔ-ΠΑΣΟΚ Α.Ε. και την Αναρχία που θεωρεί αδέρφια της τους υπανθρώπους αυτούς που βιάζουν και σφάζουν γριούλες; Μόνο η Χρυσή Αυγή μπορεί να πατήσει πλέον το φρένο για λογαριασμό όλων των άλλων που αδιαφορούν. Δεν έγιναν ξαφνικά το 84% των Ελλήνων ναζιστές επειδή θέλουν την άμεση απέλαση όλων των λαθρομεταναστών σύμφωνα με την Kappa Research για λογαριασμό του Βήματος της Κυριακής στις 8 Απριλίου.

Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν το ιδεολογικό υπόβαθρο της ΧΑ αυτή τη στιγμή, με ενδιαφέρει να πατηθεί το φρένο. Ας πιστεύει ιδεολογικά η ΧΑ και στους ΕΛ από το Σείριο ή τους Μάο Μάο από το Κογκό. Εάν σε προβληματίζει λοιπόν η ιδεολογία της ΧΑ ας μη χάιδευε τόσα χρόνια η Αναρχία η Αριστερά και ολόκληρο το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό σύστημα τους λάθρο ούτε κάθε φορά που κάποιος προσπαθούσε να φέρει το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης στην επιφάνεια να τον χαρακτηρίζατε ρατσιστή και φασίστα. Η ΧΑ δεν ήλθε μόνη της, εσείς την φέρατε γιατί εσείς το ζητήσατε και αυτά τα φώναζα από το 92 όταν έβλεπα που πήγαινε το πράγμα. Εσείς αγαπητέ δεν το βλέπατε; Τώρα τι ζητάτε δηλαδή ακριβώς, δεν καταλαβαίνω.

Τέλος επιμένω. Καμία σχέση δεν έχει η ΧΑ με το Ναζισμό του Χίτλερ. Ναι μεν υπάρχουν κάποιοι τρελαμένοι τέτοιοι αλλά δεν αποτελούν τον κανόνα. Οι τρελαμένοι έχουν απομακρυνθεί ήδη. Η ΧΑ δεν έχει σχέσεις με νεοναζιστικές οργανώσεις και άλλες υπερεθνικιστικές των γειτόνων μας. Μάλλον η αριστερά και ο αντιεξουσιαστικός χώρος έχει σχέση με τους Γκρίζους Λύκους της Τουρκίας και τους ανάλογους της Αλβανίας και των Σκοπίων. Εάν αγαπητέ ήσασταν πραγματικοί ιδεολόγοι αναρχικοί, θα πολεμούσατε τον εθνικισμό και τον υπερεθνικισμό και στο εσωτερικό της χώρας και γύρω γύρω στους γείτονες. Εσείς δεν ασχολείστε καθόλου με τον υπερεθνικισμό των γύρω γύρω παρά μόνο με τον εγχώριο που έχει και ιστορική βάση τουλάχιστον σε αντίθεση με αυτό των γειτόνων.

Συνεπώς μη ρίχνεις σε μένα το φταίξιμο πως επιλέγω τους ναζί, εσείς πρώτοι τους θελήσατε να αναπτυχθούν στην Ελλάδα και θα έπρεπε πρώτα να κάνεις προσωπικό απολογισμό.

ΦΑΣΙΣΤΑΣ είπε...

προς Άπατρις

ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΑΦΟΥ ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

24 Απριλίου 2012 6:01 μ.μ.
Ο/Η Άπατρις είπε...
σιχαίνομαι σε αυτό τον κόσμο (ρατσισμός, εθνικισμός, ιδιοκτησία, καπιταλισμός, φασισμός κ.α.)

ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΠΙΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΓΑΜΙΟΣΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΣΟΥ Η ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ Η ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΣ

Άπατρις είπε...

Nazionalism δεν είναι το ίδιο με Nationalsozialismus πρόκειται για εθνικισμό και εθνικοσοσιαλισμό. Ο εθνικοσοσιαλισμός εκφράστηκε καλύτερα από το εθνικοσοσιαλιστικό εργατικό κόμμα του Χίτλερ (το οποίο ενσωμάτωσε κάποια παραμορφωμένα σοσιαλιστικά χαρακτηριστικά), ο εθνικισμός είναι κάτι ευρύτερο.

