ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "ΥΓΡΟ ΠΥΡ by IMAGINOS" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1996! ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ... ΑΚΡΟΑΣΗ!

6/9/09

ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΧΑΦΙΕΔΕΣ ΕΚΒΙΑΣΤΟΜΠΕΤΟΒΛΑΚΕΣ LES-ΧΑΛΒAKIES, BLOOPERS BEAN, GIANTA, JUNGLEΤRΑNS SAVEΜΑΛάΚΙΑ KAI ΛΟΙΠΑ ΑΠΛΥΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ...


Περί απειλών ότι θα μου ρίξετε το blog και το λογαριασμό μου με flag επειδή έκανα "σπαμ" στο χοιροστάσιο σας http://les-malakies.blogspot.com/2009/09/troktik-super-market.html με 70 μηνύματα κλπ παπαριές θα σας πω πρώτα ότι δεν ήταν 70 τα σπαμ αλλά 61 και δεύτερον ότι θα μου κλάσετε τα παπάρια.

Να μη γράφετε παπαριές όπως αυτή με την τάχα εμπλοκή μου στο ποστ του τρωκτικού για τη μολοτοφ στο σουπερ μαρκετ για να μη πέφτει και το "σπαμ".

Μη ξεχνάτε ότι σας απάντησα ότι γράφετε παπαριές αλλά το σβήσατε γιατί δε σας έπαιρνε διαφορετικά με τις μαλακίες που γράφετε εκεί μέσα για τους άλλους.

Επίσης να μη γράφετε παπαριές με αποτυχημένα outing, στοιχεία και ταυτότητες που μάλιστα ανήκουν σε άσχετους ανθρώπους στοχοποιώντας τους σε επίδοξους ανεγκέφαλους που από δαύτους υπάρχουν αναρίθμητοι στο βρωμοχώρο σας και παρακινείτε σε παράνομες πράξεις (θρησκευτικό, φυλετικό και ρατσιστικό μίσος κατά των Ελλήνων, εξεγέρσεις, ανωμαλία, κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος) για να μη πέφτουν τα "σπαμ" που σας ξεβρακώνουν και μετά κλαίτε στη google σαν μαμμόθρεπτα άπλυτα γουρουνάκια.... Άκου εκεί θα μου ρίξετε το blog για σπαμ χαχαχαχααχαχαχα . Δε θα μείνει ούτε ένα κανάλι σας όρθιο στο ΥΤ και στο Blogger αν κάνετε το λάθος και πειράξετε μία τριχούλα από το Υγρό Πυρ και αυτό είναι υπόσχεση γουρουνάκια...

Και εάν τολμήσετε και ρίξετε το blog θα έχετε σειρά ΟΛΟΙ ΣΑΣ μετά, ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ με πρώτους τον μπ-λούμπη grbloopers.blogspot.com και τον Giant giantakos.blogspot.com για τους παραπάνω λόγους που ανέφερα για συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, στοχοποιητικά κλπ ποστς και επίσης ανεπιθύμητα μηνύματα που δέχομαι από το σκυλολόι σας.

Τον τσαμπουκά λοιπόν αλλού γιατί την επόμενη φορά που θα με απειλήσετε άπλυτα γουρουνάκια θα βγουν τα στοιχεία σας με πρώτα αυτά του μπ-λούμπη που με το ζόρι τα κρατάω τόσους μήνες, σε 3.873 blogs και αν χρειαστεί θα σηκώσω στον αέρα άλλα 18.986.049 blogs και εσείς τέτοια όρεξη δεν έχετε όταν θα ρίχνουμε τα δικά σας.... γιαυτό καθίστε στα αβγά σας που δεν έχετε... μικρά άπλυτα μπλουμπογουρουνάκια και τις απειλές εκεί που σας παίρνει, σε καμιά γκομενούλα δηλαδή.