Εαν ψηφίζεις ΧΑ επειδή εξαγγέλει την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης και Αδιαφορείς για το υπόλοιπο ιδεολόγημα τότε έχεις πέσει θύμα λαϊκισμού. Θα φύγουν οι μετανάστες και θα δουλεύεις εσύ στις συνθήκες που δούλευαν αυτοί και εσύ θα χαίρεσαι ότι τους έδιωξες και θα συνεχίσεις να τρως σφαλιάρες από τα αφεντικά σου.

Τί είδους σχέση ακριβώς έχουν οι αναρχικοί με τους γκρίζους λύκους;

Ποιά στοιχεία δείχνουν πως τέτοια εγκλήματα κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι αλλοδαποί; Ακόμα και έτσι όμως να είναι θεωρώ πως η ιδιότητα της ανθρωπινότητας είναι πάνω από την ιδιότητα της εθνικότητας. Δηλαδή επειδή ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο Έλληνες έχουν ξεφτιλίσει τον τόπο αυτό θα πρέπει να γίνω μισέλληνας;

ΦΑΣΙΣΤΑΣ,

Είσαι ένα πολύ καλό παράδειγμα αυτού που λέμε ασπόνδυλου, το οποίο μάλλον έχει και πρόβλημα με τη σεξουαλικότητά του. Δεν εξηγείται πως αλλιώς να απαντάς σε μια σειρά τοποθετήσεων με αποκλειστικά σεξιστικό υβρεολόγιο. Ο σεξισμός σου μάλλον οφείλεται σε κάποιο σύμπλεγμα κατωτερότητας, κοίταξέ το και ίσως περάσεις καλύτερα με την γκόμενά σου που ελπίζω να μην της συμπεριφέρεσαι σαν αυτοκίνητο, μηχανάκι ή ποδήλατο.

-=IMAGINOS=- είπε...

βρε συ Άπατρι τώρα με τι ασχολείσαι; Το αγγλικό NAZIonalism είναι λέμε συντόμευση του γερμανικού Nationalsozialismus που σημαίνει εθνικοσοσιαλισμός. Το ΝaTionalism είναι αγγλική και γερμανική λέξη που σημαίνει σχέτο Εθνικισμός.

Η ΧΑ είναι απαραίτητη στη Βουλή για να τεθούν σε σωστό και βιώσιμο επίπεδο για τους Έλληνες πολίτες κυρίως, οι ισορροπίες. Αναγκαστικά θα πατηθούν φρένα. Με λίγα λόγια βλέπεις πως μόνο από τα ποσοστά στις δημοσκοπήσεις, ολόκληρο το πολιτικό σύστημα αναγκάστηκε να ασχοληθεί με το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης. Με την ΧΑ στη Βουλή δεν θα απελαθούν όλοι οι μετανάστες όπως θέλει η ΧΑ αλλά θα απελαθούν αναγκαστικά ικανός αριθμός τους που ζει στην χώρα χωρίς να προσφέρει τίποτα αφού δεν μπορεί να προσφέρει αυτό το κράτος πλέον ούτε στους ημεδαπούς πολίτες του. Έτσι θα περιοριστεί και η εγκληματικότητα γιατί λογικό να υπάρχει αυτή όταν έρχονται ορδές κάθε μέρα χωρίς να ξέρουμε τι να τους κάνουμε και βέβαια χωρίς να μπορούμε να τους παράσχουμε δουλειά. Αναγκαστικά αυτοί θα εγκληματούν για να ζήσουν. Εγώ πιστεύω στο δόγμα, ποσόστωση και αναγκαιότητα παρουσίας μεταναστών εφόσον αυτοί μπορούν να απορροφηθούν εργασιακά και να τους παρέχει το κράτος κυρίως ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης. Η αριστερά και οι αντιεξουσιαστές αδιαφορούν πλήρως για τις συνθήκες που ζουν και για το αν μπορούν να εργαστούν σε ένα πτωχευμένο οικονομικό σύστημα. Η αριστερά και η αναρχία επιθυμεί όποιος θέλει να μπαίνει ελεύθερα χωρίς να τους ενδιαφέρουν καν οι απαξιωμένες ανθρώπινες συνθήκες που θα αντιμετωπίσουν. Είναι σικέ και επαγγελματίες φιλάνθρωποι και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να εκμεταλλευτούν εκλογικά τους ξένους ή να τους χρησιμοποιούν κάθε που θέλουν να τα κάνουν μπάχαλο για να φέρουν το χάος και την πτώση του κοινοβουλευτικού συστήματος.

-=IMAGINOS=- είπε...

Συνέχεια
Οι αναρχικοί οι ίδιοι είναι γκρίζοι λύκοι. Κυνηγούν τον Εθνικισμό μέσα στην Ελλάδα, αλλά δεν τους ενδιαφέρει ο υπερεθνικισμός όλων των άλλων ούτε ασχολούνται ποτέ με αυτόν. Και μου απαντάνε σε αυτό φίλοι αναρχικοί πως εκείνοι ασχολούνται με τον ελληνικό εθνικισμό επειδή ζούνε εδώ στην Ελλάδα και αυτόν βιώνουν. Μπαρούφες. Εάν ήταν έτσι δεν θα ασχολούνταν με τους ναζί και υπερεθνικιστές Εβραίους που σφάζουν τους Παλαιστίνιους. Μιλάμε για μέγιστη υποκρισία και η αλήθεια είναι πως δεν ασχολούνται με τον ξένο εθνικισμό γιατί απλά μισούν την Ελλάδα για τους δικούς τους λόγους που δεν χρειάζεται τώρα να αναλύσω.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτά τα εγκλήματα διαπράττονται από αλλοδαπούς. Όλες οι συλλήψεις αυτό δείχνουν. Μέχρι σήμερα μόνο μία περίπτωση Έλληνα υπάρχει πριν από 2 χρόνια όταν ένας τοξικομανής σκότωσε αφού πρώτα βίασε μία γριούλα στο Μεσολόγγι και άλλη μία πριν δύo πάλι χρόνια στη Θεσσαλονίκη όπου πάλι Έλληνας τοξικομανής σκότωσε ζευγάρι ηλικιωμένων για να το ληστέψει. Όλες οι υπόλοιπες περιπτώσεις έχουν καταγραφεί σε αλλοδαπούς και μιλάμε για καθημερινό ζήτημα έτσι; Μπορείς επίσης να ανατρέξεις στα στοιχεία της Αστυνομίας του 2011 για να δεις πως οι ανθρωποκτονίες καταλογίζονται κατά 77% αν θυμάμαι καλά σε αλλοδαπούς όπως και τα 2/3 των εγκλείστων στις φυλακές είναι αλλοδαποί πλέον. Εάν έχουμε ένα εκατομμύριο μόνο αλλοδαπούς όπως λέει το σύστημα, τότε έχουμε αναλογικά 18 φορές περίπου υψηλότερη εγκληματικότητα στα ειδεχθή μάλιστα εγκλήματα εκ μέρους των αλλοδαπών. Αυτά πρέπει να τελειώνουν. Πουθενά στον πλανήτη δεν μπουκάρουν με καλάσνικοφ σε σπίτια παρά μόνο στην Ελλάδα.

Σε ότι αφορά τον "ΦΑΣΙΣΤΑΣ" που σου έγραψε όσα έγραψε, διαφωνώ μαζί του ως προς το ύφος γιατί ίσως δεν ξέρει κιόλας πως είσαι από τα άτομα που κάνουν σοβαρό διάλογο πράγμα σπάνιο για το χώρο σου αλλά και το δικό μου. Όμως το ζουμί είναι σωστό. Δηλαδή δεν μπορείς να λες μισώ την ιδιοκτησία. Τι σημαίνει αυτό και πως το θέτεις πρακτικά στη ζωή σου; Δεν έχεις τίποτα δικό σου; Ούτε καν ένα ρολόι, ένα μπουφάν, ένα παντελόνι; Δεν είδα κανέναν να τα μοιράζεται αυτά με άλλους. Εάν το δωρίσεις ναι αλλά δεν το ξαναπαίρνεις πίσω όταν χρειαστείς και πάλι ένα ρολόι, ένα μπουφάν ένα παντελόνι. Επίσης δεν έχεις σπίτι; Σαφώς και θα νοικιάζεις εάν δεν έχεις δικό σου όπως έχεις και PC ή λάπτοπ για να γράφεις στο ίντερνετ. Αυτά τα μοιράζεσαι με άλλους; Όταν φεύγεις από το σπίτι σου, ιδιωτικό ή νοικιασμένο, το αφήνεις ξεκλείδωτο για να μπει να κοιμηθεί και να φάει όποιος άλλος θέλει; Δεν νομίζω. Ας μη γράφεις λοιπόν και τέτοια πράγματα πως μισείς την ιδιοκτησία. Δεν είσαι χαζός άνθρωπος, το αντίθετο μάλιστα. Καλό είναι να πιστεύουμε στις ιδεολογίες μας αλλά κυρίως να περιστρεφόμαστε πρώτιστα γύρω από την ιδεολογία του εφικτού ρεαλισμού.