Και εδώ το επίμαχο "σπαμ" που τους το κόπιαρα 61 φορές μιας και το έσβηναν τα τσουτσεκάκια μου γιατί τους επιβεβαίωνε τη μαλακία που τα δέρνει....

"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Η μαλακία σου έχει πλημυρίσει κάθε κύτταρο του ανύπαρκτου εγκεφάλου σου….

Εγώ έγραψα στις 1.30 για έκρηξη βόμβας αφού απλά άκουσα μία έκρηξη κοντά στο σπίτι μου στην Κυψέλη. Μετά το έσβησα το ποστ γιατί απλά ψάχνοντας να δω τι έγινε δεν βρήκα τίποτα ρε ζώον μπ-λούμπη και μπορεί η έκρηξη τελικά να ήταν το κλάσιμο των απέναντι Αιγυπτίων λαθρομεταναστών που είχαν φάει το βράδυ καμένα σκόρδα και κρεμμύδια όπως κάθε μέρα.! Το τρωκτικό έγραψε για μολότοφ στις 5.13 εγώ έγραψα για έκρηξη βόμβας στις 1.30 ρε τούβλο αποτυχημένο. Και σιγά μην έστελνα και εμαιλ στον τρωκτικό που τον ξεγυρίζω και στο μπλογκ μου πανίβλακα μπ-λούμπη ygro-pyr.blogspot.com/2009/06/blog-post_27.html και ! Ώρα είναι να μας πεις ότι είμαστε και συνεργάτες ή ιδιοκτήτες του τρωκτικού χαχαχα για να συνεχίσεις την αποτυχημένη ρουφιανοχαφιέδικη καριέρα σου βλαμμένο πασοκάκι μπ-λούμπη: http://ygro-pyr.blogspot.com/2009/06/bloopers-bean.html "


Ουίνγκ- Ουίνγκ- Ουίνγκ!

16 σχόλια :

Hellas-Orthodoxy είπε...

Για το ετερο επιτιμο μελος του γνωστου συναφιου,Urfuslaag,κατα κοσμον Αβρααμ Καμχη,τα εμαθες;

http://www.youtube.com/watch?v=BDnZFRLBKPc

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!

psy είπε...

Den exoun me ti na asxolithoun ta strimena. Oso paei kai perisotero ta xanoun.
Tous sinisthw ena 3mino taksidi ston borio polo, sthn zaxara kai sthn zougkla mpas kai sinelthoun.

antidrasi+sex είπε...

Αγαπούλα, κοίταξε να δεις:

Διαφωνώ με την διαγραφή σου και το κλείσιμο του μπλογκ σου. Γιατί εγώ τις αρχές μου δεν τις έχω λάστιχο, ανάλογα με το αν με βολεύουν.
ΑΛΛΑ:
Και εσένα η απάντηση σου είναι το σπάμινκγ?
Μόνο αυτόν τον τρόπο έχεις για να αντιπαρατεθείς?

-=IMAGINOS=- είπε...

Αγαπητέ Ζουζούνιε όταν λες του άλλου ότι λέει μαλακίες και εμπλέκει άσχετους σε άσχετες καταστάσεις και του εξηγείς για πιο λόγο τα κάνει όλα αυτά αλλά μετά σου σβήνει της εξηγήσεις κατ΄ επανάληψη για να μη γίνει ρόμπα, ε τότε το το γράφεις κατ' επανάληψη για να το εμπεδώσει το ανύπαρκτο μυαλουδάκι του.

Σε κάθε περίπτωση μέχρι χθες δεν είχα απασχολήσει τη google και αλλού.... αλλά τέλειωσαν οι χάρες στους χαφιεδορουφιάνους.

Εάν πέσει το Υγρό Πυρ θα πέσετε όλοι σας μαζί και αυτό είναι υπόσχεση γιατί οι χάρες τέλειωσαν και εσείς το ζητήσατε αγαπητέ.