ΦΑΣΙΣΤΑΣ είπε...

ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ «άλλον έχει και πρόβλημα με τη σεξουαλικότητά του»
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
ΛΥΠΩΝ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΓΚΟΜΕΝΟ
ΙΜΑΤΖΙΝΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΝΕ ?

Άπατρις είπε...

Imagine,

Κατάλαβα ακριβώς το σκεπτικό σου, διαφωνώ εντελώς βέβαια. Σε λίγο θα καταντήσουν οι Έλληνες να ζούνε όπως ζούνε οι "παράνομοι" μετανάστες και αυτό νομίζω δείχνει πως την αθλιότητα και την ανεργία δεν τη δημιουργεί κανένας υπερπληθυσμός αλλά η ίδια η δομή του οικονομικού συστήματος που πλουτίζει λίγους σε βάρος των πολλών.

Κάνεις λάθος ότι τους αναρχικούς δεν τους νοιάζει πως ζούνε οι αλλοδαποί. Βασικά εμένα με νοιάζει όσο με νοιάζει και για τους ντόπιους, αυτό που με ενώνει με τους αλλοδαπούς δεν είναι η εθνικότητα αλλά η από κοινού μας εκμετάλλευση από τα αφεντικά. Δεν είμαστε γενικά και αόριστα μαζί με τους μετανάστες. Καμία σχέση δεν έχουμε π.χ. με πρεζέμπορους και σωματέμπορους αλλοδαπούς και ας είναι μετανάστες.

Όσον αφορά την ιδιοκτησία αναφερόμουν ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ σε εκείνη των μέσων παραγωγής που δημιουργούν και τον ουσιαστικό πλούτο.

Όσον αφορά τις ερωτήσεις του τύπου "...να μπει να κοιμηθεί και να φάει όποιος θέλει" έχω να πω ότι είμαστε κουμμουνιστές όχι μαλάκες, ό,τι είναι να μοιραστούμε το μοιραζόμαστε με ανθρώπους που ενστερνίζονται τις ίδιες απόψεις και αυτό αφορά ΚΑΙ ΠΑΛΙ κατά βάση τα μέσα παραγωγής.

Λυπών(..) Φασίστα,

Όχι, δεν εννοούσα την ομοφυλοφιλία σου αλλά νομίζω εδώ ισχύει το όποιος έχει τη μυγα μυγιάζεται. Το πρόβλημά σου έγκειται στο ότι θεωρείς ιδιοκτησία σου τον σεξουαλικό σου σύντροφο όπως π.χ. χρησιμοποιείς ένα ποδήλατο, γι'αυτό είπα ότι ελπίζω να μη συμπεριφέρεσαι όντως έτσι στην/στον γκόμενα/νο σου.

Όσον αφορά τις προτάσεις σου, κάνε μια ανάρτηση τη φατσούλα σου και δώσε και ένα κινητό, εγώ δεν ενδιαφέρομαι αλλά έχω ένα δυο φίλους που μπορεί να ενδιαφέρονται

Imagine,

Πλάκα έχει να με υπερασπίζεσαι απέναντι σε εναν από τους ομοϊδεάτες σου και να προσπαθούμε να συζητήσουμε μέσα σε τέτοιες παρεμβάσεις.