Υφίσταται νομικό ζήτημα με τους κυρίους πλέον και αναμένω τις εξελίξεις για να πατηθούν κουμπάκια. Και φυσικά το Υγρό Πυρ έχει ήδη αναρτηθεί αυτούσιο σε άλλα 12 blog προς το παρόν κρυφά...

antidrasi+sex είπε...

Κοίταξε να δεις:
Ξέρεις πάρα πολύ καλά, ότι είμαστε τελείως διαφορετικών απόψεων πολιτικά και κοινωνικά.
Όμως, όσο δεν παραβιάζει κάποιος βασικές αρχές, όπως η απροκάλυπτη συκοφαντία, η διασπορά ψευδών ειδήσεων και η στοχοποίηση ατόμων, δικαιούται να λέει ότι θέλει -ακόμα και μαλακία να είναι.
Ακόμα και η υβρεολογία, όσο και αν με βρίσκει αντίθετο γενικά, είναι αποδεκτή.
Εσύ κινείσαι πολλές φορές στα όρια της παραβίασης, αλλά δεν τα έχεις ξεπεράσει.
Για αυτό, ακόμα και που διαφωνώ 100% με τις απόψεις σου, θεωρώ ότι επιβάλλεται να είσαι ελέυθερος να τις λες.
Και εγώ από την άλλη έχω το δικαίωμα αν έχω όρεξη ή όχι να σου αντιπαρατίθεμαι με όποιον πρόσφορο τρόπο έχω.

-=IMAGINOS=- είπε...

H απροκάλυπτη συκοφαντία, η διασπορά ψευδών ειδήσεων και η στοχοποίηση ατόμων, είναι το Α και Ω των Μπ-Λούμπηδων. Έχω αναρτήσει λινς επάυτού, δια το αληθές του λόγου.

Εγώ ποτέ δε θα έβγαζα στοιχεία στον αέρα κανενός αλλά τώρα θα το κάνω εάν πέσει το Υγρό Πυρ και δε θα αφήσω κανάλι ΥΤ και Blog ρουφιανοχαφιέδων στον αέρα για να μπουν κάποτε οι αποτυχημένοι αυτοί ρουφιανοχαφιέδες στη θέση τους και επιπλέον αφού το τραβάει ο αργανισμός τους. Φυσικά και αποδέχομαι και τη σάτιρα και τις ύβρεις και τη σκληρή γλώσσα και την αντιπαράθεση όσο μεγάλη και να είναι αλλά όχι το ρουφιανοχαφιεδισμό και ειδικά τον αποτυχημένο των μπλούμπηδων και σια. Οι μπ-λούμπηδες τελειώνουν εδώ και με το πρώτο που παρατηρήσω στο blog βγαίνουν τα στοιχεία τους στον αέρα εκτός από τις νομικές συνέπειες που θα έχουν για τις συκοφαντίες, απειλές και στοχοποιήσεις αθώων παραβιάζοντας προσωπικά δεδομένα.

Και μη φοβάσαι γνωρίζω πολύ καλά ποιοι "αντίπαλοι" μου κινούνται σε έντιμα πλαίσια. Αυτοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από μένα γιατί εμείς φοράμε παντελόνια.

antidrasi+sex είπε...

Μη νομίστεί από οποιονδήποτε ότι σου γράφω ότι σου γράφω γιατί φοβάμαι μην πάρει και εμένα η μπάλα. Δεν με φοβίζει καθόλου.

Απλά όπως έγραψα και πιο πάνω, οι απόψεις μου περί ελευθερίας του λόγου και ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν είναι λάστιχο, ανάλογα με το αν μου αρέσει τι λέει ο άλλος ή όχι.

Ιδεολογικά, είμαι αντίπαλος (όχι εχθρός) σου όπως και να έχει.

Π.χ. ενώ δεν σβήνω ποτέ σχόλια στο μπλόγκ μου και δεν έχω μετριασμό, αυτό που άφησε ο Hellas-Orthodoxy, πρώτο πρώτο εδώ, θα το έσβηνα.
Εσύ το άφησες.

-=IMAGINOS=- είπε...

Αντίδραση ο καθένας είναι υπεύθυνος για τα γραπτά του. Εδώ σβήνω μόνο τις ύβρεις και τα ειρωνικά σχόλια προς το blog. Τίποτα άλλο και ο μετριασμός αναγκαστικά έχει ενεργοποιηθεί από προχθές. Προσωπικά διαφωνώ κάθετα με την έκδοση προσωπικών στοιχείων και το έχω πει αναρίθμητες φορές. Θεωρώ όμως εντιμότερο να βγάλεις τα στοιχεία μου στον αέρα και να με αντιμετωπίσεις μετά πρόσωπο με πρόσωπο παρά να μου χαλάσεις τη δουλειά και το χρόνο που έχω αφιερώσει σε ένα blog και όχι μόνο. Εκεί θα είμαι αμείλικτος και θα ισχύσει η αρχή της αμοιβαιότητας με τη μία.

-=IMAGINOS=- είπε...

Και κάτι άλλο. Εσείς πάτε χέρι χέρι πάντα και επιτίθεστε πακέτο σε έναν. Το ότι διαλέγεσαι πολιτισμένα μαζί μου εσύ αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί τον κανόνα. Σε αντίθεση λοιπόν με εσάς, εγώ έχω πάρει το μέρος "δικών" σας όταν αυτοί δέχονταν επιθέσεις άδικες από τους "δικούς" μου. Τι κέρδισα με αυτό; Τίποτα. Αντίθετο χάλασα τις σχέσεις με τους δικούς μου συντρόφους. Δεν έχω λοιπόν λόγο πλέον να το παίζω δίκαιος. Πλέον τέλειωσαν οι πολιτισμοί. Εξάλλου ρώτα και τους φίλους σου στο Jungle που φιλοξενούσαν τα ρουφιανοχαφιέδικα μηνύματα περί ανακαλύψεως τάχα της ταυτότητας μου από τον μπ-λούμπη και τον Gιάντα αν και παντελώς αποτυχημένα… Γιαυτό σου λέω άστο καλύτερα.

antidrasi+sex είπε...

Νομίζω ότι αδικείς κάποιος από "εμάς".
Π.χ., θυμάμαι και τον Urf να παίρνει το μέρος σου όταν φλαγκαρίστηκε το πρώτο υγρό πυρ, και τον Υellow Kid να υπερασπίζεται το δικαίωμα σου να λες ότι θες.
Ειδικά όταν μιλάς για μένα, όσες φορές έχω έρθει στο δικό σου λημέρι, έχω έρθει μόνος μου.
Και με έχει διαγράψει κιόλας στο παρελθόν ως "συλλογική τιμωρία" και χωρίς να σε βρίζω -και προς τιμήν σου το πήρες πίσω.
Τώρα αν μιλάς πχ για το ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ, λογικό είναι να σου την πέφτουμε όλοι, γιατί είμαστε πολλοί και έρχεσαι στα μέρη μας.
Τα παιδιά στο Jungle, τα ξέρω όσο ξέρω και εσένα.
Συμφωνώ με το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς τους.
Το αν σε έχουν μπανάρει εκεί μέσα, μαγαζί τους είναι, ότι θένε κάνουν.

Πάντως, είναι κρίμα για σένα, γιατί ενώ είσαι από τα άτομα του χώρου σου που δεν είναι μόνο ούγκα ούγκα, παρασύρεσαι και χρησιμοποιείς λόγια και τρόπους που δεν τιμούν την υπόλοιπη στάση σου.
Ειλικρινά, έχω σκφτεί πολλές φορές ότι "δεν μπορεί να είναι ο ίδιος άνθρωπος όλες τις φορές" -δεν υπαινίσσομαι τίποτα.

-=IMAGINOS=- είπε...

Μάλιστα.

Αντίδραση πολύ ωραία τα λες αλλά έρχεσαι τώρα εδώ και το παίζεις καλός και δίκαιος; Για να καταλάβω δηλαδή. Νομίζεις ότι δε διάβασα τι γράφεις και εσύ στο saveμαλάκιο του Μπ-Λούμπη-Φλάντζα;

Αλλά αφού διαφωνείς λοιπόν 'οπως λες με αυτές τις χαφιεδορουφιάνικες πρακτικές αποκλεισμού, φίμωσης και κατάδοσης ανθρώπων να πας να τα πεις πρώτα στον Μπ-Λούμπη και στο Jungle και μετά σε μένα. Δηλαδή έχασα εγώ το επίπεδο μου και το βρήκε ο Μπ-Λούπμης και οι του Jungle?

Εάν πέσει το Υγρό Πυρ θα κλάψουν μανούλες σου λεω. Τέλος και καλό βράδυ.

Yellow Kid είπε...

"Σε αντίθεση λοιπόν με εσάς, εγώ έχω πάρει το μέρος "δικών" σας όταν αυτοί δέχονταν επιθέσεις άδικες από τους "δικούς" μου. Τι κέρδισα με αυτό; Τίποτα. Αντίθετο χάλασα τις σχέσεις με τους δικούς μου συντρόφους. Δεν έχω λοιπόν λόγο πλέον να το παίζω δίκαιος."

Χμμμμ...αν επειδή τα "χάλασες" με τους δικούς σου σταμάτησες να είσαι δίκαιος, τότε τι να σου πω. Χαράς το ήθος και την αξιοπρέπεια που σε διακρίνει.
Α, και επίσης, για μην νομίζεις ότι εγώ δεν έχω πάρει το μέρος των δικών σου, σου θυμίζω τα σχόλια που σου άφησα στο ποστ όταν κάψανε το βιβλιοπωλείο του Άδωνη, το κράξιμο που ανέβασα για το Ιντιμίντια, και τις κόντρες που είχα κατά καιρούς με τον Giant, όταν αφορούσαν ζητήματα ζωής ενός ανθρώπου. Όσο δε που "σιγοντάριζα" όπως λες να σου προσβάλει τη μάνα, χίλιες φορές σου είπα "σταμάτα και εσύ να προσβάλλεις και να τσουβαλιάζεις μειονότητες που δε σου φταίνε". Όμως δεν το έκανες.

Να σου δώσω επίσης ένα αρχάιο λίνκ με την διαφωνία που είχα με τον SPY σχετικά με την καταδίκη του Πλεύρη.

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7508156302261058917&postID=5313522188058148329

Αυτό όμως δεν έγινε ποτέ αιτία να χαλάσω τις σχέσεις μαζί του, συνεχίζω να διαφωνώ γύρω από αυτό το θέμα.

Και κάτι ακόμα επίσης:
Αν ο A+S αφήνει ένα σχόλιο στο saveimaginos τι πάει να πει; Ότι συμφωνεί με την φίμωση του μπλογκ σου άρα πρέπει να πέσει και το δικό του; (και καταρχήν, που είδες κάτι τέτοιο από τον διαχειριστή του μπλογκ;)
"Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι" πάει να πει αυτό και οι αποκεφαλισμοί δεν είναι του επιπέδου μου.

antidrasi+sex είπε...

Βλέπεις τι εννοώ?
Λες: "Νομίζεις ότι δε διάβασα τι γράφεις και εσύ στο saveμαλάκιο του Μπ-Λούμπη-Φλάντζα; "
Ναι, γράφω σχόλια και εκεί.
Που έγραψα ότι πρέπει να σε σβήσουμε ή να σου κάνουμε outing?
To συγκεκριμένο είναι ένα μπλογκ που σου κάνει πλάκα και όσο σου κάνει πλάκα και όχι τα παραπάνω, με βρίσκει σύμφωνο. Μην ξεχνάς ότι πλάκα εγώ άρχισα πρώτος να κάνω.

"να πας να τα πεις πρώτα στον Μπ-Λούμπη και στο Jungle και μετά σε μένα."
Στον καθένα λέω αυτό που θεωρώ ότι πρέπει να του πω.

-=IMAGINOS=- είπε...

¨Ενα θα πω ακόμα και τέλος.

Δε με πειράζει καθόλου το Save Imaginos, το αντίθετο μάλιστα έχω γελάσει μαζί του. Με τις ρουφιανοχαφιέδικες πρακτικές εγώ τα έχω και μόνο με αυτές.

Η διαφορά μας είναι ότι αν κάποιος "δικός" μου έβγαινε με αυτό τον αισχρό ρουφιανοχαφιέδικο τρόπο του Μπ-Λούμπη και απειλούσε αναλόγως κάποιον ιδεολογικό μου αντίπαλο ειδικά από τη γνωστή παρέα μας (γιατί πλέον μετά από τόσο καιρό είμαστε παρέα) με φίμωση και flags θα τον ξέχεζα από την πρώτη στιγμή. Μέχρι τώρα δεν είδα κάτι τέτοιο από εσάς αλλά έρχεστε σε μένα και μου τα γράφετε ωραία για να μου δείξετε τι;

Και ρε συ Yellow έχασα εγώ το ήθος μου και το βρήκε ο Μπ-Λούμπης;

Περιμένω να δω εάν πάθει το παραμικρό το Υγρό Πυρ και τα ξαναλέμε. Θα κλάψουν μανούλες και αυτό είναι υπόσχεση λέμε. Κανένα έλεος στους ρουφιανοχαφιέδες και μάλιστα τους αποτυχημένους.

Ανώνυμος είπε...

Η διαφορά μας είναι ότι αν κάποιος "δικός" μου έβγαινε με αυτό τον αισχρό ρουφιανοχαφιέδικο τρόπο του Μπ-Λούμπη και απειλούσε αναλόγως κάποιον ιδεολογικό μου αντίπαλο ειδικά από τη γνωστή παρέα μας (γιατί πλέον μετά από τόσο καιρό είμαστε παρέα) με φίμωση και flags θα τον ξέχεζα από την πρώτη στιγμή.

----

Ase mas re file. Se eidame sto YT posa fasistakia ksexeses sta video pou anevazan me apokalipseis taftotiton apo aristerous. Mi les megala logia giati de se pernei.

-=IMAGINOS=- είπε...

Ανώνυμε είναι πραγματικές αυτές οι "αποκαλύψεις" για να τις ξεχέσω; Επίσης αν εσύ δεν έχεις διαβάσει τις θέσεις μου εδώ και αλλού σε φόρουμς κλπ για τη δημοσίευση και κατάδοση στοιχείων και το πως αντέδρασα σε αυτές τότε να μάθεις πρώτα και μετά να μιλάς.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε έχουμε να κάνουμε με flagάρισμα και φίμωση του λόγου δεν μιλάμε για κατάδοση στοιχείων που έτσι και αλλιώς τις θέσεις μου επ αυτού τις έχω γνωστοποιήσει επί μακρόν. Στην τελική δεν μπορώ να επιθεωρώ όλο το διαδίκτυο για να δω ποιος μαλακίζεται ούτε μπορώ να ασχολούμαι με μαλάκες που αναλαμβάνουν έτσι και αλλιώς και την ευθύνη των όσων γράφουν. Εγώ έχω καταδώσει ποτέ κανέναν; ΟΧΙ και αυτό έχει σημασία. Γιαυτό λοιπόν μη μας τη λες έτσι γιατί κάνεις λάθος.